Metalforum Exiles
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Favoritbandet - ett ämne för diskussion

+9
Peggyfier
Bestial Death
Antagonist
M-Morbid
Monoliten
Atlas Musclecore
Scullicon
Vargr
Sire-Nahvas
13 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Favoritbandet - ett ämne för diskussion - Sida 2 Empty Sv: Favoritbandet - ett ämne för diskussion

Inlägg av M-Morbid fre 18 mar - 20:50:35

Men det är ju sjyst, inga dumma band att ha som favoriter direkt!

Judas och Hellhammer är grymma dem med. headbangig

M-Morbid

Antal inlägg : 1412
Join date : 10-09-12
Age : 33
Ort : Hedemora

Till överst på sidan Gå ner

Favoritbandet - ett ämne för diskussion - Sida 2 Empty Sv: Favoritbandet - ett ämne för diskussion

Inlägg av Carrion lör 7 jan - 3:28:29

Nu kommer min brutalt försenade lista.

Alice Cooper, Iron Maiden, Kiss, Queen, Guns N' Roses, Black Sabbath, Brownsville Station, Grand Funk Railroad, Status Quo, Dio, Death och Neil Young.

Det är enligt mig de bästa banden som någonsin spelat musik.
Dock säger säger jag detta under en fylla så jag kan ha glömt bort något band men dessa som jag nämnt är självklara.

För övrigt är Death det enda extrema band som är värt att slänga upp på denna lista. Inget döds-, black-, doom- eller thrash-band kommer någonsin piska Death.

Alice Cooper, Iron Maiden, Kiss och Guns N' Roses är band som jag vuxit upp med och de kommer jag aldrig sluta att lyssna på. De ligger extremt nära hjärtat. Resten har kommit vid ett senare skede i livet och de är minst lika jävla bra som de föregående banden man nämnt.

Carrion
Carrion

Antal inlägg : 5778
Join date : 10-03-10
Age : 32
Ort : Isle Of Avalon

Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet