Top 5!
+2
Geten
Tartaros11
6 posters
Sida 1 av 1
Top 5!
Vilka är band finns på eran top 5 lista när det gäller black metal?
Själv blir det så här:
1. Watain
2. Marduk
3. Funeral Mist
4. Ofermod
5. Bathory
Själv blir det så här:
1. Watain
2. Marduk
3. Funeral Mist
4. Ofermod
5. Bathory
Tartaros11- Antal inlägg : 166
Sv: Top 5!
Om du inte motiverar varför kommer de låsa tråden. Först lär väl Atlas sucka och skaka på huvudet också.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Kul att veta vad för band inom genren som folk lyssnar på.
Tartaros11- Antal inlägg : 166
Ja eller vadfan det heter. Gör en undersökning med svarsalternativ så att säga. Tryck på New Topic och skrolla längst ner så ser du.
Ja tänka sig, måtte välja just fem band... hmm.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Gnäll? Förslag till möjlig förbättring kanske. Att läsa listor, som så många andra gånger tagits upp, är rätt kasst. Men detta kan hända bara är min egen uppfattning nu, vad vet jag.
Själv listar jag inte band då listorna skulle variera med tiden. Dock kan jag säga vilka band jag lyssnar på mest just nu inom genren i oberoende ordningsföljd:
Watain
Behexen
Lyssnar sällan på BM längre men dessa två hänger med iaf. Sen händer det att jag hamnar i ett humör för andra band också men då det är sällan kan jag inte lista dom.
Själv listar jag inte band då listorna skulle variera med tiden. Dock kan jag säga vilka band jag lyssnar på mest just nu inom genren i oberoende ordningsföljd:
Watain
Behexen
Lyssnar sällan på BM längre men dessa två hänger med iaf. Sen händer det att jag hamnar i ett humör för andra band också men då det är sällan kan jag inte lista dom.
Tar mig friheten att låsa tråden, pollen är ju ändå uppe nu, så då känns den här tråden överflödig.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet