Offtopic
+26
Burschk the Embalmer
pompepg
Snedseglare
ShieldsOfGold
Halonen666
patologen
Naurbereth
Christless
Antagonist
Snikich
Sictorment
piik
Scullicon
Atlas Musclecore
Vargr
Svartesmeden
Xemtoth
Carrion
Vitus
Monoliten
Hammerheart
Karate-Molin
Countess
Svullet_Rektum
Stenberg
Sire-Nahvas
30 posters
Sida 3 av 40
Sida 3 av 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Sv: Offtopic
har inget sånt hemma så det får funka utan! Aja, får väl kika lite om ett tag då. Den står och puttrar på iaf.
Gäst- Gäst
Salt funkar nog likabra.
Ska du vara riktigt noga så ska du låta dom svalna ett tag och sen koka dom pånytt. Vissa bakterier bildar sporer som överlever extrema miljöförhållanden, däribland kokning.
Ska du vara riktigt noga så ska du låta dom svalna ett tag och sen koka dom pånytt. Vissa bakterier bildar sporer som överlever extrema miljöförhållanden, däribland kokning.
Fan vad knepiga de ska vara då, de små rackarna. Hittade dem i baconet på jobbet haha.
Gäst- Gäst
Har alltså fått se en Porrfilm med Helvetets Port... Det bandet är mer Spinal Tap än vad Spinal Tap någonsin har vart...
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Hahahaha! Man with the Chains fick nyss en helt annan innebörd.
Eller varför inte Djävulens Triangel?
Eller varför inte Djävulens Triangel?
Gäst- Gäst
Hoppas jag inte störde alltför många med mina fyllesamtal igår. Får se om det blir fler på nyårsaftonen!
Var dom medverkande i filmen eller var dom ditt sällskap för kvällen?Hammerheart skrev:Har alltså fått se en Porrfilm med Helvetets Port... Det bandet är mer Spinal Tap än vad Spinal Tap någonsin har vart...
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
De medverkade i filmen.
med tanke på vad man hört om dom grabbarna så är det föga förvånande, haha. undrar om det kommer bli en underground kultrulle i framtiden.
Vad är titeln på skiten? Porrfilmer har ju de bästa namnen liksom.
Edit: Och ifall någon sitter och tänker "aaaahaaaaa han vill se den" så näe, det vill jag inte. Vill höra titeln.
Edit: Och ifall någon sitter och tänker "aaaahaaaaa han vill se den" så näe, det vill jag inte. Vill höra titeln.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Alltså, det var ju Philip som hade amatörfilmat när de satte på en brud på en finlandsfärja. Men ja... Titeln kan väl vara: Helvetets Port - Sexodus to hell?...? Hårdrockens Förhudskämpe? Lightning ROD Avenger? The Showgun? Diamond Wildcat-Claw? Heavy Metal Night XXX? Djävulens Triangel? (som någon nämnde innan) Man with the chains? (som någon nämnde innan), Crusaders must ride? Fuck by night? Clit by a Reaper?
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Den måste heta något riktigt, för då vill jag se den.
Fan vad tufft att alla deras låtnamn går att göra om till porrfilmstitlar.
Fan vad tufft att alla deras låtnamn går att göra om till porrfilmstitlar.
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Göteborg. Dag 2 av det nya året.
Sjukdomen sitter i än. Tystnaden är jobbig. Jag ser döden klämta utanör dörrkarmen. Sömnen kommer och går som den vill. Kaffet håller mig i liv. Nej, snuvan håller mig i liv, på ett dåligt sätt. Orkar inte skriva mer.
Får se om man lever imorgon.
Sjukdomen sitter i än. Tystnaden är jobbig. Jag ser döden klämta utanör dörrkarmen. Sömnen kommer och går som den vill. Kaffet håller mig i liv. Nej, snuvan håller mig i liv, på ett dåligt sätt. Orkar inte skriva mer.
Får se om man lever imorgon.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Vad var det här som fick dig att bli så dålig?
Scullicon- Antal inlägg : 1392
varför ska jag alltid hamna här efter x antal glas med någon typ av alkohol? jaja, kul att läsa vad som har hänt senast jag var här.
Hammerheart skrev:Alltså, det var ju Philip som hade amatörfilmat när de satte på en brud på en finlandsfärja. Men ja... Titeln kan väl vara: Helvetets Port - Sexodus to hell?...? Hårdrockens Förhudskämpe? Lightning ROD Avenger? The Showgun? Diamond Wildcat-Claw? Heavy Metal Night XXX? Djävulens Triangel? (som någon nämnde innan) Man with the chains? (som någon nämnde innan), Crusaders must ride? Fuck by night? Clit by a Reaper?
Clit By A Raper.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Killed by a rapist?
Monoliten skrev:
————▲—————▲—
————————————
———▼—————▼——
—Ⓐ—————Ⓐ————
Aaaah, det är ju den!
Gäst- Gäst
Detta har visserligen inget att göra med bilden.
Säg vad ni vill om Facebook men om man vill trolla så är det fan ta mig helt idealiskt!
Säg vad ni vill om Facebook men om man vill trolla så är det fan ta mig helt idealiskt!
Carrion- Antal inlägg : 5778
Sida 3 av 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Sida 3 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet