Highscore-tävlingar
3 posters
Sida 1 av 1
Highscore-tävlingar
Som rubriken antyder. Jag tycker vi ska ha lite highscore-tävlingar. Min tanke är att det ska vara enkla spel man kan hitta gratis och lagligt på internet, så att alla som vill kan deltaga. Tyvärr så kommer jag inte på något spel vi kan börja med så det är bara att föreslå något.
Reglerna vore annars enkla. Vi kan säga att deadline är några dagar eller max en vecka. Nöt sedan hur mycket du orkar och printscreena ditt bästa resultat och posta det här sista dagen.
Sedan kan man ju även ha en annan tävling där man bara får ett försök på sig och bästa resultatet vinner.
Låter detta som en rolig idé?
Reglerna vore annars enkla. Vi kan säga att deadline är några dagar eller max en vecka. Nöt sedan hur mycket du orkar och printscreena ditt bästa resultat och posta det här sista dagen.
Sedan kan man ju även ha en annan tävling där man bara får ett försök på sig och bästa resultatet vinner.
Låter detta som en rolig idé?
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Sv: Highscore-tävlingar
Länka mig ett simpelt men beroendeframkallande flashspel and I'm in.
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
http://www.spela.se/spel_/Super-Evil-Air-Voltar.html OH YEAH!?
Har strax över 6000 meter, min highscore finns på mf24 där i Kick the nuttråden men jag orkar inte logga in där nu. ALLMOSA
Så vi får väl se då, antar ni utmaningen bitches?!
Har strax över 6000 meter, min highscore finns på mf24 där i Kick the nuttråden men jag orkar inte logga in där nu. ALLMOSA
Så vi får väl se då, antar ni utmaningen bitches?!
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
http://existenz.se/out.php?id=18571
Någon på? Riktigt trippy och beroendeframkallande. Jag har just nu runt 200K men jag vet att jag har fått bättre tidigare.
Någon på? Riktigt trippy och beroendeframkallande. Jag har just nu runt 200K men jag vet att jag har fått bättre tidigare.
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet