Offtopic
+25
pissmannen
Friberg
Jihad
M-Morbid
Naurbereth
Antagonist
pompepg
Scullicon
Svartesmeden
piik
Bestial Death
Vargr
Stenberg
Hammerheart
patologen
Xemtoth
Johan
Svullet_Rektum
Geten
Halonen666
Sire-Nahvas
Vitus
Atlas Musclecore
Monoliten
Karate-Molin
29 posters
Sida 21 av 40
Sida 21 av 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Sv: Offtopic
Kollade på tsunamividz på youtube; det som hände i Japan idag. Powerful stuff.
Fast videon här är bäst. 2012 närmar sig.
Fast videon här är bäst. 2012 närmar sig.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Tsunamis är fan läskiga
Stenberg- Antal inlägg : 1420
https://www.youtube.com/watch?v=5wRIORalR9o
Den här förbannade låten har spelats på radion varje morgon jag har farit till jobbet. Det värsta med den är att den är så dålig att jag inte kan motstå lyssna på den!
Den här förbannade låten har spelats på radion varje morgon jag har farit till jobbet. Det värsta med den är att den är så dålig att jag inte kan motstå lyssna på den!
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Den är ju iallafall bättre än vad det mesta radio här har att erbjuda.
Rätt coolt att höra något bra från rockklassiker när man går på bussen på morgonen dock.
Rätt coolt att höra något bra från rockklassiker när man går på bussen på morgonen dock.
Gäst- Gäst
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Ja nu har jag varit borta länge asså. Sakn, eg sakna reg.
Hellbastard skrev:Den är ju iallafall bättre än vad det mesta radio här har att erbjuda.
Rockklassiker är ju inte så pjåkig kanal! När man lyssnar på radio blir det mest den eller Bandit.
Synd att de bantade ner antalet program av Dist i P4 alltså, såg fram emot det varje vecka när det gick så ofta.
M-Morbid- Antal inlägg : 1412
Alltså, jag tycker den hade varit 1000 gånger bättre ifall de faktiskt övervägt att spela lite mer ingående låtar. Om vi antar att de ska spela Deep Purple så är det alltid Highway Star eller Smoke on The Water. Känns som att de aldrig faktiskt går in på djupet som de borde, hade varit kul att höra en annan Led Zeppelin låt än just Stairway to Heaven när man åker bil.
Tjena Sebban!
Tjena Sebban!
Gäst- Gäst
Ja de kör mycket samma låtar av samma band, men tycker själv de blivit bättre och börjat köra mer andra låtar än de mest givna klassikerna med klassiska band.
En kille i min klass som tyckte att de bara körde KISS och AC/DC, vilket jag knappast håller med om. Tycker de banden är asbra och har inget emot att de spelar dem men delar inte hans uppfattning.
Tjenare Pappa Doom!
En kille i min klass som tyckte att de bara körde KISS och AC/DC, vilket jag knappast håller med om. Tycker de banden är asbra och har inget emot att de spelar dem men delar inte hans uppfattning.
Tjenare Pappa Doom!
Haj haj.
Lyssna inte på radio då liksom! Problemet fixat, ta med egen musik. FRED PÅ JORDEN HAIIOOOOOOOOOOOOOOOO!
Lyssna inte på radio då liksom! Problemet fixat, ta med egen musik. FRED PÅ JORDEN HAIIOOOOOOOOOOOOOOOO!
Exakt, inte svårare än så.
Pappa Björn har återvänt från sin årliga haschpsykos där han vandrar runt Jordens alla hörn i sällskap av en liten dvärgchimpans och två påsar grillchips.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Det skulle man ha fotat!
Kokain är det ju.Svullet_Rektum skrev:Pappa Björn har återvänt från sin årliga haschpsykos
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Nyss skrivit en hel låt för första gången och är nöjd med resultatet. Feels good man.
Gäst- Gäst
Har du nåt band att lira skiten med då?Hellbastard skrev:Nyss skrivit en hel låt för första gången och är nöjd med resultatet. Feels good man.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Xemtoth skrev:Har du nåt band att lira skiten med då?Hellbastard skrev:Nyss skrivit en hel låt för första gången och är nöjd med resultatet. Feels good man.
Ja, men inget repat än.
Gäst- Gäst
Vad är det för genre du lirar? Låt mig gissa...Thrash? Kaka till mig om jag har rätt!Hellbastard skrev:Xemtoth skrev:Har du nåt band att lira skiten med då?Hellbastard skrev:Nyss skrivit en hel låt för första gången och är nöjd med resultatet. Feels good man.
Ja, men inget repat än.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Tror det är 60-tal som fan! För det kommer bli nya trenden för 2011!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Sida 21 av 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Sida 21 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet