Offtopic
+26
Burschk the Embalmer
pompepg
Snedseglare
ShieldsOfGold
Halonen666
patologen
Naurbereth
Christless
Antagonist
Snikich
Sictorment
piik
Scullicon
Atlas Musclecore
Vargr
Svartesmeden
Xemtoth
Carrion
Vitus
Monoliten
Hammerheart
Karate-Molin
Countess
Svullet_Rektum
Stenberg
Sire-Nahvas
30 posters
Sida 2 av 40
Sida 2 av 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Sv: Offtopic
Jo fan, får jävligt gött med cash nästa månad, ska införskaffa en ny tv då tänkte jag. Lägga undan några tusen till festivalkontot också.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Helvete, har just jobbat 12 timmars pass på Hardtech. Det är världens tråkigaste jobb och jag blir dummare för varje timme som jag är där, men fan vad bra betalt det är. Jag är sellout. På ett 12 timmars pass tjänade jag 3400 kr.
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Vad gör du för något?
Countess- Antal inlägg : 1265
Jobbar i en sketen fabrik som tillverkar bildelar. Jag står bara och lyfter på balkar, lyfter av balkar och sätter ner dem i en låda. Sen är det bara att göra det hela tiden och lyssna på musik för att undvika att jag blir galen på riktigt.
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
280 spänn i timmen! Jag hade lätt kunnat göra det jobbet för de pengarna. No problemo, cash in, cash out!
Gäst- Gäst
Född med ett hjärta av stål.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Hoppas jag också kan fixa ett jobb alltså nu. Annars får telefonförsäljning bli min plan B.
Tror min farsa funderar på att slänga ut mig ifall jag inte fixar något dessutom.
Tror min farsa funderar på att slänga ut mig ifall jag inte fixar något dessutom.
Gäst- Gäst
Bli utslängd -> Gå till soc -> snylta på samhället!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Låter fint det. Kan ju i samma veva försöka få in inkomst utan statlig inblandning.
Gäst- Gäst
Men... du är ju bara 12 år.
Hur ska du kunna få jobb då?
Hur ska du kunna få jobb då?
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Kina, fattar du väl?! Hallå?
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Saltgruvorna behöver alltid krypande barn som drar släpen.
Men helt ärligt, så låter Smedens jobb helt utmärkt.
Men helt ärligt, så låter Smedens jobb helt utmärkt.
Gäst- Gäst
Annars kan du ju alltid tillverka McDonalds-leksaker eller något.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Hammerheart skrev:Kina, fattar du väl?! Hallå?
Aaaah, visst fan.
Äsch vafan, jag svartjobbade med att skära och salta djurhudar när jag var 14. Fick en riktig jävla pisslön för ett hårt arbete.
Monoliten skrev:Äsch vafan, jag svartjobbade med att skära och salta djurhudar när jag var 14. Fick en riktig jävla pisslön för ett hårt arbete.
Och där har vi det mest manliga inlägget 2011!
Gäst- Gäst
Hellbastard skrev:Monoliten skrev:Äsch vafan, jag svartjobbade med att skära och salta djurhudar när jag var 14. Fick en riktig jävla pisslön för ett hårt arbete.
Och där har vi det mest manliga inlägget 2011!
segern kom sent men fyfan vilket inlägg det blev ändå. stenhårt.
Haha ja det var ett jävligt manligt arbete, hudarna kom i stora baljor som var helt fyllda med blodblandat vatten, som tömdes ut. Sen drog vi upp hudarna på en pall, skar av penisar och små köttbitar som var kvar, sen saltade vi huden och drog den till en annan pall. Jag fick även mardrömsjobbet att spola rent hela jävla hudrumsgolvet med högtryckstvätt, flera månader med salt, skit och blod som lagrats på golvet över vintern. Jobbade där i två veckor och fick 2000 spänn för det om jag minns rätt, heltidsjobb och allt. Jävla slavdrivare.
Du var inte kräsmagad när du var 14 inte!
hehu
Skön livserfarenhet att få, speciellt med tanke på åldern.
hehu
Skön livserfarenhet att få, speciellt med tanke på åldern.
Just när det gäller jobb så är jag riktigt bra på att "stänga av" eller vafasen man ska kalla det. Blod, skit, piss och annat vidrigt påverkar mig inte direkt då. Har ju erfarenhet av sånt från både hudjobbet och äldrevården.
Jajo, jag förstår vad du menar. När det gäller så gör man bara det man ska. Sen efteråt kan man tänka tillbaka på det och förundras!
Fyfan för äldreomsorg. Det skulle jag aldrig palla, tror jag för jag har ju aldrig testat. Men ni säfflebor verkar inte ha så många andra val
Fyfan för äldreomsorg. Det skulle jag aldrig palla, tror jag för jag har ju aldrig testat. Men ni säfflebor verkar inte ha så många andra val
Vi värmlänningar överlag har inget annat än sjukvård/äldreomsorg att vända sig till om man saknar utbildning.
ja det här med att ta hand om handikappade eller äldre förbluffas jag över att folk klarar överhuvudtaget. starkt.
Sitter och kokar lite benbitar till ett halsband, någon som har en idé om hur länge de behöver kokas?
Gäst- Gäst
Ha i lite ättika eller liknande också, det gör säkert susen. Räcker la med 30-60 min. Finns det inget kvar på benen är det ju bara tänkta bakterier som kan finnas, inte säkert att det ens finns några bakterier. Finns det inget kött varför skulle det finnas bakterier där då? Dom frodas ju där det finns näring till dom, kan inte tänka mig att dom käkar av själva benet.
Sida 2 av 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Sida 2 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet