Offtopic
+26
Burschk the Embalmer
pompepg
Snedseglare
ShieldsOfGold
Halonen666
patologen
Naurbereth
Christless
Antagonist
Snikich
Sictorment
piik
Scullicon
Atlas Musclecore
Vargr
Svartesmeden
Xemtoth
Carrion
Vitus
Monoliten
Hammerheart
Karate-Molin
Countess
Svullet_Rektum
Stenberg
Sire-Nahvas
30 posters
Sida 24 av 40
Sida 24 av 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Sv: Offtopic
Det är väl UPP TILL MANNEN?!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Sa flickan.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Hammerheart skrev:Det är väl UPP TILL MANNEN?!
I'm... waiting for my man... ! Got twenty-six dollars... in my hand!
Svullet_Rektum skrev:"Det" ?
Värst är det med en nära tjejkompis. Hon och snubben har varit tillsammans hur länge som helst, typ 5 år, och det är hennes första förhållande och kärlek. Hon säger att hon har övervägt i 1-2 år att göra slut, och nästan gjort det några gånger, men snubben säger att han ska ändra sig, att allt ska bli bra och allt det där, och hon har tagit tillbaka honom. De har inget gemensamt, hon är social och vill satsa på en karriär medan han är introvert och bara vill sitta hemma på bidrag. ÄNDÅ så planerar de att flytta ihop och fan vet vad. Fattar inte hur folk kan tänka så. Tänk om det kommer ungar in i bilden, då är det ju fan kört. Någon kvinna här som kan förklara?
Om det handlar om att han säger att han ska ändra sig på något sätt så kan jag förstå att det blir svårt, även om jag själv aldrig skulle gått i ett år och velat göra slut utan att göra det. Tror att det kan handla om bekvämlighet också, det är lättare att bara fortsätta än att ta ett jobbigt uppbrott, är synd att det blir så men tyvärr händer det nog ganska ofta, särskilt om det är mycket annat som strular samtidigt eller så. När jag skulle göra slut med mitt ex så tog det ju ganska lång tid, nån av gångerna jag tänkte göra det så kom jag hem och då hade hans morfar dött så då var det ju bara att trycka undan det och ta hand om honom istället. Finns nog mycket som spelar in helt enkelt men det där förhållandet låter ju inte särskilt sunt iaf.
Gäst- Gäst
Japp, bara att få tummen ur och göra det. Ska jag säga, hoho. Men när det kommer till såna här grejer är det fan tummen ur och folkrace 2000 som gäller. Går inte att gå och undra halva jävla livet på vad som kan hända, kunde varit, tänk om, varför inte, den där jäveln, det här med helium, etc.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Helium.
Förklara skiten för fan.
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Finns inget att förklara, random ordskitande.
Nu ska ni få höra mina små kultingar, jag har fan fått tid för en arbetsintervju, ska till karlstad stad på fredag och härja om jobb på volvo bussar här i stan. Ska försöka fixa nattjobb. Dra åt satan alltså, den meste glidaren till latbjörn söder om polcirkeln har chans på ett hyggligt och ganska välbetalt jobb.
Kul liten grej dock, var inskriven på arbetsförmedlingen i över 3 år och under hela den tiden fick jag inte så mycket som en praktikplats, ett sommarjobb var allt. Skrev ur mig från arbetshoran 9 januari i år och nu har man intervju på gång. Får jag jobbet, kalas. Får jag det inte, då glider jag vidare.
Kul liten grej dock, var inskriven på arbetsförmedlingen i över 3 år och under hela den tiden fick jag inte så mycket som en praktikplats, ett sommarjobb var allt. Skrev ur mig från arbetshoran 9 januari i år och nu har man intervju på gång. Får jag jobbet, kalas. Får jag det inte, då glider jag vidare.
Jävlar vad härligt att höra! Hoppas som fan att du får jobbet!
Håller tummarna för dig!
Sen det där med AF... sitter i ungefär samma situation med då undantag att det slussar runt mig istället än att försöka röra på sina feta arslen. Men för en gång skulle verkar de har skickat mig till något som är vettigare än själva AF.
Får se hur det kommer utveckla sig nu.
Håller tummarna för dig!
Sen det där med AF... sitter i ungefär samma situation med då undantag att det slussar runt mig istället än att försöka röra på sina feta arslen. Men för en gång skulle verkar de har skickat mig till något som är vettigare än själva AF.
Får se hur det kommer utveckla sig nu.
Ska också på arbetsintervju, imorgon till och med. Kanske slutar med att jag blir vikarie på förskolor och grejer, kan va kul. Hoppas verkligen att du får det där jobbet Seb, lät najs.
Gäst- Gäst
Förskolevikarie eh, låter både härligt och lite kristet. Lycka till hur som haver!
Mja jo, men det är ett jobb och det är utan obligationer. Var ett nervvrak när jag gick därifrån men jag tror att det gick hyfsat bra ändå. Har ju lite erfarenhet av barn iaf.
Gäst- Gäst
Det är bara att stålsätta sig och försöka ha ett enormt tålamod. Själv tyckte jag de avdankade sossekärringarna som jobbade där var värst. Ungarna är ju skithärliga så länge de är uppfostrade till viss mån.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
När jag gick i låg-mellanstadiet var det krita-periodgamla kristdemokrater vi hade som fröknar. Min förskolefröken tyckte jag om dock. Snäll som fan.
Då var arbetsintervjun klar, respons kommer nästa vecka. Satan i helvete vilken vacker kvinna som intervjuade mig.
De ringde från där jag var på intervju förra veckan. Tydligen var det andra som "passade bättre in i teamet"
"You aint worthy of our holy order!"
Nej men fan vad synd.
Nej men fan vad synd.
De tyckte väl att jag var eccentrisk.
Du rakade bort mustaschen!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Var faktiskt helrakad på intervjun. All in vain liksom.
Jag ansade bara skägget. Det var helt åt helvete så det var ju dags att göra det men ja. Jag drog på mig svetsjackan och röjde upp. Kan gå med på att se någorlunda anständig ut men nån måtta får det ju vara. Hoppas min referens funkar bra och de blir sugna på mig. Hade varit kul att börja svetsa igen eller bara få nått jävla jobb. Tror hon blev litta sugen när jag sa att jag föredrog att jobba natt. Och lite annat då. Beklagar för jobbet och skägget där Svullom.
Om du söker jobb så ska du ha kvar din mustasch för att då visar du att du är villig att kämpa för att uppnå ett mål.Svullet_Rektum skrev:Var faktiskt helrakad på intervjun. All in vain liksom.
Dom kan ju inte veta att du kan odla en mustasch på två timmar lixom...
Kör på och stay true to your svullen mustasch!!
Sire-Nahvas- Fast Taker
Någon med samma telefonnummer som echmil ringde mig i morse klockan 05,15 men jag missade det eftersom jag sov då.
Märkligt.
Vad det echmil eller vem var det?
Jag fick ett telefonsvararmeddelande som lät som david0 (inte Davve) så jag kan forska vidare i detta ämne senare idag.
Märkligt.
Vad det echmil eller vem var det?
Jag fick ett telefonsvararmeddelande som lät som david0 (inte Davve) så jag kan forska vidare i detta ämne senare idag.
Sire-Nahvas- Fast Taker
Sida 24 av 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Sida 24 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet