Arosian Black Mass 2011
+3
Atlas Musclecore
Scullicon
AdverseSphere
7 posters
Sida 1 av 1
Arosian Black Mass 2011
Behexen (FIN)
Darkened Nocturn Slaughtercult (GER)
One Tail, One Head (NOR)
Mare (NOR)
Hetroertzen (CHL)
Ormgård (SWE)
Tomhet (SWE)
Sons of Fenris (FRA)
Västerås, 11-12:e november. Biljetterna släpps i augusti.
Mer än så tänker jag inte pladdra. Utförlig information finner man på hemsidan:
http://www.arosian-black-mass.se/
Vilka här har planerat att närvara?
AdverseSphere- Antal inlägg : 173
Sv: Arosian Black Mass 2011
Intresse finns absolut, ekonomin då får dock avgöra.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Brukar inte gilla att se black metal live, men något av de där banden måste ju leverera. Särskilt med den profil organisatörerna har satt på festivalen.
Darkened Nocturn Slaughtercult och Mare intresserar! Även Behexen till viss del, och jag visste för övrigt inte att Ormgård "fanns" något mer.
Men vi får se. Om jag har råd innan biljetterna har sålt slut så blir det nog av.
Darkened Nocturn Slaughtercult och Mare intresserar! Även Behexen till viss del, och jag visste för övrigt inte att Ormgård "fanns" något mer.
Men vi får se. Om jag har råd innan biljetterna har sålt slut så blir det nog av.
Inte en chans att jag kan i november, men visst fan blir man sugen. Mare är väl mest intressant för min del.
Endagarsbiljett. Fan ta några dumma djävlar om Behexen ändrar dag eller ställer in!
Lär ju dyka upp på nåt vis. Behexen vill jag inte missa!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Tågpriserna härifrån och dit gick fan bara på 67kr när jag kollade igår. Dock får man åka UL buss hem på natten.
Vilken dag lirar Behexen? Inte lust att sitta o plöja genom massa Black Metal band jag inte bryr mig om. Black Metal är nog det tråkigaste att se live, undantag finns ju såklart!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Kommer nog inte att besöka de här, har för mycket annat jag planerat runt omkring.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Om någon liten jvl ska besöka Västra Aros på fredagen kan denna individ åka med mig dit. Farkost blir bil och utgångspunkt Uppsala. Men ta gärna tåget.
Jag hoppas verkligen att det här når upp till förväntningarna, för jag har cashat ut ordentligt för konsertbiljett såväl som resa och boende.
Behexen hade jag velat se, men det är nästan det enda här också. För långt att åka för bara enstaka band
Sictorment- Antal inlägg : 930
Ingen som åker en bit norrifrån då? Vi har plats över i bilen och åker från Sundsvall.
Mare och Acherontas var kanske fredagskvällens mest lyckade framträdanden. Behexen kunde inte leverera tillräckligt enligt mina förväntningar, så de var något av en besvikelse (jag hade visserligen rätt höga sådana). Dock tröttnade jag på allt jävla trams med kåpor och masker.. Det har blivit så jävla uttjatat vid detta laget. Mare var dom enda som bara körde corpsepaint och blod, och dom var också de mest intressanta live-bandet att se på. Alla andra stod där med sina kåpor och hade sina ritualer mellan låtarna.
PS. Jag ska aldrig ha kåpa med huva när jag spelar trummor. Trummisen i Ormgård hade ett jävla problem med huvan som åkte fram över ögonen på honom. Fast han var väl den enda som inte var still i bandet också, utan röjde iaf lite med skallen.
PS. Jag ska aldrig ha kåpa med huva när jag spelar trummor. Trummisen i Ormgård hade ett jävla problem med huvan som åkte fram över ögonen på honom. Fast han var väl den enda som inte var still i bandet också, utan röjde iaf lite med skallen.
Liknande ämnen
» Arosian Black Mass -12
» AROSIAN BLACK MASS PT.II 23rd - 24th November 2012
» Nordfest 2011, 7-8 oktober
» Black Mass Ritual Fest III - 30 Sep. - 2:a Okt.
» Keep it True XIV (2011)
» AROSIAN BLACK MASS PT.II 23rd - 24th November 2012
» Nordfest 2011, 7-8 oktober
» Black Mass Ritual Fest III - 30 Sep. - 2:a Okt.
» Keep it True XIV (2011)
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet