Metalforum Exiles
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Manowar Release Party på Rocks Metal Bar i Stockholm på fredag!

3 posters

Gå ner

Manowar Release Party på Rocks Metal Bar i Stockholm på fredag! Empty Manowar Release Party på Rocks Metal Bar i Stockholm på fredag!

Inlägg av Gäst sön 14 okt - 18:33:20

Med tillåtelse av Atlas så får jag skriva om att det kommer vara ett evenemang på Rocks i stockholm fredag den 19e Oktober :)

Länken till evenemanget är här: https://www.facebook.com/events/274978859273869/

Som sagt så är det på Rocks Metal Bar i Stockholm den 19e nu nästa vecka i Oktober, evenemanget varar 22:00 - 03:00.

Här är kopierat från sidan för er som inte använder Facebook :)
__________________________________________

Painkiller Horde Professionally Presents:
MANOWAR RELEASE PARTY @ ROCKS METAL BAR
Fredag 19:e oktober 2012

METALBAREN (True Metal Night):
Manowar släpper nya skivan "The Lord Of Steel" via Magic Circle (Playground) och vi kör releasefesten i lilla baren. Fråga våra dj:s för att delta på utlottning av nya skivan, runt 01:00 tiden. Förutom Manowar så förvänta dig massor av 'true' metal och 'true' groggar denna kväll!
https://www.facebook.com/manowar
DJs: Madelid Painkiller

DANSGOLVET:
Gothrock, rock 'n' roll och hårdrocks hits! Fredagar - the dark side of the dance floor!
DJs: Kommer snart!

----------------------------------------------------------
Gratis inträde innan 23:00, 60 kr efter.
Happy Hour 22:00 - 23:00.
Fredag 18 år & Lördag 20 år.
Kommande på Rocks: https://www.facebook.com/RocksClubStockholm?sk=events
_____________________________________________________________________


Här står också lite information om stället. Klubben är belägen vid Mariatorget 1A 118 48 i Stockholm.

https://www.facebook.com/RocksClubStockholm/info

Eftersom jag var osäker på var den här skulle platsa så frågade jag Atlas och fick tillåtelse, vi borde kanske ändra reglerna så evenemang som detta kan skrivas upp enklare och det underlättar nog för moderatorerna att slippa frågor i onödan. Jag var osäker eftersom det inte är frågan om att något band ska spela eller att det vore en festival, det är en nattklubb helt enkelt.

Se till och kom gott folk! Rocks är en riktigt skön plats för folk som gillar hårdrock, metal och allt sådant och folket är allt som oftast shyssta och trevliga!

Se till att masa er dit nu folk och ha lite kul i höst-rusket och möt fler Exilare! :)

(Tror inte det var mer saker att nämna än det som skrivits, allt nödvändigt borde stå här och är det fler frågor än som står på sidorna får ni helt enkelt ringa till dom, känner två av dom som har hand om det där och dom är väldigt trevliga så dom svarar nog på några eventuella övriga frågor. Nummret är 08-644 54 18 för att nå dom. Alternativt läsa på länkarna om jag glömt nåt väsentligt.)

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Manowar Release Party på Rocks Metal Bar i Stockholm på fredag! Empty Sv: Manowar Release Party på Rocks Metal Bar i Stockholm på fredag!

Inlägg av patologen sön 14 okt - 19:26:31

låter hemskt detta
patologen
patologen

Antal inlägg : 365
Join date : 10-05-10

Till överst på sidan Gå ner

Manowar Release Party på Rocks Metal Bar i Stockholm på fredag! Empty Sv: Manowar Release Party på Rocks Metal Bar i Stockholm på fredag!

Inlägg av Gäst mån 15 okt - 21:22:21

Några som ska dit som är medlemmar på forumet? :)

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Manowar Release Party på Rocks Metal Bar i Stockholm på fredag! Empty Sv: Manowar Release Party på Rocks Metal Bar i Stockholm på fredag!

Inlägg av Atlas Musclecore tis 16 okt - 14:08:59

Kanske, har inte bestämt mig.
Atlas Musclecore
Atlas Musclecore
The Iron Bloke
The Iron Bloke

Antal inlägg : 7064
Join date : 10-01-30
Age : 34
Ort : En Hjärtlös Stad

http://metalexiles.friendhood.net

Till överst på sidan Gå ner

Manowar Release Party på Rocks Metal Bar i Stockholm på fredag! Empty Sv: Manowar Release Party på Rocks Metal Bar i Stockholm på fredag!

Inlägg av Gäst fre 19 okt - 8:50:18

Idag är det dags! :)

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Manowar Release Party på Rocks Metal Bar i Stockholm på fredag! Empty Sv: Manowar Release Party på Rocks Metal Bar i Stockholm på fredag!

Inlägg av Naurbereth fre 19 okt - 11:42:49

Yep, hade nog gått dit oavsett. Rocks är Stockholms trevligaste hak..
Naurbereth
Naurbereth

Antal inlägg : 833
Join date : 10-01-31
Age : 33
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Manowar Release Party på Rocks Metal Bar i Stockholm på fredag! Empty Sv: Manowar Release Party på Rocks Metal Bar i Stockholm på fredag!

Inlägg av Gäst sön 21 okt - 9:19:04

Överlag var det ganska bra tyckte jag, lite väl lite folk kanske(var nog inte mer än typ 30 pers eller mindre tyvärr) men man hann träffa lite trevligt folk, senaste plattan kördes plus lite blandat av dom övriga tidigare albumen.

Naurbereth: Var inte du där? Tyckte nästan jag såg nån som liknade dig, men är lite osäker då minnet känns aningen ''dimmigt'' av förklarliga orsaker :)

Rekommenderas att besöka Rocks om någon här inte gjort det iallafall :)

Tråden kan låsas och flyttas då evenemanget är avklarat.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Manowar Release Party på Rocks Metal Bar i Stockholm på fredag! Empty Sv: Manowar Release Party på Rocks Metal Bar i Stockholm på fredag!

Inlägg av Naurbereth sön 21 okt - 9:42:36

Jag var där, hängde mest på dansgolvet i vanlig ordning :) men sprang runt en del så det är mycket möjligt!
Naurbereth
Naurbereth

Antal inlägg : 833
Join date : 10-01-31
Age : 33
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Manowar Release Party på Rocks Metal Bar i Stockholm på fredag! Empty Sv: Manowar Release Party på Rocks Metal Bar i Stockholm på fredag!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet