Offtopic
+25
ShieldsOfGold
Fylgja
Sictorment
Tartaros11
BIFFonen 666
Sire-Nahvas
Stenberg
patologen
Halonen666
Scullicon
Antagonist
Svartesmeden
Johan
Friberg
Naurbereth
Vargr
Carrion
Vitus
Atlas Musclecore
Xemtoth
Svullet_Rektum
Monoliten
Karate-Molin
Hammerheart
Countess
29 posters
Sida 13 av 40
Sida 13 av 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Sv: Offtopic
Var det mörkt eller ljust?
Carrion- Antal inlägg : 5778
Smaka pälsen av döende katter.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
A color from beyond...Carrion skrev:Var det mörkt eller ljust?
Tartaros11- Antal inlägg : 166
Hmm det kan väl ändå betyda att det finns 2 öppningar det kan ha kommit ifrån...
Låter mörkt dock så jag gissar på det.
Låter mörkt dock så jag gissar på det.
Innehöll bland annat Cyklon-Ö, rediga grejer det här!
Tartaros11- Antal inlägg : 166
Väcktes av ett samtal från jobbet. Ska jobba fem dagar i rad nu 8,5 timmar varje dag. Det är gott med pengar det! Sen rang de från bostadsföreningen jag bodde hos innan och sa att jag hade betalt en hyra för mycket i våras, så nu ska jag få tillbaka pengarna. NU, ett halvår försent. Jag har haft sån jävla ekonomisk kris och de där pengarna hade verkligen hjälpt. Bara för att de fuckade upp det innan. Fy fan alltså.
Man får ta det onda med det goda, eller hur man nu ska se på det. Du kommer ju ha en hel del deg nu i alla fall!
Ja, det är klart. Sen de där 2000kr hade verkligen hjälpt att ha under sommaren. Har inte kunnat resa någonstans eller något för inte haft råd med tågkort (som kostar runt 500kr/mån) och grejer. Sen för att lägga till skiten så grundar sig hela denna grejen i ett missförstånd där jag på något sätt hade lyckats betala för en månad framåt, så kronofogden och skit kontaktades. Bara den skiten kostade runt 1000kr för mig.
Om det har lett till ytterligare ekonomiska konsekvenser p.g.a. deras misstag tycker man att du borde få någon slags ersättning ... Aja.
Åh fyfan vad coolt, Spiders spelar förband till Graveyard. Detta kommer bli det bästa giget i Lund sen länge.
Gäst- Gäst
Svullet_Rektum skrev:Väcktes av ett samtal från jobbet. Ska jobba fem dagar i rad nu 8,5 timmar varje dag. Det är gott med pengar det! Sen rang de från bostadsföreningen jag bodde hos innan och sa att jag hade betalt en hyra för mycket i våras, så nu ska jag få tillbaka pengarna. NU, ett halvår försent. Jag har haft sån jävla ekonomisk kris och de där pengarna hade verkligen hjälpt. Bara för att de fuckade upp det innan. Fy fan alltså.
Bättre sent än aldrig
Sictorment- Antal inlägg : 930
Atlas, jag tappade min mobil i en toalettstol så jag kunde inte ringa dig eller någon alls. Därför jag inte hörde av mig angående ölhävandet
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Hellbastard skrev:Åh fyfan vad coolt, Spiders spelar förband till Graveyard. Detta kommer bli det bästa giget i Lund sen länge.
NEEEEEEEJ MEN VAD FAN DÅ!!!!
Fan att man missar detta.
Svartesmeden skrev:Atlas, jag tappade min mobil i en toalettstol så jag kunde inte ringa dig eller någon alls. Därför jag inte hörde av mig angående ölhävandet
Ska du hem imorgon eller? (Eller idag blir det väl)
Atlas Musclecore skrev:Svartesmeden skrev:Atlas, jag tappade min mobil i en toalettstol så jag kunde inte ringa dig eller någon alls. Därför jag inte hörde av mig angående ölhävandet
Ska du hem imorgon eller? (Eller idag blir det väl)
Jag for hem igår på kvällen. Hade inte tillgång till dator eller något. Fan, hade velat komma förbi en sväng och dricka lite bärts och lyssna bra musik!
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Första dagen på kneget. 8-16.30 att sitta och kontrollera plastförpackningar. Är otroligt trött men samtidigt är det skönt att ha något att göra om dagarna samt att börja tjäna egna pengar igen. Dessutom rang de från tidningsbärarna så nu har jag jobb varannan helg också.
Fuckat upp min dygnsrytm värre än någonsin...
Kunde inte sova förra natten och var vaken hela tiden. Kom hem från skolan igår vid kl 15, beslutar mig vid kl 17 att sova en timme då man var så trött så att man mådde illa. Den planerade timmen blev 6 timmar..............
Vaknade 23.35 och fattade inte ett skit. Tappade tidsgreppet helt och fortsatte med ett arbete som ska vara färdigt imorgon kl 17. Helt plötsligt var kl 07.00 imorse och undrade var fan timmarna tagit vägen. Glodde lite på Seinfeld-bloopers för att kunna återställa en gnutta av sinnet iaf. Tack och lov funkade det. Fortsatte med arbetshelvetet och tog en kaffe med Gabbe i eftermiddags och kände mig mera human.
Kommer hem och fortsätter med arbetet och här sitter man. Nu har man beställt pizza, fått beskedet att det inte blir ett basistinhopp imorgon kväll och inväntar maten.
Jaja, blir att lyssna på något dissonant för att sen fortsätta efter maten.
Inte kewl.........................................................
Kunde inte sova förra natten och var vaken hela tiden. Kom hem från skolan igår vid kl 15, beslutar mig vid kl 17 att sova en timme då man var så trött så att man mådde illa. Den planerade timmen blev 6 timmar..............
Vaknade 23.35 och fattade inte ett skit. Tappade tidsgreppet helt och fortsatte med ett arbete som ska vara färdigt imorgon kl 17. Helt plötsligt var kl 07.00 imorse och undrade var fan timmarna tagit vägen. Glodde lite på Seinfeld-bloopers för att kunna återställa en gnutta av sinnet iaf. Tack och lov funkade det. Fortsatte med arbetshelvetet och tog en kaffe med Gabbe i eftermiddags och kände mig mera human.
Kommer hem och fortsätter med arbetet och här sitter man. Nu har man beställt pizza, fått beskedet att det inte blir ett basistinhopp imorgon kväll och inväntar maten.
Jaja, blir att lyssna på något dissonant för att sen fortsätta efter maten.
Inte kewl.........................................................
Vad kan man göra?
Går inte att TARE LUNGT!! just nu. Kanske man kan göra det nästa vecka efter hemtentshelvetet...
Går inte att TARE LUNGT!! just nu. Kanske man kan göra det nästa vecka efter hemtentshelvetet...
Var du mer inhuman innan?
Länen där det sker flest självmord
Blekinge: 31
Dalarna: 45
Gotland: 11
Gävleborg: 52
Halland: 48
Jämtland: 17
Jönköping: 41
Kalmar: 19
Kronoberg: 37
Norrbotten: 11
Skåne: 199
Stockholm: 330
Sörmland: 51
Uppsala: 49
Värmland: 69
Västerbotten: 29
Västernorrland: 16
Västmanland: 52
Västra Götaland: 193
Örebro: 37
Östergötland: 63
Värmland har fjärde högst siffra, sett till befolkningsmängd är det fan riktigt sorgligt vilket misär-län man bor i.
Blekinge: 31
Dalarna: 45
Gotland: 11
Gävleborg: 52
Halland: 48
Jämtland: 17
Jönköping: 41
Kalmar: 19
Kronoberg: 37
Norrbotten: 11
Skåne: 199
Stockholm: 330
Sörmland: 51
Uppsala: 49
Värmland: 69
Västerbotten: 29
Västernorrland: 16
Västmanland: 52
Västra Götaland: 193
Örebro: 37
Östergötland: 63
Värmland har fjärde högst siffra, sett till befolkningsmängd är det fan riktigt sorgligt vilket misär-län man bor i.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Min sambos barndomshem-granne begick självmord på något sätt nyss.
Sprang iväg ut i skogen typ och senare hittades hon död.
Sprang iväg ut i skogen typ och senare hittades hon död.
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Så har man varit på arkeologisk exkursion i Tyskland
Besökte massor med intressanta platser och utgrävningar.
Jag kom också visse om att jag knappt har något gemensamt med mina två klasskamrater och hade under besöket istället sällskap av ett gäng härliga metal snubbar som också går på institutionen ^_^
Trevligt sällskap, historisk arkeologi, god mat och himmelsk öl .. allt som allt en bra exkursion!
Besökte massor med intressanta platser och utgrävningar.
Jag kom också visse om att jag knappt har något gemensamt med mina två klasskamrater och hade under besöket istället sällskap av ett gäng härliga metal snubbar som också går på institutionen ^_^
Trevligt sällskap, historisk arkeologi, god mat och himmelsk öl .. allt som allt en bra exkursion!
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Sida 13 av 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Sida 13 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet