Pizza
+7
Carrion
Xemtoth
Monoliten
Countess
Svullet_Rektum
Vitus
Fidde
11 posters
Sida 1 av 2
Sida 1 av 2 • 1, 2
Pizza
Villka är de 3 bästa pizzorna tycker ni?
Jag själv provade inte nån ny pizza föräns jag var 15, tills dess åt jag alltid bara Hawaii så den är nummer 1. 2an är nog fan en pizza med fläsk felé o bea sås, o den 3je får nog fan bli Megakebeb (pommes och kebebkött)
vem vet, ni kanske inte äns gillar pizza!
Jag själv provade inte nån ny pizza föräns jag var 15, tills dess åt jag alltid bara Hawaii så den är nummer 1. 2an är nog fan en pizza med fläsk felé o bea sås, o den 3je får nog fan bli Megakebeb (pommes och kebebkött)
vem vet, ni kanske inte äns gillar pizza!
Fidde- Antal inlägg : 209
Sv: Pizza
Käkade en med kyckling, ananas och stark sås nyss. Jävligt god!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Vitus skrev:är du full eller?
Stenknall en tisdag
Det finns en bra pizzeria i stan, annars äter man endast när polare inte vill göra riktig mat och man hänger med dem.
Gäst- Gäst
Käkade min bästa pizza i Kroatien i somras. Var skinka, chili och lite annat trevligt. Med sådan här tunn frasig botten som pizzabagarna i Sverige inte förmår att lyckas med.
Countess- Antal inlägg : 1265
Nej jag var inte full, jag var sugen på pizza och beställde en, och jag råkade vara inne på denna sidan o tänkte se vad ni gillar.
Svullo med skinka, Vesuvio med kött och sås, kebabrull1N. Only Säffle is real.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Brukar föredra kebabtallrik eller kebabrulle.. annars så...
1. Orientale (köttfärs, jalapeno, tabasco, lök, vitlökssås)
2. Nån jävla bananpizza med curry och banan är grejer, helst med viklökssås
3. Kebabpizza.
1. Orientale (köttfärs, jalapeno, tabasco, lök, vitlökssås)
2. Nån jävla bananpizza med curry och banan är grejer, helst med viklökssås
3. Kebabpizza.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Så länge pizzan inte har skaldjur, ägg, sparris och/eller eventuellt något annat som jag inte kommer på så funkar det mesta.
Varierar mig väldigt mycket. Är dock jävligt svag för "mexikanska" pizzor.
Varierar mig väldigt mycket. Är dock jävligt svag för "mexikanska" pizzor.
Carrion- Antal inlägg : 5778
vi har ju redan en mattråd. fan detta skulle passa i frågor till medlemmarna tråden också. vet inte varför men stör mig som fan på att denna tråd finns.
Du är inte ensam.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Spelar väl ingen roll om det är en separat tråd eller inte.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Vitus skrev:vi har ju redan en mattråd. fan detta skulle passa i frågor till medlemmarna tråden också. vet inte varför men stör mig som fan på att denna tråd finns.
Off topic.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Spelar det verkligen roll om detta skrivs i ''frågor till medlemmarna'' , mattråden eller en egen tråd? Om man skall utveckla det lite kan man ju fråga hur man föredrar sin pizza. T.ex tunn och frasig a là medelhavet eller fet botten som amerikanarna gör?
Countess- Antal inlägg : 1265
Det spelar roll. Man slipper rensa bort trådar som dör ut efter 1 vecka och det är lättare att läsa forumet om man slipper 1000 trådar med diverse skräpämnen.
Gäst- Gäst
Kan ju säga att jag skiter i vilket. I värsta fall kan väl moderator emeritus bara sammanfoga denna tråden med mattråden?
Gäst- Gäst
Det var ju just det Pjotr menade att dom skulle slippa..Hellbastard skrev:I värsta fall kan väl moderator emeritus bara sammanfoga denna tråden med mattråden?
Men vafan, sluta klaga allihopa och låt TS eller frivillig få en chans att utveckla tråden så den kan blomstra mer. Om vi ska vara rättvisa..
Själv tycker jag att den borde plockas bort nu för jag har föga förhoppningar om denna tråd. Mångas negativa åsikter gör att denna tråd redan mött sitt öde.
undrar om denna tråden hade vatt lika störig om nån annan hade skrivit den hmmm...
Det hade den varit med tanke på att vi har en mattråd redan och en fråga medlemmar tråd.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Övrigt "här snackas allt mellan himmel och jord"...man kan skiva allt här, inget kan vara fel här.
Jag har faktiskt en fundering kring detta..
Som ni säkert vet så är det ingen hemlighet att 99% av alla pizzerior har personal med invandrarbakgrund som knådar deg och skär kebab till våra hungriga magsäckar. Men, ponera att vi svenskar massutvandrade till ett land i Mellanöstern t.ex. och försökte stadga oss och komma in i samhället genom restaurangbranschen. Vad hade vi lagat? Pizza? Det som är gångbart i landet? Köttbullar och potatismos? En rolig tanke tycker jag allt.
Om man nu ska följa spåret i tråden istället:
Sträng-kebab eller köttslams-kebab? You know what I mean!
Som ni säkert vet så är det ingen hemlighet att 99% av alla pizzerior har personal med invandrarbakgrund som knådar deg och skär kebab till våra hungriga magsäckar. Men, ponera att vi svenskar massutvandrade till ett land i Mellanöstern t.ex. och försökte stadga oss och komma in i samhället genom restaurangbranschen. Vad hade vi lagat? Pizza? Det som är gångbart i landet? Köttbullar och potatismos? En rolig tanke tycker jag allt.
Om man nu ska följa spåret i tråden istället:
Sträng-kebab eller köttslams-kebab? You know what I mean!
Gäst- Gäst
Vitus skrev:vi har ju redan en mattråd. fan detta skulle passa i frågor till medlemmarna tråden också. vet inte varför men stör mig som fan på att denna tråd finns.
Eftersom du är moderator ska du ta upp det i våran lekhörna som du har tillgång till, inte i tråden i sig. Låter i alla fall den vara som den är för tillfället.
Kapitel III skrev:Sträng-kebab eller köttslams-kebab? You know what I mean!
Sträng-kebab or no kebab!
Gäst- Gäst
Sida 1 av 2 • 1, 2
Sida 1 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet