Now Playing
+27
Christless
patologen
Hammerheart
MetalManiac87
Jandelin
Svartesmeden
Evilkillerrrrrr
savopipo
Svullet_Rektum
Naurbereth
Atlas Musclecore
Sire-Nahvas
Xemtoth
BIFFonen 666
Sictorment
Stenberg
Antagonist
Countess
Monoliten
Vitus
Geten
Halonen666
Scullicon
Skrattaz
M-Morbid
Karate-Molin
Carrion
31 posters
Sida 16 av 40
Sida 16 av 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Sv: Now Playing
Blåkulla - Sirenernas Sång
En låt från en av de bästa svenska plattorna från 70-talet.
För övrigt så finnes världens bästa basljud på låten De Får La Stå Öppet Tess Vidare, från samma skiva.
En låt från en av de bästa svenska plattorna från 70-talet.
För övrigt så finnes världens bästa basljud på låten De Får La Stå Öppet Tess Vidare, från samma skiva.
Carrion- Antal inlägg : 5778
NIGHTWING FLIES AGAAAAAAAAIIIIIIIIN!!! Djävligt bra alltså!
Själv drar jag nu igång Black mass (The Time Lord versionen) med Pagan Altar.
Själv drar jag nu igång Black mass (The Time Lord versionen) med Pagan Altar.
Countess- Antal inlägg : 1265
Gravehammer - Bestial Burning
Hårt, snabbt och kaotiskt. Lagom skönt otajt också.
Hårt, snabbt och kaotiskt. Lagom skönt otajt också.
The Wounded Kings - In the Chapel of the Black Hand
Nya plattan som heter samma sak som låten är den mest lättillgängliga de gjort. Antar 9 av 10 kommer hylla den med andra ord. Själv föredrar jag de äldre, råare albumen men jag ska tillåta denna att sjunka in. Nya sångaren har jag ingenting emot. Hon har en mogen röst. Blivit många sena drinkar i saloonen antar jag.
Nya plattan som heter samma sak som låten är den mest lättillgängliga de gjort. Antar 9 av 10 kommer hylla den med andra ord. Själv föredrar jag de äldre, råare albumen men jag ska tillåta denna att sjunka in. Nya sångaren har jag ingenting emot. Hon har en mogen röst. Blivit många sena drinkar i saloonen antar jag.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Va, fågelholk?
Geten- Profeten Geten
När släpps den?
Countess- Antal inlägg : 1265
Den släpps igår.
1 september.Countess skrev:När släpps den?
Geten- Profeten Geten
The Howling Void - Wanderer of the Wastes
Funeralmums/mys/jävel. Kittlar kulorna nått enormt, bästa funeralupptäcktenjävel på ett tag. Den här låten är enorm med en text man inte fattar ett smack av egentligen, men vad gör det när musiken ger en alla visioner man behöver. Synthen gör enormt mycket utan att dränka los gitarros. Ännu ett bra soloprojekt/band på Solitude Productions. Shadows Over the Cosmos som plattan heter är utmärkt och jävligt läcker, ska spana in föregångaren/debuten/avstampet/jävel senare ikväll tänkte jag, misärlycka. Snubben verkar gilla vikar.
Funeralmums/mys/jävel. Kittlar kulorna nått enormt, bästa funeralupptäcktenjävel på ett tag. Den här låten är enorm med en text man inte fattar ett smack av egentligen, men vad gör det när musiken ger en alla visioner man behöver. Synthen gör enormt mycket utan att dränka los gitarros. Ännu ett bra soloprojekt/band på Solitude Productions. Shadows Over the Cosmos som plattan heter är utmärkt och jävligt läcker, ska spana in föregångaren/debuten/avstampet/jävel senare ikväll tänkte jag, misärlycka. Snubben verkar gilla vikar.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Mercyful Fate - Nightmare be thy Name
Bestämde mig för ett par veckor sedan att ge de senare Mercyful Fate-plattorna en lika rättvis chans som King Diamond. Och kan med gott samvete säga att "Time" ifrån 94 är precis lika bra som Don't Break the Oath!
Bestämde mig för ett par veckor sedan att ge de senare Mercyful Fate-plattorna en lika rättvis chans som King Diamond. Och kan med gott samvete säga att "Time" ifrån 94 är precis lika bra som Don't Break the Oath!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Det tycker då inte jag, nu var det ett tag sen jag drog igenom Time men den kändes inte i närheten så odödligt bra som DBtO som jag minns det, några bra låtar fanns det dock, ovan lyssnade är jävligt skön.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Lyssna igen! Nog för att In the Shadows också är skitbra, så känns "Time" som en bättre uppföljare till Oath än vad den gjorde! De skulle helt enkelt bytt plats på de skivorna!
Det skulle de inte! In The Shadows är bättre och en perfekt återupplivning av MF. Ja det är vad jag tycker iaf.
Lyssna på skivan igen!
Burzum - Erblicket Die Töchter Des Firmaments (eller Beholding The Daughters Of The Firmament)
Varmt och trevligt, så här på kvällskvisten.
Varmt och trevligt, så här på kvällskvisten.
Gäst- Gäst
Master - Pay To Die
Snabbt och sluskigt! Ett bra tag sedan man lyssnade på Master.
Nästa blir The X Factor med Maiden.
Snabbt och sluskigt! Ett bra tag sedan man lyssnade på Master.
Nästa blir The X Factor med Maiden.
Ghost - Satan Prayer
Första gången jag kör plattan sedan i Oktober förra året. Sitter och lulzar åt Asterix-refrängen, hela låten är förstörd för all framtid... Jävla skalle och att den skulle koppla ihop de två grejerna.
Första gången jag kör plattan sedan i Oktober förra året. Sitter och lulzar åt Asterix-refrängen, hela låten är förstörd för all framtid... Jävla skalle och att den skulle koppla ihop de två grejerna.
Är det den låten där sångaren låter extremt fabouluz 5-ig när han sjunger "Lucifeeeeehhh" i början? Isåfall är den väldigt rolig.
Tror du tänker på Con Clavi Con Dio.
Mycket möjligt... Con Clavi Porco Dio
Hahaha tänkte också på det!
Stormwarrior - Heirs to the Fighte
Läste så många negativa kommentarer om albumet att jag nästan inte ville lyssna, men nu när jag gjort det ett par gånger märker jag att jag inte håller med. Klart, den är inte lika bra som de tidigare och bandet har uppenbarligen pussat sitt sound lite men det är fortfarande rätt catchy. Schysst platta helt enkelt.
Läste så många negativa kommentarer om albumet att jag nästan inte ville lyssna, men nu när jag gjort det ett par gånger märker jag att jag inte håller med. Klart, den är inte lika bra som de tidigare och bandet har uppenbarligen pussat sitt sound lite men det är fortfarande rätt catchy. Schysst platta helt enkelt.
Geten- Profeten Geten
Sida 16 av 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Sida 16 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet