SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
+27
Bestial Death
Stenberg
Nekronaut
Jihad
pompepg
slothmachine
flutmyrg
Friberg
Jandelin
Hammerheart
Snikich
Monoliten
Svartesmeden
Johan
Karate-Molin
Geten
Wolvie
Svullet_Rektum
Rob
Sire-Nahvas
Vargr
Halonen666
piik
Xemtoth
Vitus
Naurbereth
Atlas Musclecore
31 posters
Sida 1 av 40
Sida 1 av 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Ja, de här trådarna är väl lika bra att få upp igen. Men i alla fall, att de här forumet är igång är på sätt och vis... SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!!
Sv: SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Krog kvällen igår på Broder Tuck var den bästa utekvällen någonsin tror jag...SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Har lite nackspärr av allt headbangande men det var värt ;D
Har lite nackspärr av allt headbangande men det var värt ;D
Naurbereth- Antal inlägg : 833
detta forum är ganska härligt tycker jag, hihi.
det kommer gå så bra så bra med att få hit folk osv tillslut, atlas. den som väntar på något gott...
hade en jätteskön softarhelg med vänner ja faktiskt inte umgåtts med på flera ÅR. det var så jävla härligt.
det kommer gå så bra så bra med att få hit folk osv tillslut, atlas. den som väntar på något gott...
hade en jätteskön softarhelg med vänner ja faktiskt inte umgåtts med på flera ÅR. det var så jävla härligt.
Kom hem från vår basist, vi har mixat klart alla låtar förutom en låt som vi ska lägga om sången på, sen är vi klara med den biten, SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Mja men jag är inte nöjd med titelspåret, otighta trummor i början och det.. får väll lösa det på nåt vis
första måndagen ledig på... typ 2 år.
lyssnar på QUEEN (live in montreal) plattan, mina hundar ligger bredvid mig och jag fick sova ända till klockan 10.00
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
lyssnar på QUEEN (live in montreal) plattan, mina hundar ligger bredvid mig och jag fick sova ända till klockan 10.00
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
piik skrev:första måndagen ledig på... typ 2 år.
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Låter sjukt härligt kan jag säga
Minna strumpor luktar så jävla mycket tåfis så man blir hög. SÅ JÄVLA HÄRLIGT
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Jag var precis trött och funtade på att gå lägga mig inom en timme, och så kom den här nyheten om Repugnant. Jag kommer inte kunna sova inatt, för jag måste loopa sönder Epitome of Darkness och hoppa runt som en gnu.
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!!!
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!!!
Igår natt lyckades jag styra min egen dröm! Jag hittade själv på vad jag ville drömma om och sen styrde jag handlingen helt efter egen vilja. Det var SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Vargr skrev:Igår natt lyckades jag styra min egen dröm! Jag hittade själv på vad jag ville drömma om och sen styrde jag handlingen helt efter egen vilja. Det var SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
whoa, grattis. fan, finns ju folk som lägger ner otroligt mycket jobb på att försöka göra så. själv, har man ju bara någorlunda lyckats kontrollera vad man gör i en dröm en gång.
Jag kan avslöja att det var jävligt tillfredställande 8)
Jag vet inte om man kan det när man har somnat, utan man måste ha somnat och sen vaknat till lite fort men inte vaknat helt. Då befinner man sig mitt emellan vakenhet och sömn, som ett slags halvslummer. Då kan man styra drömmarna har jag fått höra iaf, och det var exakt vad som hände mig. Jag vaknade men ville inte vakna så jag somnade direkt igen och började tänka, sen märkte jag helt plötsligt att det jag tänkte blev till verklighet, ja i mitt huvud iaf. Jag kunde ta på saker och känna att dom fanns där och göra vad jag ville. Skit härlig känsla.
Jag vet inte om man kan det när man har somnat, utan man måste ha somnat och sen vaknat till lite fort men inte vaknat helt. Då befinner man sig mitt emellan vakenhet och sömn, som ett slags halvslummer. Då kan man styra drömmarna har jag fått höra iaf, och det var exakt vad som hände mig. Jag vaknade men ville inte vakna så jag somnade direkt igen och började tänka, sen märkte jag helt plötsligt att det jag tänkte blev till verklighet, ja i mitt huvud iaf. Jag kunde ta på saker och känna att dom fanns där och göra vad jag ville. Skit härlig känsla.
DOM HETER APUST!!!Eviscerator skrev:Lyssnar på Aria, SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Imorgon reser päronen bort.. Jag är ensam hemma tills slutet av denna månaden, DET mina forumare, DET ÄR SÅ JÄVLA HÄRLIGT
Var ute och körde en sväng (nej, inte onykter) och lyssnade på en gammal blandskiva jag hade i bilen. Plötsligt startar Sign of the Hammer, tiden stannar och ett nostalgiskt sinneslag drömmande om ungdomens sorglöshet infinner sig.
The spell has been broken, the curse has been lifted -
BLAAAAAAAAAAAACK IS THE WIIIIIIIIIND ON THE HEELS OF THE GIFTED
Så jävla härligt!
The spell has been broken, the curse has been lifted -
BLAAAAAAAAAAAACK IS THE WIIIIIIIIIND ON THE HEELS OF THE GIFTED
Så jävla härligt!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
En av de bästa raderna på den plattan!
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!!
Lyssnar på Darkthrone och är packad, det är också härligt.
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!!
Lyssnar på Darkthrone och är packad, det är också härligt.
Sire-Nahvas skrev:DOM HETER APUST!!!Eviscerator skrev:Lyssnar på Aria, SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Ария!!!
Gäst- Gäst
Då kan du ju till o med onanera i köket!Rob skrev:Imorgon reser päronen bort.. Jag är ensam hemma tills slutet av denna månaden, DET mina forumare, DET ÄR SÅ JÄVLA HÄRLIGT
Måste dina föräldrar åka bort för det?Xemtoth skrev:Då kan du ju till o med onanera i köket!Rob skrev:Imorgon reser päronen bort.. Jag är ensam hemma tills slutet av denna månaden, DET mina forumare, DET ÄR SÅ JÄVLA HÄRLIGT
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Ja farsan brukar fan tappa matlusten när jag sitter o morgonrunkar vid matbordet
Ska eventuellt hem till Atlas imorgon och byta ut ett eluttag. Om jag får tag i Vargr så lär jag ju åka sen blir det nog att dricka bira efteråt! SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!
Ska eventuellt hem till Atlas imorgon och byta ut ett eluttag. Om jag får tag i Vargr så lär jag ju åka sen blir det nog att dricka bira efteråt! SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!
Aj fan, ja men det är schysst med omtanke för farsgubben!
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Ja jag är ju elektriker igentligen och atlas är en vän som behöver ha sitt eluttag fixat så vafan
Xemtoth skrev:Då kan du ju till o med onanera i köket!Rob skrev:Imorgon reser päronen bort.. Jag är ensam hemma tills slutet av denna månaden, DET mina forumare, DET ÄR SÅ JÄVLA HÄRLIGT
Nä, finns bättre saker än onanera! Jag ska bara festa och chilla mig igenom den ensamma tiden hemma. Och laga massa god mat. 8)
Sida 1 av 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Sida 1 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet