Metalforum Exiles
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Gitarrist söker band i Uppsala/Stockholm

Gå ner

Gitarrist söker band i Uppsala/Stockholm Empty Gitarrist söker band i Uppsala/Stockholm

Inlägg av tocko92 sön 19 dec - 21:52:04

Hej.
Jag är en gitarrist från Uppsala på 18 år som söker nytt band pga att mitt tidigare band splittrats. Jag har spelat i ungefär 6 år, så jag har en del erfarenhet. Jag är framför allt inspirerad av gitarrister som Michael Schenker och Ritchie Blackmore. Jag är främst sologitarrist, men jag kräver inte att få spela solon hela tiden. Helst av allt skulle jag vilja köra klassisk speed/heavy metal i stil med Iron Maiden, Judas Priest, Angel Witch, Saxon, Running Wild, Helstar, Accept, Warlock och liknande, men jag är öppen till dom flesta genrer inom rock/metal (dock inte NU-metal, melodeath, deathcore och liknande samt vissa sorters glam).

Hör av er om ni är intresserade, antingen enskilda medlemmar eller hela band. Det stör mig inte om ni är något år äldre eller yngre, så länge ni är seriösa och målmedvetna. Kön spelar inte heller någon roll. Ni kan antingen höra av er via mail (torkel_1992@hotmail.com), eller ringa mig på numret 0768-500321. Ni bör helst repa i Uppsala eller någonstans i närheten. Stockholm fungerar också.

Om ni vill höra vilken nivå jag ligger på kan ni kolla in mitt tidigare band på youtube och söka på "invader uppsala" så dyker det upp med en gång. Tyvärr har vi inga inspelningar på vår myspace, men youtubeklippen får duga.

(Jag vet att denna egentligen hör hemma i promotion/rekrytering, men jag vill vara på den säkra sidan)

tocko92

Antal inlägg : 12
Join date : 10-12-19
Age : 31
Ort : Uppsala

http://www.myspace.com/invaderswe

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet