Döfest på Tyrolen 10/9
+8
Countess
Atlas Musclecore
Karate-Molin
Hammerheart
Stenberg
Vitus
Halonen666
Sictorment
12 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Döfest på Tyrolen 10/9
Hittat en billig sista minuten-resa ner imorgon. 180:-
Däremot kanske hemresan blir dyrare? Fan vet jag. Behöver sovplats och skit. Wääh!
Och Garfield beter sig som en jävla smålänning, 200:- är ju ingenting för något i den här kalibern.
Däremot kanske hemresan blir dyrare? Fan vet jag. Behöver sovplats och skit. Wääh!
Och Garfield beter sig som en jävla smålänning, 200:- är ju ingenting för något i den här kalibern.
Bara resan fram och tillbaka kostar 200 kronor. Jag är inte gjord av pengar.
Men jag vet inte, jag kanske kommer, men främst för sällskapet.
Men jag vet inte, jag kanske kommer, men främst för sällskapet.
Gäst- Gäst
Inte jag heller, men att snacka om att det inte är värt priset... Visst, allting är relativt, men det är inga gigantiska summor direkt.
Det är dock ett rätt dyrt pris för en spelning, speciellt med så små band och en så liten "målgrupp".
Men men.
Men men.
Gäst- Gäst
Tycker det är rätt så standard för den här mängden band, små eller inte. Sedan kan man tycka vad man vill om banden, men många av dem har "status" - löjligt eller inte. Målgruppen är väl hyfsad faktiskt, men såpass liten att priserna kanske t.o.m. behövs pressas uppåt. Tror inte att det är själva inträdet som skulle skrämma folk i vilket fall som helst, utan snarare mödan och pengarna för att ta sig dit.
Hade väl dock varit en annan femma om det var kvarterskrogen, två band och kostade detsamma.
Känns mest som om du är bitter för att du inte har råd, en känsla jag förstår mycket väl.
Hade väl dock varit en annan femma om det var kvarterskrogen, två band och kostade detsamma.
Känns mest som om du är bitter för att du inte har råd, en känsla jag förstår mycket väl.
Atlas Musclecore skrev:Känns mest som om du är bitter för att du inte har råd, en känsla jag förstår mycket väl.
Jo det är väl sant.
Gäst- Gäst
Hellbastard skrev:Atlas Musclecore skrev:Känns mest som om du är bitter för att du inte har råd, en känsla jag förstår mycket väl.
Jo det är väl sant.
Vadå!?! Ska du inte dyka upp!?!?
Carrion- Antal inlägg : 5778
Ok, last verdict... Vad gäller om jag kommer eller inte.
Om det går ett sista minuten tåg till en billig penning på lördag morgon/förmiddag så kommer jag. Resten ordnar sig alltid på något höger, vänster eller upp-och-ned.
Om det går ett sista minuten tåg till en billig penning på lördag morgon/förmiddag så kommer jag. Resten ordnar sig alltid på något höger, vänster eller upp-och-ned.
Ska bli grymt kul att besöka Tyrolen återigen
Sictorment- Antal inlägg : 930
Alltså detta var helt jävla löjligt bra!
Tvi på dig som påminner mig om vad jag missat!
Jimbo- Jim'n'Tonic
- Antal inlägg : 312
Carrion skrev:Alltså detta var helt jävla löjligt bra!
blev det mer band än de på postern eller?
undrar om det kommer upp klipp.
Yeah, var riktigt roligt
Idag var kanske inte fullt lika kul, fast det har det varit värt
Idag var kanske inte fullt lika kul, fast det har det varit värt
Nominon - Antichrist - Morbus Chron - Degial - Miasmal, den ordningen vill jag minnas
Helt säker på de tre första i alla fall
Helt säker på de tre första i alla fall
Jo den ställningen stämmer.
Morbus verkar ha kört sitt första gig i denna nya sättning.
Adam-trummor, Dagge-bas, Jocke/Scott(vad han nu vill kallas) och Edde på gitarr och Robba-sång.
Helt annan energi iom att Robba körde enbart sång.
Och Antichrist var minst lika vansinniga.
Nominon svängde ordentligt också. Deras trummis är helt sjukt bra på sitt instrument. Hysteriskt snabb och teknisk.
Miasmal och Degial lät jävligt bra de också men där försvann jag totalt i dimman.
Skoj som fan att hänga med Victor också! Träffa massa annat skönt folk också. Världens bästa helg i princip!
EDIT: DOCK fattades Garf och Stenberg. Det var det tråkigaste som hände.
Morbus verkar ha kört sitt första gig i denna nya sättning.
Adam-trummor, Dagge-bas, Jocke/Scott(vad han nu vill kallas) och Edde på gitarr och Robba-sång.
Helt annan energi iom att Robba körde enbart sång.
Och Antichrist var minst lika vansinniga.
Nominon svängde ordentligt också. Deras trummis är helt sjukt bra på sitt instrument. Hysteriskt snabb och teknisk.
Miasmal och Degial lät jävligt bra de också men där försvann jag totalt i dimman.
Skoj som fan att hänga med Victor också! Träffa massa annat skönt folk också. Världens bästa helg i princip!
EDIT: DOCK fattades Garf och Stenberg. Det var det tråkigaste som hände.
synd att man missade
ThrashDave- Har ingen spaceknapp
- Antal inlägg : 390
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet