Metalforum Exiles
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Invandringspolitik

+6
Monoliten
Svullet_Rektum
Evilkillerrrrrr
Antagonist
Karate-Molin
Hammerheart
10 posters

Sida 2 av 3 Föregående  1, 2, 3  Nästa

Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Monoliten fre 23 sep - 21:14:17

Tanken är väl att Sverige ska vara en förebild, fanbärare, de svagas röst, jämlikhetens vagga och en massa annat fluffigt.
Monoliten
Monoliten
Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I

Antal inlägg : 5700
Join date : 10-01-30
Age : 35
Ort : Vermelandia

Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av AdverseSphere fre 23 sep - 21:29:45

Jag är splittrat inställd till frågan med anledning av min invandrarbakgrund. Givetvis det omöjligt för Sverige att släppa in alla krisdrabbade flyktingar. Samtidigt är jag en av dessa importtyper, som beviljades uppehållstillstånd och medborgarskap trots att att många, i enlighet med samma argument, motsatte sig ett sådant beslut.
AdverseSphere
AdverseSphere

Antal inlägg : 173
Join date : 10-06-06
Age : 111

Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Svullet_Rektum fre 23 sep - 21:46:59

Grejen är att det i slutändan blir sämre för alla. Visst, vi "räddar" kanske 100k människor från fattigom och när det gäller flyktingar; misär och krig. Men det hjälper inte de krisdrabbade länderna och de miljoner människor som inte hade lyckan att ta sig till ett västland. Krigen, svälten och eländet fortsätter och att pumpa in massa pengar gör saken bara värre. Satsa istället på att hjälpa dessa länder på ett sätt som faktiskt fungerar så behöver vi inte ta emot flyktingar eller lyckosökare.
Svullet_Rektum
Svullet_Rektum
Svullom Rektorum Absurdum

Antal inlägg : 4534
Join date : 10-02-04
Age : 34
Ort : Wastelands

Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Hammerheart sön 25 sep - 11:20:23

Tja alltså... Den här lantisen blir tillfreds så länge alkoholskatten håller sig låg. I övrigt är väl partiet skit. Men jag tänker inte hållas skyldig till att den moderna demokratin avrättat det individuella tänket!
Hammerheart
Hammerheart
The Banhammer

Antal inlägg : 4278
Join date : 10-02-05
Ort : Kristianstad/Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Gäst ons 22 maj - 18:36:38



Obehaglig sanning.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Hammerheart tor 23 maj - 14:52:32

Jag gillar verkligen elefanten i rummet som befinner sig kring medias diskussioner kring upploppen i (de invandrartäta) förorterna i Stockholm just nu! Även här i Hagsätra sprang ett par kids runt med stenar medan de krossade rutor och tände eld på bilar och grejer!
Hammerheart
Hammerheart
The Banhammer

Antal inlägg : 4278
Join date : 10-02-05
Ort : Kristianstad/Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Antagonist tor 23 maj - 15:09:14

Jag vill fan också vara med på upplopp och kravaller. Det verkar kul.
Antagonist
Antagonist

Antal inlägg : 1043
Join date : 10-07-21
Age : 32
Ort : skoggen :O

Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Karate-Molin tor 23 maj - 16:56:14

Du skulle bara bi ner trampad.
Karate-Molin
Karate-Molin
Black Dwarf
Black Dwarf

Antal inlägg : 2829
Join date : 10-01-30
Age : 35
Ort : Kristinehamn.

Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Gäst tor 23 maj - 18:46:27

Hammerheart skrev:Jag gillar verkligen elefanten i rummet som befinner sig kring medias diskussioner kring upploppen i (de invandrartäta) förorterna i Stockholm just nu! Även här i Hagsätra sprang ett par kids runt med stenar medan de krossade rutor och tände eld på bilar och grejer!

Jo, förhoppningsvis får multikulturalisterna snart betala priset för sin naivitet. De hade ju kunnat gå och kasta lite sten på söder.
Och tyvärr drabbas även vanliga människor som blivit ledda i blindo av decennier i politiskt korrekt censur av stat och media.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Monoliten fre 24 maj - 12:51:30

Börjar ungdomar kasta sten på söder rullar väl ze panzers in snabbare än någon hinner ropa kokain. Men vafan, folk får det ju att låta som att upplopp inte existerade innan vi fick hit folk från andra länder, såna här grejer händer överallt, bara du har de rätta ingredienserna för det: unga killar, dålig till ingen aktivitet, dålig till ingen uppfostran, svårt hemma, dåligt med pengar etc etc. Vilka är det som har det värst generellt sett i landet? Jag vågar påstå att unga invandrare ligger där i toppen och puttrar. Om våra älskade, gulliga små folkvalda politikerhelveten kunde börja ta skola, vård, integration och arbetslösheten bland ungdomar på allvar, så att någonting faktiskt äntligen händer, då blir det mindre rock 'n roll och mer blues i förorterna.

Skyll för fan inte hela grejen på att de är invandrare. Man måste titta djupare än så.

Sen vafan, elefanten i rummet, jag har läst expressen och aftonblaskan till frukost på kneget hela veckan, jag har då inte sett något hymlande eller försök till att dölja att det skulle vara invandrarkids, men att de är invandrare är inte poängen, det är deras livssituation det handlar om.
Monoliten
Monoliten
Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I

Antal inlägg : 5700
Join date : 10-01-30
Age : 35
Ort : Vermelandia

Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Gäst fre 24 maj - 13:04:03

Invandrare speciellt ifrån Mellanöstern och Afrika får i princip det mesta serverat på silverfat, vilket de tackar oss genom att vara överrepresenterade inom alla brottskategorier (en liten anekdot, begicks det aldrig gruppvåldtäkter i Sverige innan massinvandringen). Sverige var inte heller ett land där 25 % av alla kvinnor kan vänta sig en våldtäkt, vilket det är i dag. I Sverige har man inte vågat att göra undersökningar om vilka det är som våldtar men i vårt grannland Norge är i princip alla överfallsvåldtäkter utförda av invandrare. Jag skulle inte tro att det skiljer sig så markant från vårt land.

De vill helt enkelt inte arbeta eftersom de redan får bidrag och därav slipper betala skatt, de får bostäder och alla möjligheter som finns, precis som oss gratis skola och utbildning, i vissa kommuner även busskort och subventionerat körkort.
Invandringens kostnader är dessutom av nästintill astronomiska belopp (110 miljarder årligen och då räknas inte rättsväsendets kostnader med brott som invandrare begår), pengar som hade kunnat gå till skattebetalarna eller till att vi faktiskt haft den välfärd som en gång fanns i detta landet.
Den kortsiktiga lösningen är nu att alla som bråkar och förstör i Stockholm, Malmö och andra städer arresteras och tillsammans med sin familj och släkt skickas tillbaka till de länder de är ifrån.

Dessutom är det en principsak, om invandringen fortsätter i detta lopp kommer det svenska folket vara i minoritet inom ett par decennier. Och eftersom muslimernas kultur är så barbarisk och främmande för detta landet kommer det bara leda till ytterligare segregation och hat mellan folkgrupperna. Ifall den inte stoppas nu och staten helst inför repatrieringsåtgärder åt de som inte vill eller kan anpassas kommer detta landet bara gå ännu sämre.
I värsta fall kan det resultera i etniskt inbördeskrig.
För att inte tala om alla islamister som får en fristad i Sverige, där de kan skicka hem pengar till terrorgrupper och rentav åka till Syrien för att slåss på muhammedanernas sida.

Jag kan förstå att man vill hjälpa flyktingar men de är en så liten del av det folket som kommer hit idag, närmare 5 %. Resten är ett folk som är här för att parasitera på vår generösa välfärd och tacken vi får är att de spottar Sverige, det svenska folket och den svenska kulturen rakt i ansiktet.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Monoliten fre 24 maj - 13:29:53

Tror du själv på allt du skrev nu?

För det första: en person som har ett stabilt liv och en trygg vardag rånar inte affärer eller förstör sin hemstad, såvida de inte får ut nån jävla fix av det. Jag har aldrig sett en invandrare leva i den dekadens och lyx du verkar snacka om.

För det andra: ja, invandrare är överrepresenterade i överfallsvåldtäktsstatistiken, men våra värsta våldtäktsmän heter inte Achmed eller Mohammed, utan har namn som Niklas Eliasson och Niklas Lindgren. Anders Eklund är en annan. Så återigen, inget unikt för invandrare, gruppvåldtäkter kanske är ett undantag men det tvivlar jag på, har dock ingen koll på den saken.

För det tredje: Dessa enorma kostnader du talar om, räknar du in alla miljarder i skattepengar staten får in av arbetande invandrare, all moms staten får in av produkter invandrare köper etc. Det är inte så jävla dyrt som du tror. Alla pengar försvinner inte ut i tomma intet.

För det fjärde: Den där rasbiologin du bjuder på är ju för fan skrattretande. Även om folk från utländsk härkomst skulle bli fler än oss om 200 år (jävligt okvalificerad gissning) tror jag att det kommer vara helschyssta individer, om vi bara tar hand om de kommande generationerna, ser till att de får jobba med svenskar, lära sig språket, gå i dagis, förskola, skola, gymnasium, universitet etc med svenska ungdomar. Jag tror att islam kommer gå samma väg som kristendomen i detta land efter några generationer.

Sen vafan, etniskt inbördeskrig. Skärp dig.

Edit: Ah! En annan grej jag glömde skriva, läste häromåret nånstans att antalet ANMÄLDA våldtäkter är högre här, våra tjejer har mer stake i sig, ursäkta den dåliga ordvitsen, vad det verkar. Så att vi HAR fler våldtäkter, går fan inte att bevisa, men vi har fler ANMÄLDA våldtäkter. Mörkertalet dock, omöjligt att veta.
Monoliten
Monoliten
Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I

Antal inlägg : 5700
Join date : 10-01-30
Age : 35
Ort : Vermelandia

Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Antagonist fre 24 maj - 14:10:12

Garfield, bara för att du klippt dig och numera ser ut som en Hitlerjugend behöver du inte bete dig därefter. Det är en dum jävla väg att vandra ner för, den där 'Behåll Sverige svenskt' och 'Värna om den svenska kulturen'-vägen.
Det är en sak att värna om Sverige och dess folk (även sandnegrerna vi har bjudit in), och önska att det ska gå framåt. Men det gör vi inte genom att värna om den svenska kulturen.

Och för övrigt, hade jag blivit erbjuden en bostad, pengar varje månad och gratis kollektivtrafik hade jag inte heller jobbat, och jag är född i Sverige. Fast visserligen har jag ju varit i kontakt med invandrare sedan barnsben, så det kanske är så att deras blattighet har råkat färga av sig.
Antagonist
Antagonist

Antal inlägg : 1043
Join date : 10-07-21
Age : 32
Ort : skoggen :O

Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Gäst fre 24 maj - 14:17:20

http://www.migrationsverket.se/download/18.78fcf371269cd4cda980001753/Beviljade+uppeh%C3%A5llstillst%C3%A5nd+hel%C3%A5ret+2009.pdf

Angående flyktingantalet i invandringen. Ungefär 3.6 procent.

Invandringens kostnad
http://www.newsmill.se/artikel/2013/03/11/sverige-klarar-inte-s-stor-invandring

https://www.youtube.com/watch?v=Y6F8qdY10vE

Angående husbyungdomarnas ovilja att leva ett hederligt liv och arbeta.

https://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU

Angående de demografiska förändringar som drabbar Europa just nu. Det är rimligt med tanke på att invandrare brukar skaffa fler barn än svenskar och samtidigt väller det in folk över gränserna. Jag ser det helt enkelt som logik och jag tycker det hade varit fruktansvärt om ett främmande folk blir majoriteten i det land som våra förfäder har byggt upp och skapat med blod, svett och tårar. Varför ska våra länder ta emot flyktingar när Afrika och Asien inte tillåter det? Varför ska de vita folken blandas ut och upphöra att existera?

Dessutom måste jag fråga hur du fick in begreppet rasbiologi här?

Anledningen till varför jag kan tänka mig att det kommer bli ett etniskt inbördeskrig är på grund av att mångkultur aldrig har fungerat tidigare i historien och slutar alltid i sista fallen med folkmord eller inbördeskrig. Vi har exempel som krigen på Balkan, Rwanda, Kambodja, Darfurkonflikten, Sydafrika (just nu pågår till exempel ett lågintensivt folkmord på afrikaans av den svarta majoritetsbefolkningen). Sen kan man också ta exempel som indianernas fördrivning i Nord och Sydamerika samt ursprungsbefolkningen på Filipinerna och Australien. Etniska konflikter är en vanlig konsekvens när folkslag möts, de behöver som historien visar inte ens vara speciellt åtskilda.

Jim: Men någon form av rimlighet kan man i alla fall fråga efter. Massinvandringen är total galenskap. Med tanke på arbetslösheten och bostadsbristen i detta land så förefaller det bara absurt med en fortsatt invandring. Nä, nu får jag allt lugna ner mig. Du är rätt resonlig alltså.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Antagonist fre 24 maj - 14:46:20

Ja, jag säger inte att Sverige borde ta emot alla invandrare. Resten av världen kan gärna se på vårt land och lära sig ett och annat, så hade problemet varit jävligt löst.

Det är det jag menar; det är bara efterblivet att kämpa mot globaliseringen och mångkulturen. Det är ett historiskt faktum att vi genom olika kulturers sammandrabbningar och gemenskap har kommit dit vi är idag.
Hade velat se hur vikingarna klarade sig utan kristendom.
Antagonist
Antagonist

Antal inlägg : 1043
Join date : 10-07-21
Age : 32
Ort : skoggen :O

Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Monoliten fre 24 maj - 16:34:53

Nej rasbiologi kändes rätt, men det var nog inte så du menade. Jag vet inte. Men du talar om "ett främmande folk", det är inte ett folkslag som invandrar, det är jävligt många olika, från olika länder, från olika kulturer med olika bakgrund, olika språk etc. Invandrare är inte detsamma som ett folkslag. Sen är inte folk rädda för invandrare, det är ju inga problem när holländare, britter eller tyskar (som exempel) kommer hit och köper stugor och hus (mitt i bostadsbristen! ut med packet). De är inte rädda för mörkhyade heller, känner svarta killar som är adopterade som ingen har några som helst problem med. Det är xenofobi pga språk och kultur, religion och dylikt, så ser jag det i alla fall. Träffar du en kille eller tjej som pratar perfekt svenska och fattar svensk historia och kultur dyker alla förutfattade meningar du hade innan själva konversationen började ner i sopkorgen oavsett hur de ser ut, men ligger där en brytning och oförståelse eller kommunikationsbarriärer blir det obehagligt. Det är så jag tolkar många jag känner som till viss del kan identifiera sig med några av punkterna du drog upp Gaffe. Jag själv är till viss mån skyldig där också, man blir lätt lite obekväm när det finns vissa språkhinder. Kommunikation och konversation är hur som haver viktigt så in i helvete för integration. Tycker du och tror på de idéerna du står för så upp till kamp för djävulen, men jag håller inte med dig om speciellt mycket. Tror jag svamlar nu och skriver jävligt huller om buller. Aja, skitsam.

För att återgå till själva ämnet har jag sagt mitt egentligen, förortshuliganismen har mindre att göra med att de är invandrare och mer att göra med deras sociala situation, det står jag fast vid. Det är inget som ligger i deras natur, inget som de gör pga dna-träd eller dylikt, utan helt pga hur deras liv ser ut, man måste syna allt däruti för att komma fram till ett varför. Hela grejen med att snuten sköt nån gammal dåre med kniv känns lite som en dålig ursäkt för lite nattligt ös, men jag har ingen aning om hur de verkligen tänker. Jag tror dock att polisen blivit en slags symbol för förtyck och något att stå upp emot för många av dem, det blir kanske nått slags rättfärdigande för vad de gör genom att locka ut brandmän och poliser och sen kasta sten på dem. Kanske orsaken till att de bränner bilar? En annan grej också, vafan, många av de här killarna är 15-17 bast. Vem fan har någon som helst koll i den åldern, det är ingen ursäkt för att bete sig som idioter men det är en orsak, mixa ihop det med en monoton levnadssituation och blek/urdyster framtidsvision så har du en jävla gryta sen. Sen kanske några av ungdomarna har det asbra och bara går igång på förstörelse, det finns sånt folk också, men inte heller den typen av människor är enbart representerad av invandrare.
Monoliten
Monoliten
Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I

Antal inlägg : 5700
Join date : 10-01-30
Age : 35
Ort : Vermelandia

Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Vitus fre 24 maj - 16:35:14

Jag vill se en remake på 300, byt ut spartaner mot svenskar och skurkarna mot invandrare. Utspelar sig i en förort.
Vitus
Vitus
Sloth Warrior
Sloth Warrior

Antal inlägg : 3482
Join date : 10-01-31
Age : 32
Ort : Rydaholm

http://www.last.fm/user/public_library

Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Svullet_Rektum fre 24 maj - 16:43:52

En så pass omfattande mångkultur där integration (assimilation?) inte existerar/är undermålig fungerar inte, helt enkelt. Det har inget att göra med individer utan med kulturer som inte fungerar ihop. Ponera när det blir tillräckligt många muslimer här och de börjar ivra för sharialagar och liknande. Totalt inkompatibelt med det svenska samhället (om man inte skapar typ, Little Bagdhad eller liknande).

Så, nej till forcerad mångkultur. Ja till integration och en måttlig invandring. Först och främst bör man hjälpa folk i deras egna länder innan man tar hit dem, dock.
Svullet_Rektum
Svullet_Rektum
Svullom Rektorum Absurdum

Antal inlägg : 4534
Join date : 10-02-04
Age : 34
Ort : Wastelands

Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Gäst fre 24 maj - 16:58:06

Hmm, många intressanta resonemang i tråden hittils från alla som skrivit.
Och nej självklart, jag har aldrig menat att det inte finns skötsamma invandrare men ja, jag börjar tvivla på att majoriteten är det. Tycker att de många man möter på stan beter sig så jävla illa. Eller så är det bara att de märks tydligast.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Monoliten fre 24 maj - 18:24:53

Högljudda minoriteter är ju en klassiker liksom.

SvulloM: Jag tror aldrig islam slår rot för några generationer in tror jag den börjar självdö så att säga. Sen vafan, alla muslimer är inte hardcore radicvlt.
Monoliten
Monoliten
Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I

Antal inlägg : 5700
Join date : 10-01-30
Age : 35
Ort : Vermelandia

Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Antagonist fre 24 maj - 18:49:58

Hellbastard skrev:Eller så är det bara att de märks tydligast.

Nu slog du huvudet på spiken.

Det finns ingen anledning att skriva i media om Ahmed, 40, hans taxibilskarriär och deklarationsäventyr.
Antagonist
Antagonist

Antal inlägg : 1043
Join date : 10-07-21
Age : 32
Ort : skoggen :O

Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Monoliten fre 24 maj - 18:57:41

Var ju ett bra exempel efter öset i Libyen (tror jag det var?) när de stormade amerikanska ambassaden och mördade loss där, vart ett jävla reportage om det, men stormedia sket fullkomligt i fredsprotesten som kom nån dag/några dagar senare där folk gick med skyltar där de bad om ursäkt för sina landsmän. Såg det på nätet nånstans men hittade inte speciellt mycket om det i blaskorna. När folk bara hör om idioterna, fundamentalisterna etc är det lätt att bilda en uppfattning om att alla är sådana. Det säljer liksom.
Monoliten
Monoliten
Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I

Antal inlägg : 5700
Join date : 10-01-30
Age : 35
Ort : Vermelandia

Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Svullet_Rektum fre 24 maj - 19:09:27

Monoliten skrev:SvulloM: Jag tror aldrig islam slår rot för några generationer in tror jag den börjar självdö så att säga. Sen vafan, alla muslimer är inte hardcore radicvlt.

Säg inte det. Islam ökar som fan, och inte bara för att de ynglar av sig som fan heller.
Och nej, givetvis är inte alla hardcore. De flesta är väl ändå ganska så sekulära.
Svullet_Rektum
Svullet_Rektum
Svullom Rektorum Absurdum

Antal inlägg : 4534
Join date : 10-02-04
Age : 34
Ort : Wastelands

Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Monoliten fre 24 maj - 19:13:21

Jo men bara för att det ökar nu betyder ju inte det att det kommer vara starkt om 100 år eller ännu längre fram. Tror stenhårt på att det vänder efter nån generation eller två och sakta som sagt går samma väg som kristendomen. Edit: Fast det beror helt på hur de invandrare som är muslimer tas om hand också, får de samma förutsättningar och utbildning som svenska ungar tror jag det blir så.
Monoliten
Monoliten
Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I

Antal inlägg : 5700
Join date : 10-01-30
Age : 35
Ort : Vermelandia

Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Svullet_Rektum fre 24 maj - 19:56:02

Vi kan ju slå fast att sekularisering av ett samhälle går hand i hand med ekonomisk välstånd, politisk stabilitet, demokrati och sådär; saker som de muslimska länderna saknar. Man får börja där liksom. Två generationer känns väldigt optimistiskt.
Svullet_Rektum
Svullet_Rektum
Svullom Rektorum Absurdum

Antal inlägg : 4534
Join date : 10-02-04
Age : 34
Ort : Wastelands

Till överst på sidan Gå ner

Invandringspolitik - Sida 2 Empty Sv: Invandringspolitik

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 3 Föregående  1, 2, 3  Nästa

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet