Metalforum Exiles
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vilket djur skulle du inte äta?

+9
Rob
Snikich
Naurbereth
Bestial Death
Svullet_Rektum
Monoliten
Atlas Musclecore
Vargr
Geten
13 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Empty Sv: Vilket djur skulle du inte äta?

Inlägg av Gäst fre 5 mar - 20:02:39

Har hört att det ska smaka kyckling. Hade ätit det om jag fått chansen eller för att överleva.

Det jag inte hade ätit hade varit typ pungdjävul.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Empty Sv: Vilket djur skulle du inte äta?

Inlägg av Atlas Musclecore fre 5 mar - 20:03:37

Antagligen så förbränns det i princip ungefär 100%.
Atlas Musclecore
Atlas Musclecore
The Iron Bloke
The Iron Bloke

Antal inlägg : 7064
Join date : 10-01-30
Age : 34
Ort : En Hjärtlös Stad

http://metalexiles.friendhood.net

Till överst på sidan Gå ner

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Empty Sv: Vilket djur skulle du inte äta?

Inlägg av Geten fre 5 mar - 20:05:31

Hellbastard skrev:Har hört att det ska smaka kyckling. Hade ätit det om jag fått chansen eller för att överleva.

Det jag inte hade ätit hade varit typ pungdjävul.

Allt smakar kyckling.

Varför inte pungdjävul? För att den har så häftigt namn? :(
Geten
Geten
Profeten Geten

Antal inlägg : 4777
Join date : 10-02-01
Ort : In the basement of St. Jerome's

Till överst på sidan Gå ner

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Empty Sv: Vilket djur skulle du inte äta?

Inlägg av Gäst fre 5 mar - 20:11:00

Ja precis!

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Empty Sv: Vilket djur skulle du inte äta?

Inlägg av Bestial Death fre 5 mar - 20:33:43

Jag äter allt.

Bestial Death

Antal inlägg : 782
Join date : 10-02-09
Age : 31
Ort : Uppsala

Till överst på sidan Gå ner

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Empty Sv: Vilket djur skulle du inte äta?

Inlägg av Naurbereth fre 5 mar - 21:01:48

För att svara ärligt på frågan så skulle jag aldrig äta gris, häst eller något form av husdjur..
Gris och häst pga min religion, matreglerna är de enda jag håller fasst vid i respekt för mina släktingar som dog i andra världskriget.

Det "konstigaste"jag ätit skulle väll vara orm och kamel x)
Naurbereth
Naurbereth

Antal inlägg : 833
Join date : 10-01-31
Age : 33
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Empty Sv: Vilket djur skulle du inte äta?

Inlägg av Snikich fre 5 mar - 21:12:08

Har ätit mycket och har nog inga direkt gränser.. sen finns det delar av djur man tycker mer eller mindre om kanske.
Snikich
Snikich
Dr. Film
Dr. Film

Antal inlägg : 547
Join date : 10-01-31
Age : 39
Ort : Säffle

http://www.bajsa.nu

Till överst på sidan Gå ner

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Empty Sv: Vilket djur skulle du inte äta?

Inlägg av Rob lör 6 mar - 4:06:24

FISK! Usch, så jävla vidrigt Neutral
(Tur att man inte är lesbisk..)
Rob
Rob

Antal inlägg : 140
Join date : 10-02-04
Age : 31
Ort : Nacka, Stockholm

http://VALKYRJA.bilddagboken.se/p/main.html

Till överst på sidan Gå ner

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Empty Sv: Vilket djur skulle du inte äta?

Inlägg av Xemtoth lör 6 mar - 9:22:48

Naurbereth skrev:
Gris och häst pga min religion, matreglerna är de enda jag håller fasst vid i respekt för mina släktingar som dog i andra världskriget.
Inte för o klanka på dig eller din... religion, men sånt där gör mig pissed. Fast ja, det är ju bra att du respekterar din religion.

Fisk är väll det som jag inte vill käka, det funkar väll men e inte gott tycker jag, lax e väll okej o så... sen är jag förövrigt en människa som kan äta ur en soptunna så är inte så kräsen. Sen när det kommer till fisksmaken på fittor så är det ju inget problem, till o med slickat en nerpissad festivalfitta på en blond liten 16åring med klamydia, det ni 8)
Xemtoth
Xemtoth
Aspect of Albert
Aspect of Albert

Antal inlägg : 3977
Join date : 10-01-30
Age : 34
Ort : Uppsala

Till överst på sidan Gå ner

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Empty Sv: Vilket djur skulle du inte äta?

Inlägg av Monoliten lör 6 mar - 12:43:53

Jag tycker det borde finnas andra sätt att respektera sina släktingars minne än att inte käka vissa typer av mat Neutral Och sen.. varför just maten? Är inte sabbaten minst lika viktig för judarna som matreglerna?

Jag älskar min morfar nästan mer än allt annat i världen trots hans (tokigt tidiga) bortgång för 17 år sen, inte slutar jag bära tshirt för hans skull liksom, dålig jämförelse men hade nån "helig" bok haft med den regeln tror ja fan folk hade följt det. Det är bara påhittad mumbo jumbo av pårökta skäggbiffar som kom på världens jävla grej för nästan 2000 år sen och började skriva ner skiten. Men det är ju ditt val, jag förstår bara inte varför du har just stränga matregler som en hyllning. Ja menar.. Man lever en gång, sen blir man föda åt maskar (allt vi är 8) ), den gången kan jag inte tänka mig att leva utan mitt bacon! What a Face

Nej jag svamlar igen. Ville bara få fram vad jag tyckte....

@Rob: Vafan är det för fel på folk som inte gillar fisk asså? Sprödbakad torsk, färskstekt abborre, fiskbullar, sillen på midsommar etc. är ju så jävla gött! Tillomed surströmming är ganska gott!
Monoliten
Monoliten
Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I

Antal inlägg : 5700
Join date : 10-01-30
Age : 35
Ort : Vermelandia

Till överst på sidan Gå ner

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Empty Sv: Vilket djur skulle du inte äta?

Inlägg av Wolvie lör 6 mar - 15:50:38

Så länge det är tillagat och fritt från sjukdomar och liknande så skiter jag nog i vilket. Ok jag har alltid tyckt mollusker verkar riktigt jävla vidrigt.

@Sebban: Måste verkligen lära mig tillaga fisk ordentligt Neutral
Wolvie
Wolvie
Soulreaper
Soulreaper

Antal inlägg : 615
Join date : 10-01-31
Age : 34
Ort : Sveriges ändtarm

Till överst på sidan Gå ner

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Empty Sv: Vilket djur skulle du inte äta?

Inlägg av Atlas Musclecore lör 6 mar - 16:00:33

Jag blir bättre och bättre på att äta fisk för varje år som går!
Atlas Musclecore
Atlas Musclecore
The Iron Bloke
The Iron Bloke

Antal inlägg : 7064
Join date : 10-01-30
Age : 34
Ort : En Hjärtlös Stad

http://metalexiles.friendhood.net

Till överst på sidan Gå ner

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Empty Sv: Vilket djur skulle du inte äta?

Inlägg av Naurbereth lör 6 mar - 17:46:53

Matreglerna har jag levat med och blivit uppfostrad med så håller fasst vid det..Har aldrig känt mig frestad av fläsk eller gelatin produkter.
Sedan är jag född i en religion men är själv inte troende, jag är humanist vad gäller tron.. men hela tiden har det talats om hemma att jag ska vara stolt över relgionen jag föddes med och respektera dess traditioner och det har jag gjort igenom att följa matreglerna och fira högtiderna.
Shabbaten är inget som min familj här i Sverige utövar men är vi i Israel anpassar vi oss efter det.


Måste säga också att jag ALDRIG kommer att äta ostron mer x( det var riktigt vidrigt..
Naurbereth
Naurbereth

Antal inlägg : 833
Join date : 10-01-31
Age : 33
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Empty Sv: Vilket djur skulle du inte äta?

Inlägg av Geten sön 7 mar - 0:59:53

Fisk är gott. Undrar om fiskbete är det. Menar sånt där man kastar i plurret för att locka till sig de stora baddarna. Som i detta klipp från Jaws.

Geten
Geten
Profeten Geten

Antal inlägg : 4777
Join date : 10-02-01
Ort : In the basement of St. Jerome's

Till överst på sidan Gå ner

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Empty Sv: Vilket djur skulle du inte äta?

Inlägg av Sire-Nahvas mån 8 mar - 11:03:20

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Roadkillbbq
Sire-Nahvas
Sire-Nahvas
Fast Taker
Fast Taker

Antal inlägg : 2630
Join date : 10-02-02
Age : 32
Ort : Örebro

Till överst på sidan Gå ner

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Empty Sv: Vilket djur skulle du inte äta?

Inlägg av Rob sön 14 mar - 23:14:33

Smaken. All havsmat egentligen: musslor, räkor, kräftor, sjögräs, sushi.
Ge mig en stek istället. Orka fiska.
Rob
Rob

Antal inlägg : 140
Join date : 10-02-04
Age : 31
Ort : Nacka, Stockholm

http://VALKYRJA.bilddagboken.se/p/main.html

Till överst på sidan Gå ner

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Empty Sv: Vilket djur skulle du inte äta?

Inlägg av Gäst sön 14 mar - 23:25:02

Vadå, äter lesbiska sånt eller? Förstod inte riktigt kopplingen mellan fisk och lesbiska kvinnor.

Tror jag skulle kunna äta det mesta som anses vara den där kryddade köttklumpen, men när det börjar gå utför, insekter och skit, nä då håller jag hårt i köttbullarna. Har inte ätit något djur som är särskilt exotiskt men jag antar att det mesta går att förtära.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Empty Sv: Vilket djur skulle du inte äta?

Inlägg av Rob sön 14 mar - 23:30:24

Brukar sägas att ofräscha fittor smakar fisk. Hänger du med nu?
Rob
Rob

Antal inlägg : 140
Join date : 10-02-04
Age : 31
Ort : Nacka, Stockholm

http://VALKYRJA.bilddagboken.se/p/main.html

Till överst på sidan Gå ner

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Empty Sv: Vilket djur skulle du inte äta?

Inlägg av Gäst sön 14 mar - 23:43:47

Har då aldrig hört att man brukar säga att lesbiska har ofräscha underliv.. ja di sä' så möe!

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Empty Sv: Vilket djur skulle du inte äta?

Inlägg av Rob mån 15 mar - 9:44:59

Jag är kvinna. Om jag vore lesbisk skulle jag ha sexuellt umgänge med kvinnor. Skulle jag ha otur, skulle jag träffa på en sån. Om du inte förstår här så vill jag inte förklara mer. ^^
Rob
Rob

Antal inlägg : 140
Join date : 10-02-04
Age : 31
Ort : Nacka, Stockholm

http://VALKYRJA.bilddagboken.se/p/main.html

Till överst på sidan Gå ner

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Empty Sv: Vilket djur skulle du inte äta?

Inlägg av piik mån 15 mar - 11:37:51

finns väldigt mkt jag inte skulle äta, mycket för att jag är världens kräsnaste när det gäller mat. har starka åsikter om vad som är gott eller inte, vare sig jag har smakat eller inte. men något som jag vet att jag aldrig någonsin ever skulle äta är hund.
piik
piik

Antal inlägg : 325
Join date : 10-02-01
Age : 36
Ort : karlskoga

http://piiket.blogg.se

Till överst på sidan Gå ner

Vilket djur skulle du inte äta? - Sida 2 Empty Sv: Vilket djur skulle du inte äta?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet