Offtopic
+26
Burschk the Embalmer
pompepg
Snedseglare
ShieldsOfGold
Halonen666
patologen
Naurbereth
Christless
Antagonist
Snikich
Sictorment
piik
Scullicon
Atlas Musclecore
Vargr
Svartesmeden
Xemtoth
Carrion
Vitus
Monoliten
Hammerheart
Karate-Molin
Countess
Svullet_Rektum
Stenberg
Sire-Nahvas
30 posters
Sida 23 av 40
Sida 23 av 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Sv: Offtopic
Jaså, NSAP hade ett mandat i kommunen mellan 1938 och 1942! Där ser man!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
ShieldsOfGold skrev:Ingen vet väl för i helvete vad Börje är för nånting!
Spelar ingen roll. Jag kommer från Kila, en stor socken med liten befolkning. Även om jag bor i staden Säffle sedan 2008 så har jag spenderat en fet majoritet av mitt liv i olika hus i Kila och det ska poängteras om någon frågar.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Jag hade länge "örebro/ängelholm" som ort på SRF-forumet men jag känner min inte hemma i ängelholm längre så jag suddade det rätt så nyligen.
När jag kände mig hemma i ängelholm så bodde jag mellan två små orter. Höja var närmast och jag räknades dit antar jag.
När jag kände mig hemma i ängelholm så bodde jag mellan två små orter. Höja var närmast och jag räknades dit antar jag.
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Svullet_Rektum skrev:Jaså, NSAP hade ett mandat i kommunen mellan 1938 och 1942! Där ser man!
Det är ju om ingenting annat förbannat djävla coolt!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Hammerheart skrev:Svullet_Rektum skrev:Jaså, NSAP hade ett mandat i kommunen mellan 1938 och 1942! Där ser man!
Det är ju om ingenting annat förbannat djävla coolt!
Jajamän!
Var på jobbintervju nyss. Hoppas fan det gick bra för det kändes som att det gick bra.
Jag sökte jobb som telefonförsäljare en gång och jag tyckte att det gick bra.
Dom hörde aldrig av sig.
Dom hörde aldrig av sig.
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Sökte på ett lagervaruhus nu och de sa att de skulle höra av sig nästa vecka oavsett om man fick det eller inte. Jag kommer givetvis fortsätta leta jobb under tiden!
Gör du rätt i, börjar få ont både arslet och hjärnan av allt pluggande, kliar i fingertopparna efter att göra något på riktigt, så drar igång och börjar söka ordentligt igen.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Allt man behöver för att kunna bli vad man vill är en socionomutbildning och ett körkort!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
kanske de, man verkar ju inte kunna komma någonvart med 4 års arbetserfarenhet iallf.
Snikich skrev:Atlas Musclecore skrev:Snikich skrev:Nån vänlig själ i Sthlm som skulle kunna bjuda på sovplats fredag-lördag nästa vecka?
Det tror jag nog. Bara du eller?
Det är bara jag ja, men jag tror det ska vara löst. Men tack ändå för omtanken!
Men fan, vi får ses en liten sväng i alla fall tycker jag.
När jag åkte till jobbet idag såg jag en liten pöjk som sprang fort som fan och då undrade man vafan springer han för?!
Jämt några meter senare ser man en buss som plockar upp folk och åker precis, då stannar pöjken upp och ser lissen ut.
Då slog tanken mig att jag stannar och plockar upp honom och skjussar honom till skolan så blir man dagens hjälte eller något sånt. Fast då kom det en annan tanke om hur fel det skulle kännas och se ut så jag körde förbi honom istället
Jämt några meter senare ser man en buss som plockar upp folk och åker precis, då stannar pöjken upp och ser lissen ut.
Då slog tanken mig att jag stannar och plockar upp honom och skjussar honom till skolan så blir man dagens hjälte eller något sånt. Fast då kom det en annan tanke om hur fel det skulle kännas och se ut så jag körde förbi honom istället
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Det är tyvärr ett problem att man inte får vara "snäll" utan att det ska missta sig.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Hade väl inte varit något fel?! Plocka upp ungen nästa gång tycker jag!
Atlas Musclecore skrev:Snikich skrev:Atlas Musclecore skrev:Snikich skrev:Nån vänlig själ i Sthlm som skulle kunna bjuda på sovplats fredag-lördag nästa vecka?
Det tror jag nog. Bara du eller?
Det är bara jag ja, men jag tror det ska vara löst. Men tack ändå för omtanken!
Men fan, vi får ses en liten sväng i alla fall tycker jag.
Kanske skulle hinna med en pilsner eller nått innan.. Hörde med de andra nu, båten har bordning runt 18 och vi är i stan 13:20 så. Är Jag, Chrish och Petta som jag vet av som är på. Fredagen går ju med men kanske blir tajt, ska ta mig till Vallentuna innan det blir allt för sent då nämligen och båten är i hamn 18:15. Men det vore trevligt att ses!
Ah, det är alltså när ni har landat! Men då kan man ju klämma in något på torsdagen innan.
Ja, men då styr vi nått på torsdagen då helt enkelt! Såg nu att jag inte hade kvar ditt nummer, bytte nummer för ett tag sen och fick telefon med alla gamla nummer stölen.. Men kanske kan ta det på PM eller liknande
Svullet_Rektum skrev:Hade väl inte varit något fel?! Plocka upp ungen nästa gång tycker jag!
Återstår att se nästa gång jag får tillfälle!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Fattar mig inte på många tjejer... Snackar man med dem privat är det alltid strul med pojkvännen, det går sådär, de har funderat på att göra slut aslänge etc etc men officiellt (läs: facebook) verkar det på dem att det går hur bra som helst och att de är sååå kära och det är inga problem alls. Är det för att de vill att det ska "se bra ut" utåt eller överdriver de sina problem när de pratar med en för att få sympati? De tre senaste tjejkompisarna jag har snackat relationer med har det varit så här med. Jag står som ett frågetecken.
Tror problemet ligger i ditt tolfte ord i andra meningen.
"Det" ?
Värst är det med en nära tjejkompis. Hon och snubben har varit tillsammans hur länge som helst, typ 5 år, och det är hennes första förhållande och kärlek. Hon säger att hon har övervägt i 1-2 år att göra slut, och nästan gjort det några gånger, men snubben säger att han ska ändra sig, att allt ska bli bra och allt det där, och hon har tagit tillbaka honom. De har inget gemensamt, hon är social och vill satsa på en karriär medan han är introvert och bara vill sitta hemma på bidrag. ÄNDÅ så planerar de att flytta ihop och fan vet vad. Fattar inte hur folk kan tänka så. Tänk om det kommer ungar in i bilden, då är det ju fan kört. Någon kvinna här som kan förklara?
Värst är det med en nära tjejkompis. Hon och snubben har varit tillsammans hur länge som helst, typ 5 år, och det är hennes första förhållande och kärlek. Hon säger att hon har övervägt i 1-2 år att göra slut, och nästan gjort det några gånger, men snubben säger att han ska ändra sig, att allt ska bli bra och allt det där, och hon har tagit tillbaka honom. De har inget gemensamt, hon är social och vill satsa på en karriär medan han är introvert och bara vill sitta hemma på bidrag. ÄNDÅ så planerar de att flytta ihop och fan vet vad. Fattar inte hur folk kan tänka så. Tänk om det kommer ungar in i bilden, då är det ju fan kört. Någon kvinna här som kan förklara?
Det går inte att förklara något för kvinnor. de vägrar inse. så är det bara. ge dig, Svullet!
andra raden skulle de vart... fan,... facebook var ordet jag letade efter men ville inte skriva de själv.
Tja, om hennes karriärliv inte hotas av att han är en slacker så ser jag inte varför det skulle vara skadligt. Men vill hon inte vara ihop med honom så ska hon väl göra slut. Inte värre än så. Bara att fatta ett jävla beslut och följa den vägen man satt ut att vandra.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Sida 23 av 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Sida 23 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet