Offtopic
+25
ShieldsOfGold
Fylgja
Sictorment
Tartaros11
BIFFonen 666
Sire-Nahvas
Stenberg
patologen
Halonen666
Scullicon
Antagonist
Svartesmeden
Johan
Friberg
Naurbereth
Vargr
Carrion
Vitus
Atlas Musclecore
Xemtoth
Svullet_Rektum
Monoliten
Karate-Molin
Hammerheart
Countess
29 posters
Sida 34 av 40
Sida 34 av 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Sv: Offtopic
Halonen666 skrev:Ni gjorde slut efter första gången ni träffades och ni hade sex
BIFFonen 666- BIFF
- Antal inlägg : 764
BIFFonen 666 skrev:Blev av med oskulden igår. Gött.
Hon och jag var tillsammans i 4 dagar och idag gjorde hon slut. Hehe.
Haha grattis Biffman, men förvänta dig aldrig några superförhållanden i den eran så att säga.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Atlas skrek något om Mortau när vi lirade vet jag. Men jag kan intyga att han inte gjorde det under Terroramas tid på scen.Xemtoth skrev:Jag undrar en sak.. Vemfan gormade "Spela en Mortau Cover!" när Terrorama lirade igår? Blev smått chockad.
Jag tror det var Jimbo eller något.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Var det nog, typiskt den snubben alltså!
Sovit helt konstigt sedan jag kom hem. Hoppades på att man skulle få till en dygnsrytm när man kom hem seg som ett as på kvällen, men nä. Käkade, och somnade prompt direkt efteråt runt klockan åtta på kvällen. Vaknade halvtre på natten, var vaken till klockan åtta i morse och sov sedan till klockan sex-sju på kvällen. Vadfan!
Sovit helt konstigt sedan jag kom hem. Hoppades på att man skulle få till en dygnsrytm när man kom hem seg som ett as på kvällen, men nä. Käkade, och somnade prompt direkt efteråt runt klockan åtta på kvällen. Vaknade halvtre på natten, var vaken till klockan åtta i morse och sov sedan till klockan sex-sju på kvällen. Vadfan!
Stackars bubben
När jag tillslut kom till Hässleholm, så köpte jag en kebab. Hälften av köttet var rått! Alltid mysigt.
När jag tillslut kom till Hässleholm, så köpte jag en kebab. Hälften av köttet var rått! Alltid mysigt.
Rått kött är ju egentligen det enda riktiga. Rått kött från djuret man precis dödat med sina egna händer och flått med ens tånaglar.
Countess- Antal inlägg : 1265
Nä, man börjar faktiskt med att äta inälvorna som är svåra att bevara, och så att resten av kadavret är lättare att bära tillbaka till byn.
Lemmy är sjuk så hans röst har svikit honom. Göteborgsspelningen på fredag kanske inte blir av. Fan om dom ställer in sthlm också...
Vargr skrev:Göteborgsspelningen på fredag kanske inte blir av.
Vafan, skämtar du nu eller?
När fan blev Lemmy så jävla mesig att han ställer in en konsert för lite sjukdom? Satans flensost.
Senast ändrad av Stenberg den ons 7 dec - 17:01:56, ändrad totalt 1 gång
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Jasså, då kanske jag inte behöver vara bitter för att jag skulle missat den.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
De har inte ställt in än men det fanns risk för det. De ställde tydligen in den i Belgien idag.
Lite jack'n'coke gör biffen.
P.S. Det är p.g.a. sådana här tillfälligheter som man alltid ska ta tillfället i akt att se ett band om man kan. Annars vet man aldrig när det blir nästa gång!
P.S. Det är p.g.a. sådana här tillfälligheter som man alltid ska ta tillfället i akt att se ett band om man kan. Annars vet man aldrig när det blir nästa gång!
Fan, jag som trodde att Lemmy var helt osårbar...
Bestial Death- Antal inlägg : 782
Äh, han lär säkert supa bort förkylningen/sjukdomen. Är nog lugnt.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Well, det är ju bara halsen det är fel på vad jag förstått. Så han kan nog spela men ändå, vore ju kasst med en motörhead-konsert utan sång.
Han där Immortal-snubben hade kunnat komma och sjunga egentligen!
Ju risigare han låter, desto bättre. Vem vet, han kanske låter ännu bättre nu när han är lite krasslig? Frågan är ju bara hur det kommer sig att han har blivit förkyld - har han dragit ner på krökandet, måntro?
Bestial Death- Antal inlägg : 782
Abbath hade grejat biffen, han kom ju låta som Lemmy. Det gör han iaf i Bömbers.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Fast kan det låta illa från Lemmys sida? Han låter ju redan som en rostig stenkross och ser ut som en överkörd bäver.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Ovärt att vakna halv 8 på morgonen när man är arbetslös... Helt meningslöst!
Vaknar tjugo över fem för att dra iväg mig till jobbet, vid det laget hade jag sovit tre timmar och var på väg att bli bakis. Drar mig upp och iväg, det är halt som fan men jag lyckas iaf komma i tid till jobbet.
Väl där är det totalt kaos, alla gäster har bestämt sig för att käka frukost astidigt på morgonen, det är nåt fel på juicemaskinen så jag måste byta ut en av juicerna, självklart krånglar allt och medan jag står där och sliter för att få det att funka så står det nån tjej bakom och ser ut som om att jag är ivägen för henne. Äggröran tog slut och medan vi höll på med ny så kommer folk och klagar och är fittor rent allmänt, disken blir överfull och jag ska försöka ta hand om allt det innan jag ens fått kaffe.
Sen när de flesta äntligen gått därifrån så är det som vanligt jättemånga som tycker att det är en för stor ansträngning att lämna brickan i brickvagnen, så jag går och plockar bort efter alla, nästa par som går reser sig upp, tittar på mig, och går därifrån och lämnar ett berg av disk bakom sig.
Nån gång i mitten av allt det här så hör konferensen av sig och säger först att de vill ha sina färdiga mackor tidigare än vad de sagt innan, sen säger de att de vill ha lunch en halvtimme tidigare, men kommer inte för att äta förrän den tid de sagt från början.
Mitt jobb kommer göra mig mer folkilsken än jag nånsin varit och jag vill ha ihjäl folk på jobbet.
Väl där är det totalt kaos, alla gäster har bestämt sig för att käka frukost astidigt på morgonen, det är nåt fel på juicemaskinen så jag måste byta ut en av juicerna, självklart krånglar allt och medan jag står där och sliter för att få det att funka så står det nån tjej bakom och ser ut som om att jag är ivägen för henne. Äggröran tog slut och medan vi höll på med ny så kommer folk och klagar och är fittor rent allmänt, disken blir överfull och jag ska försöka ta hand om allt det innan jag ens fått kaffe.
Sen när de flesta äntligen gått därifrån så är det som vanligt jättemånga som tycker att det är en för stor ansträngning att lämna brickan i brickvagnen, så jag går och plockar bort efter alla, nästa par som går reser sig upp, tittar på mig, och går därifrån och lämnar ett berg av disk bakom sig.
Nån gång i mitten av allt det här så hör konferensen av sig och säger först att de vill ha sina färdiga mackor tidigare än vad de sagt innan, sen säger de att de vill ha lunch en halvtimme tidigare, men kommer inte för att äta förrän den tid de sagt från början.
Mitt jobb kommer göra mig mer folkilsken än jag nånsin varit och jag vill ha ihjäl folk på jobbet.
Gäst- Gäst
Vad i helvete jobbar du med egentligen?
Servering av något slag?
Servering av något slag?
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Glidandets väg är den enda vägen. Glidandet säger nej till hotelljobb. Fytti fasen.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Sida 34 av 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Sida 34 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet