Offtopic
+24
patologen
slothmachine
Scullicon
Vargr
Halonen666
Stenberg
Carrion
Hammerheart
BIFFonen 666
Sire-Nahvas
Monoliten
Bestial Death
pissmannen
Naurbereth
savopipo
Svartesmeden
Atlas Musclecore
Antagonist
Vitus
Xemtoth
Svullet_Rektum
Geten
Countess
Karate-Molin
28 posters
Sida 23 av 40
Sida 23 av 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Sv: Offtopic
Vitus! Spela för mig en extra lång raga.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Ja herre fan och jävlar: bombaren och mördaren i Norge igår är kristen, blir ju inte förvånad. Lägg till extrem-höger på det också så har vi ju en riktigt härlig tårta alltså. Några ungdomar hade drunknat när de försökte simma iväg från ön men ja, är väl över 90 döda totalt. Sinnessjukt.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Tragiken kommer bli stor på Norges dödsbo.
Nej fy fan. Tanken att det hände är skrämande och, något mer... något obeskrivligt. Overkligt kanske det är.
Samt att det känns olönt att trolla runt i detta ämne.
Nej fy fan. Tanken att det hände är skrämande och, något mer... något obeskrivligt. Overkligt kanske det är.
Samt att det känns olönt att trolla runt i detta ämne.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Någon som vill summera vad som hänt?
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Kristen fundamentalist -> spräng en byggnad - > klä ut dig till snut och åk till en ö -> massakrera ett 80-tal socialdemokrater.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Fast man är väl inte säker på att det är samma person?
Man är rätt säker på att han i alla fall ligger bakom bombdådet. Däremot om han jobbade ensam! Skjuta hejvilt och mörda 84 personer låter ju ganska så ansträngande.
Pappa Doom skrev:Ja herre fan och jävlar: bombaren och mördaren i Norge igår är kristen, blir ju inte förvånad. Lägg till extrem-höger på det också så har vi ju en riktigt härlig tårta alltså.
Lägg till frimurare också. Ännu härligare tårta.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Säkert jude, rymdödla, KKK-medlem och med en farfar i SS också!
Hellbastard skrev:Stenberg skrev:Pappa Doom skrev:Ja herre fan och jävlar: bombaren och mördaren i Norge igår är kristen, blir ju inte förvånad. Lägg till extrem-höger på det också så har vi ju en riktigt härlig tårta alltså.
Så varje gång någon person som har anknytning till frimurarna begår brott så betyder det att fallet blir mer intressant?
Wut? Nej, det blir inte mer intressant, jag skiter blankt i om han var frimurare, nazist, bög, koprofag eller vad som helst. Hur kunde du tolka det så?
Stenberg skrev:Hellbastard skrev:Stenberg skrev:Pappa Doom skrev:Ja herre fan och jävlar: bombaren och mördaren i Norge igår är kristen, blir ju inte förvånad. Lägg till extrem-höger på det också så har vi ju en riktigt härlig tårta alltså.
Så varje gång någon person som har anknytning till frimurarna begår brott så betyder det att fallet blir mer intressant?
Wut? Nej, det blir inte mer intressant, jag skiter blankt i om han var frimurare, nazist, bög, koprofag eller vad som helst. Hur kunde du tolka det så?
Sorry man, jag tog bort inlägget. Hade en polare som satt hela natten igår. Han försökte övertala mig om att det var judiska lobbygrupper, sionister, frimurare etc. som alla låg bakom det hela. Jävla foliehatt. Med tanke på hur man är i sinnet på kvällen så är man inte direkt sugen på att höra sånt trams, så jag antar att det satt i.
Gäst- Gäst
Hellbastard skrev:Stenberg skrev:Hellbastard skrev:Stenberg skrev:Pappa Doom skrev:Ja herre fan och jävlar: bombaren och mördaren i Norge igår är kristen, blir ju inte förvånad. Lägg till extrem-höger på det också så har vi ju en riktigt härlig tårta alltså.
Sorry man, jag tog bort inlägget. Hade en polare som satt hela natten igår. Han försökte övertala mig om att det var judiska lobbygrupper, sionister, frimurare etc. som alla låg bakom det hela. Jävla foliehatt. Med tanke på hur man är i sinnet på kvällen så är man inte direkt sugen på att höra sånt trams, så jag antar att det satt i.
Ah ok, då förstår jag. Men det är lugnt!
Jag personligen tror ju inte att det på något sett är relaterat till frimurare/någon hemlig order/röven. Jag tror helt enkelt att det var ett psyko, inget mer.
Och så har Lucian Freud dött. Jävligt tuff kille, finns en härlig intervju på tuben någonstans tror jag.
De ha' blivit svennar jao men.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Carrion- Antal inlägg : 5778
Carrion skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/Dean_Winchester
Hur blir det med augusti förresten?
Gäst- Gäst
Hellbastard skrev:Carrion skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/Dean_Winchester
Hur blir det med augusti förresten?
Borde funka! Glömde svara dig.
Hahaha!
En tjej tog bort mig som vän på FB för att jag påpekade att Here I Go Again är en uttjatad låt! Känner f.ö den här idiotfittan till människa men det var fan hur roligt som helst!
Priceless.
En tjej tog bort mig som vän på FB för att jag påpekade att Here I Go Again är en uttjatad låt! Känner f.ö den här idiotfittan till människa men det var fan hur roligt som helst!
Priceless.
Rätt kul att Anders Breivik kommer få samma fängelsestraff som Varg Vikernes fick.
Sitter och avslutade precis ett pass med Morrowind, det är alldeles för varmt och jag borde vara glad men jag är det inte. Vill sätta mig och måla men då vill jag ha musik och då vaknar folk. Precis flyttat och ville känna mig mindre hämmad men det gör jag inte heller. Har påbörjat en målning som ska heta Barn, hoppas den blir lika hemsk som jag tänkt mig. Har inga dukar så jag målar på kartong. Nu ska jag svalka av mig på balkongen med en cigg och sedan hoppas att jag kan få somna för omväxlingens skull. Godnatt med er allihopa.
Gäst- Gäst
Sida 23 av 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Sida 23 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet