Diablo III
+12
Scullicon
Vitus
Snedseglare
David Junior
Halonen666
Antagonist
Karate-Molin
Stenberg
Atlas Musclecore
Hammerheart
Svullet_Rektum
Monoliten
16 posters
Sida 6 av 9
Sida 6 av 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: Diablo III
Dags att slå igen smedjan för ett tag då och prioritera nörden framför smeden? Nej men..
Köp inte skiten via blizzard alltså, hutlösa priser, köp på spelbutiken.se eller dylikt, 428 spänn, fraktfritt. Spara minst en hundring på det liksom. Tips1.
Köp inte skiten via blizzard alltså, hutlösa priser, köp på spelbutiken.se eller dylikt, 428 spänn, fraktfritt. Spara minst en hundring på det liksom. Tips1.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Får se hur jag gör.. Misstänker att jag skaffar DIII efter Muskeln eller liknande
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Monoliten skrev:Dags att slå igen smedjan för ett tag då och prioritera nörden framför smeden? Nej men..
Aa, smedjan får ett uppehåll tills Muskelrock. Får väl pirata ner spelet tills jag har pengar att köpa det... Dock kommer det bli knepigt att kringgå hela grejen med Battle.net-login och sånt tjosan. Får ordna en privatserver på något vänster.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
För er som är intresserade och sugna på feta spoilers har jag hittat en video som innehåller alla Diablo III cinematics.
Bra skit, måste jag säga.
Bra skit, måste jag säga.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Hahaha!
Jag undrar om jag någonsin sett en sån gigantisk hype som denna kring DIII. Fan galet på riktigt. Har fått min cd-key, tankar hem spelet via blizzard just nu. Klockan 10 på morgonen efter frukost och promenaden är avklarad så smäller det. God natt pågar.
Jag undrar om jag någonsin sett en sån gigantisk hype som denna kring DIII. Fan galet på riktigt. Har fått min cd-key, tankar hem spelet via blizzard just nu. Klockan 10 på morgonen efter frukost och promenaden är avklarad så smäller det. God natt pågar.
Nyss hemkommen från midnattsreleasen. Själv hade jag inte förhandsbokat det (var sällskap åt en polare) så nu är jag fylld av ångest, misär, död och sorg. Jävla skit.
Får ta och köpa det när jag har lite mer $$$ helt enkelt. Tills dess: gråtrunka.
Får ta och köpa det när jag har lite mer $$$ helt enkelt. Tills dess: gråtrunka.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Fast tänk så här:
"Du hade ändå inte kunnat börja spelat ikväll, för inget funkar! Och kommer antagligen inte funka heller för än om några dagar!"
"Du hade ändå inte kunnat börja spelat ikväll, för inget funkar! Och kommer antagligen inte funka heller för än om några dagar!"
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Jo, det är faktiskt det jag tröstar mig med!
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Installerar spelet i detta nu, hoppas man kan logga in snart så inte servrarna är proppfulla, är över 70% på installationen!
Gäst- Gäst
För den som vill lira så heter min nuvarande karaktär Tor
Lirar på EU server, spelar Barbarian för det köttar mer
Jävligt kul spel!
Lirar på EU server, spelar Barbarian för det köttar mer
Jävligt kul spel!
Gäst- Gäst
Monoliten skrev:Hahaha!
Ja, det är sån jävla hype. Värre än Mass Effect 3 skulle jag tro. Själv lär jag få vänta tills den 25e innan jag kan spela...
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
WoW Vanilla är nog den största hypen jag har varit med om faktiskt, men var väl mer involverad då. Har tagit det rätt så lugnt med D3 eftersom jag inte ville "spoila" något.
jag har mer eller mindre väntat på de här spelet i 10 år känns det som, men nu när de är ute så tror jag att jag väntar ett halvår till eller nåt.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Level 23 witch-neger ATM!!!! Kul spel.........
Snedseglare- Antal inlägg : 211
En kamrat förbarmade sig över min digra position och erbjöd sig att donera en smärre summa pengar emot en senarelagd betalning så att undertecknad är i möjlighet av införskaffning av ovan nämnda saknade komponent i dennes personliga hemdator.
Terrorherren väntar.
Terrorherren väntar.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Lvl 30 Barbarian med two handed mighty svärd, känns jävligt mäktigt med cleave och whirlwind och köra igenom arméer!
Normal är ju inte så svårt, dött några gånger dock men svårare blir det ju med tiden, är dock fast i akt 4 och kommer inte på nåt sätt att komma tillbaka till dom andra kapitlen ..
Normal är ju inte så svårt, dött några gånger dock men svårare blir det ju med tiden, är dock fast i akt 4 och kommer inte på nåt sätt att komma tillbaka till dom andra kapitlen ..
Gäst- Gäst
Hellbastard skrev:Installerar Diablo 2 istället, MAN ÄR JU FÖR PANK FÖR ATT KÖPA SPELHELVETET.
Countess- Antal inlägg : 1265
Själv laddar man ner spel som en dåre inför internetlöshet igen.
Förresten, antar att om man kör co-op så blir det som /players 4 om man har ett fullt lag? Och får man bättre loot?
http://kotaku.com/5911059/the-face-of-underage-diablo-iii-heartbreak
Förresten, antar att om man kör co-op så blir det som /players 4 om man har ett fullt lag? Och får man bättre loot?
http://kotaku.com/5911059/the-face-of-underage-diablo-iii-heartbreak
Countess skrev:Hellbastard skrev:Installerar Diablo 2 istället, MAN ÄR JU FÖR PANK FÖR ATT KÖPA SPELHELVETET.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Carrion skrev:Countess skrev:Hellbastard skrev:Installerar Diablo 2 istället, MAN ÄR JU FÖR PANK FÖR ATT KÖPA SPELHELVETET.
Ska vi samlas på battlenet ikväll eller imorgon och gråtrunka över det? Det hade ägt.
Gäst- Gäst
Då har man varvat spelet på normal då. Tror jag dog två gånger max med monkajäveln, asbra klass.
Hellbastard skrev:Carrion skrev:Countess skrev:Hellbastard skrev:Installerar Diablo 2 istället, MAN ÄR JU FÖR PANK FÖR ATT KÖPA SPELHELVETET.
Ska vi samlas på battlenet ikväll eller imorgon och gråtrunka över det? Det hade ägt.
Definitivt!
Carrion- Antal inlägg : 5778
Carrion skrev:Hellbastard skrev:Carrion skrev:Countess skrev:Hellbastard skrev:Installerar Diablo 2 istället, MAN ÄR JU FÖR PANK FÖR ATT KÖPA SPELHELVETET.
Definitivt!
Har två uppsatser att skriva till imorgon kväll....
Countess- Antal inlägg : 1265
Sida 6 av 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sida 6 av 9
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet