Offtopic
+25
ShieldsOfGold
Fylgja
Sictorment
Tartaros11
BIFFonen 666
Sire-Nahvas
Stenberg
patologen
Halonen666
Scullicon
Antagonist
Svartesmeden
Johan
Friberg
Naurbereth
Vargr
Carrion
Vitus
Atlas Musclecore
Xemtoth
Svullet_Rektum
Monoliten
Karate-Molin
Hammerheart
Countess
29 posters
Sida 32 av 40
Sida 32 av 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Sv: Offtopic
Atlas: Kom hit så ska jag bjuda dig på en redi midda á la Småland. Det vi snålar med pengar ger vi i matväg. (Vill jag tro i alla fall )
Peggyfier: Jag inbillar ju mig själv att man märker skillnad på 20hz och 50hz, 50 som då är det billigare alternativet. Näe, får nog ta en funderare där. Sparar nog det till efter jul och införskaffar mig den då. Detta ska ju hålla i typ 10 år till.
Hujedamej nu brinner bygdegården i byn ner till grunden..
Peggyfier: Jag inbillar ju mig själv att man märker skillnad på 20hz och 50hz, 50 som då är det billigare alternativet. Näe, får nog ta en funderare där. Sparar nog det till efter jul och införskaffar mig den då. Detta ska ju hålla i typ 10 år till.
Hujedamej nu brinner bygdegården i byn ner till grunden..
Gäst- Gäst
Eller så drar vi igång med en rejäl forumsträff istället! Aktiviteten är inte på topp nu direkt så det hade väl varit kul.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
känns ju rätt illa att man inte drar på acolytes gig alltså. känns som alla grabbsen kommer vara där och jag har fan inte träffat någon härifrån på jättelänge nu. det behövs!
Kapitel III skrev: Det vi snålar med pengar ger vi i matväg. (Vill jag tro i alla fall )
Det stämmer mycket väl! All hail Ernad! YES HAIL ERNAD!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Fatfuck McMantits är det bästa jag läst på hela månaden. Sorglig månad, men som jag garvade.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Nu har jag hämtat hem och härjat med sladdar, men fan, nu är nya datorhögtalarna fixade, sitter och dundrar Hungarian Rhapsody No:2 av Franz Liszt, jävlar så mäktigt. Skillnaden mot mina gamla högtalare till datorjäveln är fan stor alltså. Sen ska det spelas helnorsk svartmetall. Kanske ska lägga mig snart också, sov inte en blund i natt. Räkningarna är betalda också, nu kan man glida på. Detta ska firas med revbensspjäll ikväll! Har även ringt och bett om att få mina gymnasiebetyg hemskickade (då mina brann upp) så när de har kommit ska det ringas till lärcenter, ska lära mig allt som finns att lära osv.
Då får du hälsa på Johan titt som tätt!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Jag satt på flyget i söndags också.Hammerheart skrev:På flyget hem så blev det extrem turbulens pga. storm i Öresundsregionen. Man kände verkligen på sig att planet skulle krascha och inombords började man göra det klart för sig själv att detta skulle man inte överleva. Vi svängde och slängde, höll hand och mådde illa... Vi gjorde oss redo att möta vår skapare, helt enkelt. Vad händer efter döden? Finns det någonting efteråt osv?
Det var riktigt jävla räligt.
Att sitta på ett flygplan ska inte vara som att åka berg-och-dal bana...
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Pungsäck, hårvård, duschfobi, Iodine Jupiter, dubbdäck, fotsnus, fittvax, nu går jag och vilar en stund.
Till Funeral Doom?!?!?! Näe. Mardrömmarna.
Till Funeral Doom?!?!?! Näe. Mardrömmarna.
Det är fan lika mörkt på eftermiddagen vid 5 och en 6 på morgon.... Inte kul att pendla med en bil utan stereo
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Jag körde de tills jag upptäckte att bandaren tuggade kassetter så den har gått i graven efter jag blev lite arg på den
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Fan va jag hatar att borsta tänderna, men nu behövdes det verkligen. Ah snusen min, du förstör mitt tandkött och brunar ner några tänder, men du är så god att jag behåller dig. Nästa år kanske ett experiment att "sluta" påbörjas, jag vill se hur förbannad jag kommer bli, lättirriterad kanske är mer akkurat.
Hoppas få hem lite skit att sätta upp på väggarna imöra! Fortsätter med lite Iron Maiden-grejer och ett bandfoto av Black Zäbbatt.
Hoppas få hem lite skit att sätta upp på väggarna imöra! Fortsätter med lite Iron Maiden-grejer och ett bandfoto av Black Zäbbatt.
Hahaha hade glömt bort det där. Fan va bra.
Skivorna har kommit!
Rippar för fullt och sen jävlar blir det att lyssna, börjar med Esoteric...
Skivorna har kommit!
Rippar för fullt och sen jävlar blir det att lyssna, börjar med Esoteric...
Äntligen kom den jävla fakturan, då är man av med det. Nu har jag bara mat och snus att bekymra mig om resten av månaden.
Inte duschat på över en vecka. Kanske dags nu...
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Svullet_Rektum skrev:Inte duschat på över en vecka. Kanske dags nu...
Själv är jag uppe i två veckor tror jag. Börjar verkligen bli dags men jag pallar fan inte.
Att tvätta sig är bra onödigt.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Säg det när jag duschat istället, haha. Hatar att duscha.
Hatar jag med. Längsta jag hållit uppe är nog en och en halv månad. Måste dock plåga mig till duschen snart, måste lukta rosor imorgon utifall jag hittar nåt pök på giget.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Lyssnade nyss igenom Metallica's nya platta " Lulu ". Kan vara det sämsta jag hört på väldigt länge.
BIFFonen 666- BIFF
- Antal inlägg : 764
enligt brorsan så var det lika komisk som Onkel Konkel, fast seriöstBIFFonen 666 skrev:Lyssnade nyss igenom Metallica's nya platta " Lulu ". Kan vara det sämsta jag hört på väldigt länge.
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Sida 32 av 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Sida 32 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet