Favoritgenre/subgenre/jävel
+9
Naurbereth
Sire-Nahvas
Atlas Musclecore
Svullet_Rektum
Adde
Xemtoth
Jandelin
M-Morbid
Monoliten
13 posters
Metalforum Exiles :: Musik :: Chillout
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Favoritgenre/subgenre/jävel
Band/Artister jag skulle tänka mig att välja ETT att lyssna på livet ut: Van Halen, Mercyful Fate, King Diamond, Deep Purple, Bathory, Led Zeppelin, Dan Berglund, Rory Gallagher, Hanoi Rocks, Thin Lizzy.
LÅTAR jag skulle kunna tänka mig att enbart välja en att lyssna på för resten av livet: Mike Oldfield - Moonlight Shadow, Queen - Spread Your Wings, Deep Purple - Wasted Sunsets/Child In Time (Helst Made In Japan-versionen)/Burn/Soldier of Fortune/Speed King/Highway Star/Maybe I'm a Leo, Van Halen - Ice Cream Man/Unchained/Dance the Night Away/Light up the Sky/Drop Dead Legs.
Att fokusera mig på en genre är inte riktigt något som är tänkbart egentligen. Så länge en grupp gör tilltalande musik så är en "genre" enbart en osynlig stämpel.
LÅTAR jag skulle kunna tänka mig att enbart välja en att lyssna på för resten av livet: Mike Oldfield - Moonlight Shadow, Queen - Spread Your Wings, Deep Purple - Wasted Sunsets/Child In Time (Helst Made In Japan-versionen)/Burn/Soldier of Fortune/Speed King/Highway Star/Maybe I'm a Leo, Van Halen - Ice Cream Man/Unchained/Dance the Night Away/Light up the Sky/Drop Dead Legs.
Att fokusera mig på en genre är inte riktigt något som är tänkbart egentligen. Så länge en grupp gör tilltalande musik så är en "genre" enbart en osynlig stämpel.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Sv: Favoritgenre/subgenre/jävel
Tja, kan hålla med Echmil och Witchryder ändå.
Spånade själv mest loss, som sagt tidigare fokuserar jag mer på band än genrer, men gjorde en grov generalisering och spånade på vad för genre jag skulle marginalisera mig till om jag verkligen var tvingad.
Finner som sagt genretänket marginaliserande egentligen.
Spånade själv mest loss, som sagt tidigare fokuserar jag mer på band än genrer, men gjorde en grov generalisering och spånade på vad för genre jag skulle marginalisera mig till om jag verkligen var tvingad.
Finner som sagt genretänket marginaliserande egentligen.
M-Morbid- Antal inlägg : 1412
Sida 2 av 2 • 1, 2
Metalforum Exiles :: Musik :: Chillout
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet