SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
+27
Bestial Death
Stenberg
Nekronaut
Jihad
pompepg
slothmachine
flutmyrg
Friberg
Jandelin
Hammerheart
Snikich
Monoliten
Svartesmeden
Johan
Karate-Molin
Geten
Wolvie
Svullet_Rektum
Rob
Sire-Nahvas
Vargr
Halonen666
piik
Xemtoth
Vitus
Naurbereth
Atlas Musclecore
31 posters
Sida 2 av 40
Sida 2 av 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
E jag ensam drar jag fram kuken på en gång, har fan alltid handen mellan benen
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Nae men en jävligt schysst pull-tratt.Rob skrev:Jag har ingen kuk att vara så betuttad i
Ska fan till stockholm snart. SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!
För jag är bara princip i skanstull då (stavning?). Nej men du rider, har en bra kropp, du har en bra pull-tratt med andra ord. That's the rules, och jag har aldrig hört en viss söt person klaga 8) Men.. vill du träffa mig på fritiden ? Nu blev jag kåt, kanske borde runka innan jag drar. Det vore SÅ JÄVA HÄRLIGT!!!Rob skrev:Vad vet du om det? :_
Varför hälsar du aldrig på mig när du är i Stockholm?
Stavningen är korrekt Haha, vafan..
Klart jag vill, always. Päronen drar hemifrån runt 20 ikväll! Ensam hemma, så jävla taggad, ska bli superduper härligt Och på det ska jag dra och handla mat snart, ännu mer härligt!!
Klart jag vill, always. Päronen drar hemifrån runt 20 ikväll! Ensam hemma, så jävla taggad, ska bli superduper härligt Och på det ska jag dra och handla mat snart, ännu mer härligt!!
Kåta ungdomar.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Är full....
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
är inte så farligt backdrunk så drar ut på en långprmenad med hundarna i STRÅLANDE SOL. har laddat på moballen med massa nya musik.
SÅ JÄVLA HÄRLIGT.
SÅ JÄVLA HÄRLIGT.
Crashdïet var awesüme på Rest in Sleaze igår , SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Blev verkligen nöjd med deras framträdande även om man fick vänta vääääldigt länge..
Blev verkligen nöjd med deras framträdande även om man fick vänta vääääldigt länge..
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Man kan väll alltid drömma asså Men visst hade det varit lite fästligt om jag hade gjort det ?Vitus skrev:fixade kribbe precis en booty call ?
KTVU.com: It seems like all the SAINT VITUS concerts have focused on the classic era material since the initial reunion you did since 2003. Is there any talk about writing new material or recording together again?
Weinrich: We have and we are. We're writing some stuff right now. Everybody's pretty busy. I know I've been busy. The WINO band is pretty much on hiatus right now. So it looks like we'll be doing some recording in the near future. The bottom line is we would like to do a new record. There's talk about it. We've already been floating around a couple ideas. So yeah, somewhere down the line there will be a new VITUS record in the cards.
Weinrich: We have and we are. We're writing some stuff right now. Everybody's pretty busy. I know I've been busy. The WINO band is pretty much on hiatus right now. So it looks like we'll be doing some recording in the near future. The bottom line is we would like to do a new record. There's talk about it. We've already been floating around a couple ideas. So yeah, somewhere down the line there will be a new VITUS record in the cards.
Me want! Nu ska förväntningarna ställas skyhögt så man blir extremt besviken om det blir dåligt.
Geten- Profeten Geten
Hellbastard skrev:Ария!!!Sire-Nahvas skrev:DOM HETER APUST!!!Eviscerator skrev:Lyssnar på Aria, SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
har nyss kört ett träningspass.. jobbigt. men ändå härligt, Dio fick agera träningsmusik idag. SÅ JÄVLA HÄRLIGT.
Fick födelsedagspaket från mamsen idag, två stjortor (en ny, en gammal hemifrån), min Torture Division tröja (found it!) samt Prototype till PS3
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Hade inga lektioner idag så jag har bara slappat hemma, druckit kaffe och spelat gitarr.
SJH!
SJH!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Ringde arkelogiska institutet i Lund idag och frågade ut dem då det snart är dags att börja ansöka till inför HT 2010.. Verkar som att min teater utbildning räcker för att jag ska komma in så behöver varken plugga upp eller göra högskoleprovet .. SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
härligt men vad fan har teater med arkeologi att göra? lite skum merit att komma in på.
Hjälper om man vill spela smart?
Geten- Profeten Geten
Det hjälper inte alls x) men jag har utöver teater/cirkus kurser fått läsa teori så att det räcker.. dvs.. Historia A, Engelska A,B,C , Samhällskunskap A & B och Religions kunskap A...och sen de andra tråk-kurserna som är obligatoriska
Cirkuskurs
Sida 2 av 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Sida 2 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet