Offtopic
+24
patologen
slothmachine
Scullicon
Vargr
Halonen666
Stenberg
Carrion
Hammerheart
BIFFonen 666
Sire-Nahvas
Monoliten
Bestial Death
pissmannen
Naurbereth
savopipo
Svartesmeden
Atlas Musclecore
Antagonist
Vitus
Xemtoth
Svullet_Rektum
Geten
Countess
Karate-Molin
28 posters
Sida 2 av 40
Sida 2 av 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Sv: Offtopic
Min Valborg var skitbra. Men parken var riktigt tråkig, så vi gick en episk vandring istället och kom sen tillbaka och bevittnade slutet på festen.
Personer som fortfarande tror att festen inte är över, killar som inte fått ligga, killar som får ligga och har ett enormt smil, folk som blir omhändertagna av polisen. Vi gjorde rätt val.
Vår vandring var så mycket bättre än att sitta still i parken och frysa, istället gick vi ner mot Max i solnedgången med Pink Floyd i bakgrunden. Och alla incidenter som hände, fyfan vad roligt det var.
Personer som fortfarande tror att festen inte är över, killar som inte fått ligga, killar som får ligga och har ett enormt smil, folk som blir omhändertagna av polisen. Vi gjorde rätt val.
Vår vandring var så mycket bättre än att sitta still i parken och frysa, istället gick vi ner mot Max i solnedgången med Pink Floyd i bakgrunden. Och alla incidenter som hände, fyfan vad roligt det var.
Gäst- Gäst
Hade också en bra valborg, kanske en av de bästa..
Träffade upp några polare, grillade tillsammans i Stadsparken och drack vin/cider/öl till det.. Drog till espresso house och myste med kaffe och drog tillbaka till parken när de tände brasan då vi skålade på nytt och dansade lite trots att musiken var kass x)
Träffade upp några polare, grillade tillsammans i Stadsparken och drack vin/cider/öl till det.. Drog till espresso house och myste med kaffe och drog tillbaka till parken när de tände brasan då vi skålade på nytt och dansade lite trots att musiken var kass x)
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Xemtoth skrev:Okej, ska bara ta fram min Scroll of Townportal.
Skulle vara jävligt bra att ha ett gäng sådana...
Countess- Antal inlägg : 1265
Kan ni inte spellen i huvudet eller ?
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
savopipo skrev:Führer skrev:Lite Diablo II samt Castlevania på SNES!
Diablo II skall vara en höjdare har jag hört. Del tre är väl släppt nu eller är den på väg? Skall bli något alldeles extra efter vad jag förstår. SNES är väl typ lika gammalt som Lemmy?
Blizzard måste ju mjölka ur SC2 först och sen kommer en WoW expansion för 12-åringarna. Efter det kommer det antagligen släppas... Så det lär väl bli typ 1 - 2 år till...
*Rullar på golvet skrattandes*
Countess skrev:savopipo skrev:Führer skrev:Lite Diablo II samt Castlevania på SNES!
Diablo II skall vara en höjdare har jag hört. Del tre är väl släppt nu eller är den på väg? Skall bli något alldeles extra efter vad jag förstår. SNES är väl typ lika gammalt som Lemmy?
Blizzard måste ju mjölka ur SC2 först och sen kommer en WoW expansion för 12-åringarna. Efter det kommer det antagligen släppas... Så det lär väl bli typ 1 - 2 år till...
Är ju helt olika team som arbetar på alla de där spelen, så det är ju inte det som är problemet. Snarare är det ju bara klassisk Blizzard-filosofi, de vill inte släppa ett spel förns det känns helt fulländat enligt deras principer. (Även om det kanske inte är det, hähä)
Förövrigt, första Valborg som jag faktiskt inte har suttit hemma och inte brytt mig ett jota. Hade förmodligen gjort detsamma i år om det inte vore för konserten jag drog på.
Hur var Interment? Hade tankar på att dra dit först, men jag glömde bort skiten helt.
Bestial Death- Antal inlägg : 782
Atlas Musclecore skrev:Countess skrev:savopipo skrev:Führer skrev:Lite Diablo II samt Castlevania på SNES!
Är ju helt olika team som arbetar på alla de där spelen, så det är ju inte det som är problemet. Snarare är det ju bara klassisk Blizzard-filosofi, de vill inte släppa ett spel förns det känns helt fulländat enligt deras principer. (Även om det kanske inte är det, hähä)
Förövrigt, första Valborg som jag faktiskt inte har suttit hemma och inte brytt mig ett jota. Hade förmodligen gjort detsamma i år om det inte vore för konserten jag drog på.
Det är väl ändå samma företag som tjänar på det?
Fast alla spelen riktar in sig på olika grupperingar av gamers, så att inte släppa Diablo III även om det vore färdigt verkar mest dumt. Kanske några WoW-spelare som skulle hoppa över, men Sc2 ser jag inte relevant i sammanhanget ifrån en företagssynpunkt.
Fyfan alltså. Vi hade studentskiva igår tillsammans med fem andra klasser, vilket iofs. var kul som fan, men nu när jag vaknade så var första tanken att man måste vara helt jävla talanglös. Har ingen jävla aning om hur man lyckades med allt igår. Jag var rätt packad redan när jag kom dit, och bland det första man gör när man fått in käket är att man råkar slå tallriken i bitar när man smäller ner bärsen i bordet efter att ha skålat. Lite senare får jag för mig att blåsa ut ett ljus och stearinet bara stänker upp i hela nyllet och en hel del kommer i ögat, vilket inte var så jävla skönt. Sen till slut, ett par timmar innan stängning, kommer vaktjäveln och slänger ut mig.
Jag måste fan se riktigt jävla full ut eller något, för det fanns fan folk som var mer packade än vad jag var, och som ändå fick stanna. Det är något med mig och vakter alltså. Jag blir fan alltid utslängd. Nu var jag ju rätt jävla full, men ändå.
Jag måste fan se riktigt jävla full ut eller något, för det fanns fan folk som var mer packade än vad jag var, och som ändå fick stanna. Det är något med mig och vakter alltså. Jag blir fan alltid utslängd. Nu var jag ju rätt jävla full, men ändå.
Bestial Death- Antal inlägg : 782
http://www.e24.se/business/halsovard/cannabisforetag-pa-vag-till-borsen_2786837.e24
Vad tycker ni reguljära bronssmeder om det?
Vad tycker ni reguljära bronssmeder om det?
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Users with a birthday within the next 7 days: Battery95 (16), JohanElfstrom (20), mjältbrand (20), Nightbringer (20)
Värst vad folks föräldrar knullade under solsemestern för 16-20 år sedan.
Värst vad folks föräldrar knullade under solsemestern för 16-20 år sedan.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Det är så jävla härligt att gå runt på stan och tänka att alla man ser är ett resultat av ett knull.
Men det är härligare att lista ut när de hade knullet. T.ex. om det var ett nyårsknull. Bang! Troligen en födelsedag i september månad. Då vet man att gamlingarna var igång som kaniner för X antal år sedan och resultatet blev en kinder.
Geten- Profeten Geten
Sant, ashärlig tankeverksamhet.
att läsa er lilla konvo där gav mig mycket nöje i alla fall. ska allt gå med ett flin till skolan imorn. "hans föräldrar knullade, den tjejens med. och han där! höhö!"
Det är de små sakerna i livet.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Då har man spenderat hela dagen med självaste Tor Svärdby! Vilken underbar man det är! Haft riktigt trevligt. Ni forumveteraner vet vem han e.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Är det DEN Tor?
Mannen, myten, legenden?
Mannen, myten, legenden?
Kom det inte nyligen en film om hans liv?
Geten- Profeten Geten
Ingen aning.
Kanske det gjorde.
Kanske det gjorde.
Xemtoth skrev:Ni forumveteraner vet vem han e.
Och till de som inte vet, men vill veta, rekommenderar jag Google.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Precis han.Karate-Molin skrev:Är det DEN Tor?
Mannen, myten, legenden?
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Sida 2 av 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Sida 2 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet