Offtopic
+24
patologen
slothmachine
Scullicon
Vargr
Halonen666
Stenberg
Carrion
Hammerheart
BIFFonen 666
Sire-Nahvas
Monoliten
Bestial Death
pissmannen
Naurbereth
savopipo
Svartesmeden
Atlas Musclecore
Antagonist
Vitus
Xemtoth
Svullet_Rektum
Geten
Countess
Karate-Molin
28 posters
Sida 11 av 40
Sida 11 av 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Sv: Offtopic
Antar att det kan bli kul om man sätter sig in i det strategiska spelet, och inte bara "WÖÖÖH, GÖR MÅL!", men jag pallar fan inte.
Har man spelat fotboll så förstår man det intressanta, men jag tycker det är sådär liksom.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Svullet_Rektum skrev:Har man spelat fotboll så förstår man det intressanta, men jag tycker det är sådär liksom.
Jag har spelat fotboll, men förstår ändå inte det intressanta.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Att spela kan vara intressant, men att sitta och glo på när andra spelar är fullständigt ointressant.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Atlas Musclecore skrev:Hej Svullet.
Från och med nu heter jag BIFFonen 666!
Mycket bättre än Battery95. Tack Atlas som kom på det!
Mycket bättre än Battery95. Tack Atlas som kom på det!
BIFFonen 666- BIFF
- Antal inlägg : 764
Atlas bör byta namn till Haschlas Brasslecore.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Fat-Lass METALCORE
Jim bör byta namn till The Imp
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
DHEY TUKK YUR JUUUUUB!!
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Den här dagen började bättre än vad jag trodde den skulle göra alltså. Vaknar, ingen aning vad klockan är men fågelkvitter hörs, tänker att det blir en asvarm jävla fittdag till - somnar om. Vaknar senare, ingen aning vad klockan är men det regnar som satan och jag tycker mig höra lite åska långt borta men är inte säker, det var gott i alla fall. Blev svalt i lägenheten - somnade om. Stiger upp klockan halv 12 och ska gå och köpa snus, svär och förbannar att jag endast har 36 kronor för jag måste handla nått att äta idag, öppnar plånboken och har 96 kronor, en lättnad kom över mig och jag insåg att jag verkligen behöver duscha.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Äe fyfan alltså. Först krökade jag torsdag-lördag och nu krökade jag tisdag-onsdag hela dagarna. Jävlar vad man är darrig, nu blir det lungt med kröket ett tag!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Trodde jag skulle slippa muskelrockdundercpvärmen när man kom tillbaka till gamla hederliga norrland, men nej då, så lätt slipper inte jag undan.
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Jaha... då satt man här då... ensam i Dealls lägenhet.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Det är nu du ska gömma dig någonstanns och vänta tills Deall öppnar ett skåp eller en dörr som du är bakom och karatar ner honom
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Gick ner och hämtade tvätt klockan 2 inatt, eftersom att torskskåpet inte fungerar som det ska. Inte ens hunden ville följa med, hon tittade bara på mig med nedvärderande ögon... Forever alone.
Fyfan, blir väckt av någon som menar att jag ska betala tullavgift till ett bud nu också. Jävla tullen, hur fan kan de förstöra allt roligt?
OCH VARFÖR I HELVETE SKA JAG BETALA TULLAVGIFT?
Dessutom så har jag inte fått mina pengar från ticksterresale...Fyfan
OCH VARFÖR I HELVETE SKA JAG BETALA TULLAVGIFT?
Dessutom så har jag inte fått mina pengar från ticksterresale...Fyfan
Gäst- Gäst
Vart ifrån har du beställt nått? Vad har du beställt? Dessutom är det inte tullen som bestämmer reglerna sonnyboy, skrik gärna men gör det på rätt personer, yeah.
Pappa Doom skrev:Vart ifrån har du beställt nått? Vad har du beställt? Dessutom är det inte tullen som bestämmer reglerna sonnyboy, skrik gärna men gör det på rätt personer, yeah.
Beställde en skiva från USA och fick betala ungefär lika mycket för skivan + frakt i tullavgift.
Klart, men man har ju rätt att bli förbannad.
Gäst- Gäst
Jo fan. Själv är man fortfarande inte helt frisk från baksmällan, magen är risig nått så in i helvete, bara bränner i röven. Kroppen känns seg och huvet är inte helt hundra ännu. Vilket jävla hålligång det var i lördags alltså, hoho.
Låter som att det har vart fett värt det!
Själv fyller jag år om 2 veckor. Finns inte mycket mer jag hatar än att fylla år. Helt värdelöst och jag associerar det alltid med massa skit. Man får inte vara ifred någonstans, och det är fan ta mig det enda jag önskar mig när jag fyller år. Nej, alla idioter i släkten ska ha med en och göra, folk ska ringa och ha sig och tjata på att jag aldrig hälsar på och bla bla bla. För helvete, klottra ner min djävla fuckbook and be done with it!
Själv fyller jag år om 2 veckor. Finns inte mycket mer jag hatar än att fylla år. Helt värdelöst och jag associerar det alltid med massa skit. Man får inte vara ifred någonstans, och det är fan ta mig det enda jag önskar mig när jag fyller år. Nej, alla idioter i släkten ska ha med en och göra, folk ska ringa och ha sig och tjata på att jag aldrig hälsar på och bla bla bla. För helvete, klottra ner min djävla fuckbook and be done with it!
Sida 11 av 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Sida 11 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet