Sömnfenomen
+4
Countess
Stenberg
Atlas Musclecore
Tartaros11
8 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Sömnfenomen
Gick på atarax för ett par år sedan och man hade jäkligt realistiska drömmar varje natt, vaknade ett par gånger med blåmärken och ibland vaknade man på golvet med madrassen över sig. När man vaknade trodde man ofta att det som man drömt var något som hänt irl, riktigt läskigt...
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Jag brukar vakna på morgonen med att mitt påslakan till täcket är avdraget. Hur man lyckas med något sådant i sömnen förvånar mig..
Gäst- Gäst
Dem brukar oftast vara sjukast och konstigast när jag druckit alkohol, det är väl det.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Händer väl ca 1 - 2 gånger i veckan att jag inte kommer ihåg vad jag drömmer. Sen så är det främst korta stunder man kommer ihåg, men ibland så blir det riktigt långa.
Tartaros11- Antal inlägg : 166
Kommer oftast ihåg den sista kvarten innan jag vaknar, om jag vaknar självmant och inte utav yttre påverkan d.v.s.
Atlas Musclecore skrev:Kommer oftast ihåg den sista kvarten innan jag vaknar
Samma här.
Riktigt tråkigt faktiskt, jag önskar att jag kunde minnas en hel dröm.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Pröva att skriva ner vad ni drömmer, då borde "den delen av minnet" komma igång och ni minns mer av era drömmar. Funkar för mig i alla fall.
Funkar för mig med. Större chans till Lucida drömmar med har jag märkt, eller snarare mer kontroll över allt.Tartaros11 skrev:Pröva att skriva ner vad ni drömmer, då borde "den delen av minnet" komma igång och ni minns mer av era drömmar. Funkar för mig i alla fall.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Tartaros11 skrev:Pröva att skriva ner vad ni drömmer, då borde "den delen av minnet" komma igång och ni minns mer av era drömmar. Funkar för mig i alla fall.
Jo, jag har ju sett din "drömbok".
Ska faktiskt testa det i framtiden, det kan ju vara skoj att bläddra i när det har gått en längre tid också.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Stenberg skrev:
Ska faktiskt testa det i framtiden, det kan ju vara skoj att bläddra i när det har gått en längre tid också.
Jo, jävligt kul är det. När jag väl gör det så räcker det att endast läsa lite grann av en dröm så kommer man ihåg resten.
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet