Offtopic
+25
ShieldsOfGold
Fylgja
Sictorment
Tartaros11
BIFFonen 666
Sire-Nahvas
Stenberg
patologen
Halonen666
Scullicon
Antagonist
Svartesmeden
Johan
Friberg
Naurbereth
Vargr
Carrion
Vitus
Atlas Musclecore
Xemtoth
Svullet_Rektum
Monoliten
Karate-Molin
Hammerheart
Countess
29 posters
Sida 16 av 40
Sida 16 av 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Sv: Offtopic
Och jag missade det! Sablar. Nästa gång det ska ändras tycker jag big boss ska utannonsera det några timmar eller nått dygn i förväg så folk kan vara förberedda och vi kan riktigt rejält diskutera det. 23 års rösträtt dock, aj aj.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Det segaste med att fixa en ny design är att man måste ha neutrala "knappar", "symboler", eller vad man nu ska kalla dem. De som signalerar nytt inlägg, eller för att editera o.s.v. I alla fall om det bara är färgerna man vill ändra på lite.
Annars måste man ju fixa helt nya som går i samma stil som det nya temat.
P.S. Jobbigt att vara skitnödig när man är upptagen med att glo på en Deus Ex: Human Revolutions playthrough, och vill ligga ner och chilla och smälta maten man käkade till middag.
P.P.S. Jobbigare var det när man gav upp och gick och försökte skita i alla fall, men så gick det inte att skita. Fifan.
Nooooo
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Reaktionären inom mig säger att man ska värna om det gamla och goda. Förändring är av ondo.
Och för något annat:
http://kulturarbete.blogspot.com/2007/11/proggiga-barnbcker-eller-drfr-blev-vi.html
Svenska kulturarvet i sitt esse.
Och för något annat:
http://kulturarbete.blogspot.com/2007/11/proggiga-barnbcker-eller-drfr-blev-vi.html
Svenska kulturarvet i sitt esse.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Mysigt att rusa ut i vindbyar och regnoväder bara för att köpa mjölk. Fan i gatan, måste ha mjölk i kaffet! Fast nu kommer jag njuta av det ännu mer. Köpte en delicatoboll också, som plåster på såren.
Det är ju det bästa vädret! Härliga vindar, härligt regn. Svalt och gött.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Ja fan, är inget fel på det, snarare tvärtom! Men satt och var seg och ville bara ha i mig en varm kopp kaffe och mysa - så var jag tvungen att sticka ut i rugget emot vilja och humör.
Eller tvungen var jag inte, men stunden hade inte vart komplett utan mjölk i kaffet.
Eller tvungen var jag inte, men stunden hade inte vart komplett utan mjölk i kaffet.
Vi får mysa i vinter. Julbak hemma hos Svullet. Pepparkakor, knäck och lussebullar, och så glögg på det.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Kaskader av glögg. Någon ingenjör här som kan bygga en glöggfontän?
P.S. Jag passar på knäcket, gillar't inte.
P.S. Jag passar på knäcket, gillar't inte.
Knäck är ju helt underbart!
Har varit mysväder här hemma också. Har bara inte kunnat njuta av det p.g.a att jag pluggat hela dagen Nu blir det Conan The Deströyer i alla fall!
---->
8======D
Har varit mysväder här hemma också. Har bara inte kunnat njuta av det p.g.a att jag pluggat hela dagen Nu blir det Conan The Deströyer i alla fall!
---->
8======D
Countess- Antal inlägg : 1265
fittväder för fittor när man behöver vara ute i den. som idag. fitta.
men nu är man hemma, fått i sig en kopp värme, legat och glott på meat loaf rockpalast 1978 som har varit riktigt jävla bra OCH jag är klar för resten av veckan med skolan.
men nu är man hemma, fått i sig en kopp värme, legat och glott på meat loaf rockpalast 1978 som har varit riktigt jävla bra OCH jag är klar för resten av veckan med skolan.
Är blivande ingenjör, mer teoretisk än praktisk dessvärre... Annars kan du nog köpa en chokladfontän och hälla glögg i.Atlas Musclecore skrev:Någon ingenjör här som kan bygga en glöggfontän?
Nu börjar man nästan längta efter vintern. Jag vill ha snö och minusgrader, inte det fuktiga grådasket vi har nu.
Fylgja- Antal inlägg : 83
Jag gillade vädret idag i alla fall.
Det blåste inte så mycket och man kunde vistas ute.
Regnet var kallt men temperaturen behaglig. Den typen av väder gör mig på gott humör.
Hatar vinter.
Det blåste inte så mycket och man kunde vistas ute.
Regnet var kallt men temperaturen behaglig. Den typen av väder gör mig på gott humör.
Hatar vinter.
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Vettefan vad jag har gjort, men fick helt plötsligt svinigt ont i ryggen, och känner mig illamående. Kan inte somna p.g.a. den här känslan, smärtan, whatever. Fyfan.
/edit
Men helvete vad ont det gör... Tryckte i mig två ipren för att se om det hjälper.
/edit
Men helvete vad ont det gör... Tryckte i mig två ipren för att se om det hjälper.
Senast ändrad av Atlas Musclecore den ons 19 okt - 4:55:36, ändrad totalt 3 gånger (Orsak för redigering : AAJ)
Jag skulle aldrig ta ipren eller så, om jag har ont någonstans.
Då märker jag kanske inte att det gör ont och då kanske man gör saken värre.
Då märker jag kanske inte att det gör ont och då kanske man gör saken värre.
Sire-Nahvas- Fast Taker
Jävla katt.Peggyfier skrev:
Min katt vet hur man använder ett element.
Kan den inte skaffa päls för att hålla sig varm i stället?
Sire-Nahvas- Fast Taker
Längtar som fan till Vintern! Ska bara sitta hemma hela dagarna med tända ljus och lyssna på Scald!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Hmm Kiipa. Är han bannad/utslängd härifrån? Saknar lite hans ROFLMAO-inlägg. Speciellt när det inte var roliga grejer.
Anyway, han blir byxmyndig på söndag. Det kan man inte säga till så många här!
ROFLMAO.
Anyway, han blir byxmyndig på söndag. Det kan man inte säga till så många här!
ROFLMAO.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Vad hette den där kristna svartrockaren då som försökte frälsa oss som fan på det föra forumet? Kommer bara ihåg att Kribbe hade en hel del att säga till den människan.
I vilket fall som helst, den jäveln saknar jag rätt mycket, mest pga hans alla inlägg om, kristen black metal och alla hans försvars tal.
I vilket fall som helst, den jäveln saknar jag rätt mycket, mest pga hans alla inlägg om, kristen black metal och alla hans försvars tal.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Karate-Molin skrev:Vad hette den där kristna svartrockaren då som försökte frälsa oss som fan på det föra forumet? Kommer bara ihåg att Kribbe hade en hel del att säga till den människan.
Hette inte han Aquilla eller något i den stilen?
Edit: Stay Chaos!
Senast ändrad av Stenberg den ons 19 okt - 13:50:15, ändrad totalt 1 gång
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Fan alltså, jag hade nästan förträngt det! Nu ploppar det upp en ful bild i min skalle. Jävla as det där.Karate-Molin skrev:Vad hette den där kristna svartrockaren då som försökte frälsa oss som fan på det föra forumet? Kommer bara ihåg att Kribbe hade en hel del att säga till den människan.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Aquilla ja hahahaha.
Ah goda minnen.
Men Kribbe, trodde du gillade sitta och ordslakta människor som inte tycker som dig?
Ah goda minnen.
Men Kribbe, trodde du gillade sitta och ordslakta människor som inte tycker som dig?
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Ja det är fantastiskt! Fast jag blir ju så överdrivet arg hela tiden, har ju ingen stubin alls.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Sida 16 av 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Sida 16 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet