Procession i Sverige
+4
ElectricWizard
Atlas Musclecore
Carrion
Geten
8 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Procession i Sverige
Hans röst kändes lite trött, det var det som jag reagerade på mest. (Bobbies alltså) Reagerade i alla fall inte särskilt mycket på om något annat var fel, men var väl svårt att uppfatta när man är relativt förfriskad och står och hänger över medhörningen och... ja.
Jag gillar sången i Procession själv. Han har ju ingen dålig pipa direkt, och även om han kör samma stil så tar det inte livet av mig så länge det är bra i botten - även om det självklart är kul om en vokalist varierar sig.
Jag gillar sången i Procession själv. Han har ju ingen dålig pipa direkt, och även om han kör samma stil så tar det inte livet av mig så länge det är bra i botten - även om det självklart är kul om en vokalist varierar sig.
Nej, han har ingen dålig pipa men han har bara en 'mode'. Om jag blundade och snuttar ur olika låtar när han sjunger spelades skulle jag ha svårt att höra skillnad på dem. Han drar ut på orden exakt likadant hela tiden.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Ibland kan man lätt bli irriterad på sånt... Andra gånger inte, i alla fall för min del.
Så jävla bra låt!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Lite kul att se det hela från en annan vinkel...
Jimbo- Jim'n'Tonic
- Antal inlägg : 312
Sida 2 av 2 • 1, 2
Liknande ämnen
» Blind Guardian till Sverige!
» Annihilator spelar i Sverige
» Rush till Sverige
» Hur är lagarna i Sverige egentligen?
» Nifelheim och Vulcano på turné i Sverige
» Annihilator spelar i Sverige
» Rush till Sverige
» Hur är lagarna i Sverige egentligen?