Offtopic
+25
pissmannen
Friberg
Jihad
M-Morbid
Naurbereth
Antagonist
pompepg
Scullicon
Svartesmeden
piik
Bestial Death
Vargr
Stenberg
Hammerheart
patologen
Xemtoth
Johan
Svullet_Rektum
Geten
Halonen666
Sire-Nahvas
Vitus
Atlas Musclecore
Monoliten
Karate-Molin
29 posters
Sida 29 av 40
Sida 29 av 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Sv: Offtopic
Metalexilesvideoblogg
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Jag garvar halvt ihjäl mig. spyr ur dig saker, skiter i att förklara dom, dramatiken. skitigheten. fan underbart. äkta höjdpunkt det där.
Du, jag och min farsa ska sitta vid vårat matbord en hiskeligt varm sommardag klädda endast i linnen och kallingar medan vi käkar jättestark mat och svettet bara gör huset till ett gigantiskt akvarium.
Du, jag och min farsa ska sitta vid vårat matbord en hiskeligt varm sommardag klädda endast i linnen och kallingar medan vi käkar jättestark mat och svettet bara gör huset till ett gigantiskt akvarium.
Ska i så fall vara copycat och göra en egen, fast på brett dalmål! Hoppas ni garvar på er.
M-Morbid- Antal inlägg : 1412
M-Morbid skrev:Ska i så fall vara copycat och göra en egen, fast på brett dalmål! Hoppas ni garvar på er.
nej
Får väl se när den är klar, haha. Skämt åsido.
Atlas är Genesis, alpha och omega. Jag är endast en opportunist, när det kommer till forumitvideor då. Jag har funderat på att spela in mer men tror jag skiter i det för ett tag i alla fall, vill inte att ni ska bli mätta på det liksom. Det kommer fortsätta vara samma improviserade geggamoja av svordomar, misär, värmländska, depraverat nonsens och lite jävlar anamma.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Haha, idén jag ficka tt göra en egen video var inte så seriös direkt. Du kan få ha monopol på det om du vill, blir svårt att slå den videon du gjorde!
Nej vafan, jag säger inte till någon vad de får och inte får göra heller. Jag ville testa min kamerafunktion på mobilen och dela med mig av min skitiga doomvardag. Alla vägar leder till helvetet, så värre lär det bli. Vem vet, en vacker dag kanske jag bryter min princip mot att supa själv och spelar in en riktig jävla supervideo. Har ju rom här hemma.
Haha, förstod väl att du inte förbjuder någon till att göra egen video, skojade bara med det där med monopolet.
Den suparvideon skulle jag gärna se! Fan, blev sugen på rom nu. Sålde den skvätt rom jag hade i helgen.
Offtopic: Norrköpings störste stjärna Pontiak Johanzon kommer till Hedemora! xD
Den suparvideon skulle jag gärna se! Fan, blev sugen på rom nu. Sålde den skvätt rom jag hade i helgen.
Offtopic: Norrköpings störste stjärna Pontiak Johanzon kommer till Hedemora! xD
Fråga honom om han hittat 80-talet ännu.
Kan jag ju göra, och om inte han har gjort det kan jag fråga om han hittat 70-talet.
Hade Eilert Pilarm varit aktiv skulle jag försökt boka honom till Hedemora också. Min klassföreståndare har spelat bas i Eilerts kompband dessutom.
Hade Eilert Pilarm varit aktiv skulle jag försökt boka honom till Hedemora också. Min klassföreståndare har spelat bas i Eilerts kompband dessutom.
Hörni, vad fan finns det att göra i göteborg? ska tydligen på klassresa dit den sjunde juni. känner ju liksom ingen där och känner inte heller till schysta butiker. Liseberg kan dra åt fan.
Vad heter den där affären med en jävla massa metaltischor och grejer där allt mumsigt för den långhårige är på övervåningen? Har varit inne där en eller två gånger när jag varit i Götet. Eller var det i Stockholm? Minns fan inte.
Vitus skrev:Hörni, vad fan finns det att göra i göteborg? ska tydligen på klassresa dit den sjunde juni. känner ju liksom ingen där och känner inte heller till schysta butiker. Liseberg kan dra åt fan.
Ät fisk.
Bli en Glen.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Vid andra långgatan finns det 3 skivbutiker! I Gbg
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Tussilago... Ordet bara dök upp i skallen när jag satt och sket. Fan vilket gulligt ord/namn.
Vitus skrev:Hörni, vad fan finns det att göra i göteborg? ska tydligen på klassresa dit den sjunde juni. känner ju liksom ingen där och känner inte heller till schysta butiker. Liseberg kan dra åt fan.
Halonen: Jo Andra Långgatan finns de mycket konstigt på.
Finns inte så jävla mycket att göra ändå när man tänker på de,.
Va för typ av butiker är du ute efter?
Liseberg är dötrist så fort man fyller 13...
Senast ändrad av Scullicon den ons 6 apr - 10:16:30, ändrad totalt 1 gång
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Atlas Musclecore skrev:Tussilago... Ordet bara dök upp i skallen när jag satt och sket. Fan vilket gulligt ord/namn.
Jag älskar dig Atlas.
Lyckad kväll igår när Alonzo, Kongh och Cough lirade. Cough var faktiskt bättre än jag trodde, och dem var dessutom trevliga som fan! Jag fick äran att vara ljustekniker för alla tre banden, det var rätt så skoj faktiskt.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Echmil, jag behöver snacka med dig senare, det handlar om livet, kärleken, hälsan, mörkret, misären, de oändliga vidderna och en planets förflyttning av atmosfären, ungefär. Men nu blir det fotboll! Tjofräs
Sida 29 av 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Sida 29 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet