Stench
+4
Hammerheart
Xemtoth
Fylgja
Carrion
8 posters
Sida 1 av 1
Stench
Ett av Sveriges kanske mest eleganta dödsband!
Sjukt kreativa riff och låtstrukturer och ett jävligt bra liveband.
In Putrescence tycker jag är en riktig höjdarplatta och kanske bästa dödsplattan 2010.
Reborn In Morbidity Ep'n är mycket bra den också. Lyckades t.o.m få tag på den till slut.
Sett dem en gång live och det var verkligen inget bullshit, bara harva ur sig låtarna utan hänsyn.
Helt fantastiskt!
För de som inte hört Stench ännu.
Sjukt kreativa riff och låtstrukturer och ett jävligt bra liveband.
In Putrescence tycker jag är en riktig höjdarplatta och kanske bästa dödsplattan 2010.
Reborn In Morbidity Ep'n är mycket bra den också. Lyckades t.o.m få tag på den till slut.
Sett dem en gång live och det var verkligen inget bullshit, bara harva ur sig låtarna utan hänsyn.
Helt fantastiskt!
För de som inte hört Stench ännu.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Sv: Stench
Hade visst deras fullängdare på min iPod men jag har inget minne av att jag lyssnat på den. Detta var dock riktigt bra. Tackar för påminnelsen!
Fylgja- Antal inlägg : 83
Inga problem!
Klockrent band!
Klockrent band!
Riktigt bra band. Såg dem live för första gången på RIFS festival i stockholm. Sett dem efter dem släppt fullängdaren med, och dem är riktigt bra, både på skiva och live!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
De var förbannat tuffa på Portraits releasefest! Sedan var man ju aspackad och på dödshumör, så då blir ju allting mycket bättre.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Witchryder skrev:De var förbannat tuffa på Portraits releasefest! Sedan var man ju aspackad och på dödshumör, så då blir ju allting mycket bättre.
Hahaha det där dödshumöret var fan seriöst!
Jo än så länge så är det den ända gången jag sett dem hittills. Var det bästa dödsgiget tills Morbus, Degial, Nominon och Miasmal sabbade det.
JAg har deras fullängare hemma o jag tycker att den är skittråkig... tycker att det känns ganska platt
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
In Putrescence växer med varje lyssning. EP'n är bra den med, dock inte i klass med fullängdaren.
Tompus- Antal inlägg : 657
Jag föredrar faktiskt EPn framför fullängdaren.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Jävligt bra, har dock bara hört fullängdaren. Missade att se dem live när de var i Kristianstad. Hoppas tillfälle ges.
Countess- Antal inlägg : 1265
Du måste fortfarande skaffa den skivan!
Instämmer faktiskt med Tompus, dock så har jag lyssnat sönder både ep'n och fullängdaren. Det är ju ingen stor skillnad på låtarna direkt förutom just produktionen men det är kanske därför jag föredrar fullängdaren.
Instämmer faktiskt med Tompus, dock så har jag lyssnat sönder både ep'n och fullängdaren. Det är ju ingen stor skillnad på låtarna direkt förutom just produktionen men det är kanske därför jag föredrar fullängdaren.
Sen kan det ju vara bookletten (målningarna då) som också gör att jag väljer fullängdaren framför EP'n.
Tompus- Antal inlägg : 657
Carrion skrev:
Tyvärr!
Har lyssnat på den 2-3 gånger och tycker inte att det känns bra helt enkelt. Kommer ge den mera lyssningar när jag känner mig utmanad, Men själva vinylen och bookletten har fan skitgrymma omslag o målningar!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Xemtoth skrev:Jag föredrar faktiskt EPn framför fullängdaren.
Medhåll. Dock har jag inte lyssnat jättemycket på fullängdaren, så det är väl mycket möjligt att den växer med fler lyssningar...
Bestial Death- Antal inlägg : 782
Var det någon som var där?
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet