SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
+27
Bestial Death
Stenberg
Nekronaut
Jihad
pompepg
slothmachine
flutmyrg
Friberg
Jandelin
Hammerheart
Snikich
Monoliten
Svartesmeden
Johan
Karate-Molin
Geten
Wolvie
Svullet_Rektum
Rob
Sire-Nahvas
Vargr
Halonen666
piik
Xemtoth
Vitus
Naurbereth
Atlas Musclecore
31 posters
Sida 7 av 40
Sida 7 av 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Det ska bli spännande att se ja! Men jag väntar nog till den går att ladda ner, ppv hdgrejer brukar komma upp ganska fort, bra stort i staterna det där. Jag ser fram emot snacket
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Kan fan tänka mig att sebban o Vitus sitter i en soffa och kollar på wresling som små barn och diskuterar varje sak som händer 8)
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Menar det, folk tar det ju inte på allvar, vafan liksom! Bästa rollspelet som finns, WWE 8)
Man, I thought Ultimate Robot Fighting was real, like pro wrestling, but it turns out it's fixed, like boxing.
För övrigt var väl wrestling coolt att glo på. När man var 11.
För övrigt var väl wrestling coolt att glo på. När man var 11.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Beror på vad man gör det till. Sitter man och är cynisk och en jävla fitta så blir det ju inge kul, om man försöker leva sig in det hela, se rollspelet som är etc. Då blir det fan grejer! Sen är det jävligt kul att se en 215 cm lång man på 160 kg krossa bord o grejer också 8)
Vitus skrev:ja, vad skulle vi annars göra?
Sitta o peta på varandra?!
Haha nej men själv har jag inte förstått mig på att se när folk slås tycker att det känns värdelöst
Halonen666- FÄRS
Du kan ju ligga och skratta åt dina hamburgarskämt istället och lämna oss män åt vår wrestling
Pappa Doom skrev:Du kan ju ligga och skratta åt dina hamburgarskämt istället och lämna oss män åt vår wrestling
Hoho fan dem skämten är inte att leka med 8)
Halonen666- FÄRS
Alkohol, skorpor och en zombiefilm som inte håller måttet.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
TILLBAKS!
spice and the rj band sög som förväntat men det var roligt att se deras dålighet igen. abramis svängde som bara den. riktig härlig konsert faktiskt. kom ju en och annan full och irriterande människa fram till en under kvällen som skulle tjata o snacka skit o be om tjuts (skjuts? skjuss? sjuss? hur FAN stavar man det?)
så, bra konsert, fint umgänge, god pizza och min förkylning gick att hantera.
JEFFLA HÄRLIGT!
spice and the rj band sög som förväntat men det var roligt att se deras dålighet igen. abramis svängde som bara den. riktig härlig konsert faktiskt. kom ju en och annan full och irriterande människa fram till en under kvällen som skulle tjata o snacka skit o be om tjuts (skjuts? skjuss? sjuss? hur FAN stavar man det?)
så, bra konsert, fint umgänge, god pizza och min förkylning gick att hantera.
JEFFLA HÄRLIGT!
Vitus skrev:TILLBAKS!
spice and the rj band sög som förväntat men det var roligt att se deras dålighet igen. abramis svängde som bara den. riktig härlig konsert faktiskt.
Haha det där jävla förbandet, fyfan vad tråkigt det var att se. Men ja, Abramis ägde ju så det vägde upp lite
Gäst- Gäst
Vaknade bakfull hos en polare idag. Vargr och vår och en polare åkte iväg o köpte hamburgare så klämmde jag i mig en sån, mådde bättre, åkte till gamla basisten för att mixa mortau skit, men han sabba en låt så det ser ut som vi får ännu en låt mindre på EPn om vi inte löser det. Det var härligt. Sen slog jag min andra polare så jag fortfarande har ont i handen. När vi gett upp o mixat käkade jag en jävla pizza och fan så härligt det var. Brännde 150kr på bara skräpmat idag. SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
På vägen ut från Hemköp såg jag The Big Lebowski och kände att jag var tvungen o köpa, fick två filmer för 99kr så tog Da Vinci Koden med. Sen verkar det som att det kan dyka upp ett Reverend Bizarre inspirerat band i Uppsala. SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!
Pratar du om dig själv eller några andra doomsters?Xemtoth skrev:Sen verkar det som att det kan dyka upp ett Reverend Bizarre inspirerat band i Uppsala. SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
You may never know A little both maybe?
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Sida 7 av 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Sida 7 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet