Diablo III
+12
Scullicon
Vitus
Snedseglare
David Junior
Halonen666
Antagonist
Karate-Molin
Stenberg
Atlas Musclecore
Hammerheart
Svullet_Rektum
Monoliten
16 posters
Sida 4 av 9
Sida 4 av 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: Diablo III
Jo fan, jag är litta sögen på witch doctor. Demon hunter var inte min grej riktigt. Wizard är fan skrivet i sten att jag ska köra när det väl släpps.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
"I stayed a while and listened..."
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Spelet verkar sjukt mustigt.
Kan inte spela förens jag köpt ny dator i sommar...
Kan inte spela förens jag köpt ny dator i sommar...
David Junior- Antal inlägg : 189
En Heavy Metal Diablo III klan kanske? Metal och temat som är i spelet kanske kan funka ihop på sätt och vis
Vore kanske kul att lira med folk, kan lira med högsta inställningar och allting utan nåt fel och internet är det inget direkt fel på men ingen att spela med vad man kan komma på på rak arm vilket är roligare än att lira solo!
Vore kanske kul att lira med folk, kan lira med högsta inställningar och allting utan nåt fel och internet är det inget direkt fel på men ingen att spela med vad man kan komma på på rak arm vilket är roligare än att lira solo!
Gäst- Gäst
Hatar du livet? Dyrkar du döden? Förnekar du Jesus Kristus? Är du i alla fall halvdålig på att imitera Deckard Cain? Näe fan.
Grabbar, det börjar närma sig på riktigt nu, stormsteg och allt det där.
Grabbar, det börjar närma sig på riktigt nu, stormsteg och allt det där.
"Stay a while and listen!"
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Ååååh!
Bara 13 dagar kvar innan det släpps!
Bara 13 dagar kvar innan det släpps!
Säg inte ordet ''lan'' bara för då kommer vi antagligen bara sitta i en källare och dricka bärs och röja på Diablo III och ''glömma bort'' festivalerna vi ska gå på, enda vi kommer leva på är chips, panpizza, folköl och sovsäck under några månader..
Diablo grupp/klan kanske?
Diablo grupp/klan kanske?
Gäst- Gäst
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Hur var det nu... MÅSTE man koppa upp online på något vänster för att kunna lira? Tänkte bara på om jag fastnar i en sits utan internet igen, om man i alla fall kan nöta singleplayer.
I SC2 kan du lira offline men bara singleplayer, men fan vet om de inte tar steget fullt ut med D3.
Uppkoppling ser ut att vara tvång tyvärr. För både single och multijävel.
Helt sinnessjukt faktiskt. Man lär ju leta upp något mod/hack på blizzhackers.cc eller något då.
Undrar hur det skulle gå egentligen, fast någon kommer väl säkert att knäcka skiten. Annars får du väl dra datorn hit.
Fast vad är felet med att vara uppkopplad ändå liksom? Kan ju vara krångligt kanske om man plötsligt tappar internet eller har riktigt dåligt internet men i övrigt borde det väl inte vara nåt vettigt riktigt problem med att tvingas vara uppkopplad hela tiden.
Gäst- Gäst
Finns ju folk av alla de slag, och det är vrickat att Blizzard kräver att man ska stå uppkopplad så att de kan ta in information och övervaka vad man gör under den tid man spelar. Sedan finns det ju självklart situationer och individer som är utan internet och vill spela singleplayer, som sitter med en laptop i en belägenhet utan möjlighet till uppkoppling, en förälder som inte vill att deras barn ska vara uppkopplad men tillåter dem spela spel o.s.v. e.t.c.
Är i alla fall en individuell ensak till individen att få bruka den produkt de har köpt utan att behöva böja sig inför ett krav att behöva betala för en annan tjänst (internet i det här fallet) för en produkt som inte kräver det för att fungera. Varför har de ens singleplayer om man måste vara uppkopplad? Hade t.ex. inte alls brytt mig om det var ett MMO.
Är i alla fall en individuell ensak till individen att få bruka den produkt de har köpt utan att behöva böja sig inför ett krav att behöva betala för en annan tjänst (internet i det här fallet) för en produkt som inte kräver det för att fungera. Varför har de ens singleplayer om man måste vara uppkopplad? Hade t.ex. inte alls brytt mig om det var ett MMO.
Det är väll en mycket säkrare metod att man inte ska kunna piratkopiera spelet, när man måste vara uppkopplad för att lira det.
Har jag fått för mig!
Har jag fått för mig!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Fast man har lyckats piratkopierat wow så att man kan slippa (kanske) spela med en uppkoppling.
Kollade upp det där någon gång, var ett jävla strul att sätta upp en LAN-server på min egen dator och "koppla upp" på den.
Herrejävlar, det är ju Maj redan! Måste dra till Gamestop och förhandsboka nu ju. Dags att sluta dagdrömma!
PANIC ATTACK!
PANIC ATTACK!
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Håller med Atlas i frågan, onlinekrav för singleplayer är fan inte ok. Och att det inte finns LAN-mode så att säga är inte heller ok. Girigt, ostigt, riktigt danskt betéende överlag.
Snacka inte skit om dansken!
Den sista fjärde svårighetsgraden ska visst vara jävligt svår säger Blizzard själva, dom har inte ens själva lyckats klå svårighetsgraden påstår dom, men håller dom vad dom lovat kan det garranterat bli jävligt kul, då skulle det nästan behövas ett gille eller klan eller nånting för då blir det liksom roligare att försöka klå den sista svårighetsgraden och kanske underlättar om inte annat att ens advancera
Förhandsbokade Collectors Edition för nördighetens skull redan 2011, dom ska visst sända den så att man kan ha spelet redan den 15e och kunna installera det samma dag servrarna öppnar och allt men hoppas det går smidigt, kommer bli årets spel för fan!
Förhandsbokade Collectors Edition för nördighetens skull redan 2011, dom ska visst sända den så att man kan ha spelet redan den 15e och kunna installera det samma dag servrarna öppnar och allt men hoppas det går smidigt, kommer bli årets spel för fan!
Gäst- Gäst
Sida 4 av 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sida 4 av 9
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet