SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
+27
Bestial Death
Stenberg
Nekronaut
Jihad
pompepg
slothmachine
flutmyrg
Friberg
Jandelin
Hammerheart
Snikich
Monoliten
Svartesmeden
Johan
Karate-Molin
Geten
Wolvie
Svullet_Rektum
Rob
Sire-Nahvas
Vargr
Halonen666
piik
Xemtoth
Vitus
Naurbereth
Atlas Musclecore
31 posters
Sida 25 av 40
Sida 25 av 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Jag var fan alfahanne i mellanstadiet, tider! Men sen ändrades ju i högstadiet, men det kvittar.
Gäst- Gäst
inspelning i morgon SÅ JÄVLA HÄRLIGT
(hoppas jag)
(hoppas jag)
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Hellbastard skrev:Jag var fan alfahanne i mellanstadiet, tider! Men sen ändrades ju i högstadiet, men det kvittar.
Du är ganska kaxig för din storlek ändå Gurra Jag ska fan supa dig under bordet en vacker dag, och Davve! IT'S ON, BIAATCH!
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Har aldrig varit alfahane. Dock när jag fick långt hår o blev av med oskulden kanske jag blev det? enligt Atlas då.Hellbastard skrev:Jag var fan alfahanne i mellanstadiet, tider! Men sen ändrades ju i högstadiet, men det kvittar.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Du är på tok för blödig för att vara alfahanne Kribbe, och det menar jag på ett jävligt bra sätt. En alfahanne i den mänskliga världen är i 9/10 fall en jävla idiot. Sen finns det de som har riktigt bra ledarskap och ska vara längst fram. Typ Hitler.
Äsch, Kribbe behöver ju bara titta på en tjej så har han redan kuken i hennes rävgrotta.
Vi borde ha en metalforum-tävling i krök någon gång förresten!
COUNT ME IN!Atlas Musclecore skrev:
Det är för att Kribbe är så jävla söt plus att han inte har några direkta hämningar, han plockar fram dasen och säger vad han vill, är det en tjej som är villig då får han napp, annars kan han råka på en örfil eller ett nej liksom. Själv skulle jag inte vilja ha sex med en tjej som vill ha sex med mig bara sådär, men det är jag det. Och jag är ju helt jävla dum i huvet!
Jag är på Atlas, jag är på.. Bring it on! Jag är inte rädd för någon av er
Jag är på Atlas, jag är på.. Bring it on! Jag är inte rädd för någon av er
Jo fan, men det är det jag menar med att Kribbe är alfahane. Han kommer och morrar lite och sedan kan han kopulera med vem han vill.
Men om vi ska tävlingskröka måste vi ju göra det under lika villkor, under någon slags form. Vet inte vad som är bäst - klassikern är väl att sitta och shotta tills alla har däckat förutom vinnaren? haha
Men om vi ska tävlingskröka måste vi ju göra det under lika villkor, under någon slags form. Vet inte vad som är bäst - klassikern är väl att sitta och shotta tills alla har däckat förutom vinnaren? haha
Under lika villkor? Ska vi mäta ut kroppsfett och sånt också då, sen avgöra hur mycket varje person måste dricka? Du dricker 4 cl, du dricker 6 cl, Sebban, du är fet, du får fan 12. Eller menade du lika villkor som i just att alla ska dricka lika mycket, för jag tål mer än t.ex.. Ja nån som är betydligt mindre än mig. Om inte de har en annan vana eller så, jag super ju inte så ofta. Har ingen aning om hur det skulle se ut men jag är öppen för förslag! Bara det involverar min torra strupe och känslan av att skruva av korken på en flaska whisky.
Nej, vad jag menar är att alla måste dricka i samma takt, samma mängd, samma alkoholprocent.
Du menade så ja, bra
Sitter och lyssnar på Rainbow för första gången i mitt liv förresten. Det är inte dåligt! Började med "Rising"-plattan.
Känner mig jävligt härlig just nu - balkongdörrarna öppna på vid gavel, krämar Rainbow för hela sta'n osv.
Känner mig jävligt härlig just nu - balkongdörrarna öppna på vid gavel, krämar Rainbow för hela sta'n osv.
HAha det hade varigt lite kul
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Pappa Doom skrev:Hellbastard skrev:Jag var fan alfahanne i mellanstadiet, tider! Men sen ändrades ju i högstadiet, men det kvittar.
Du är ganska kaxig för din storlek ändå Gurra Jag ska fan supa dig under bordet en vacker dag, och Davve! IT'S ON, BIAATCH!
Haha det är ju däremot sant, lågstadiet också...Men jaja, det ser jag fram emot hörru!
Nu är jag bara en vanlig dude liksom så... hehe.
Gäst- Gäst
Tankat en wrestling torrent på 25 gig. alla WWF pay per views ifrån året 2001
snart tankat färdigt alla ifrån 2002 också. sen efter det blir det 98-2000
DET mina vänner, är så jävla härligt! IF YA SMEEEEEEEEEEEEEEEEEELL...
snart tankat färdigt alla ifrån 2002 också. sen efter det blir det 98-2000
DET mina vänner, är så jävla härligt! IF YA SMEEEEEEEEEEEEEEEEEELL...
Dricker öl och lyssnar på Saint Vitus. SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!
Rainbow med Dio är typ det bästa med honom.Atlas Musclecore skrev:Sitter och lyssnar på Rainbow för första gången i mitt liv förresten. Det är inte dåligt! Började med "Rising"-plattan.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Peggyfier skrev:We sat in the sun WHOAAAOO
AND THE BANDS PLAYED ON
Bestial Death- Antal inlägg : 782
Då var det förbannade nationella i matte B avklarat, även om det gick åt helvete så är det så jävla härligt för inatt kan jag troligtvis sova ordentligt igen
Stenberg- Antal inlägg : 1420
SÅ JÄVLA HÄRLIGT! Det är så varmt och skönt ute att man kan skippa både jackan och koftan .. strosade fram på Östermalm igår med min t-shirt som det står "Hårdrockare" på och fick massor med blickar x) idag ska jag nog köra på någon Manowar t-shirt
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Själv strosa jag runt i centrala Säffle i min Forgotten Tomblongsleeve, fick ungefär så mycket blickar jag brukar få. Det var väl 5 personer som for förbi eller nått.
Efter en vinters väntan så fick man käka jordgubbar o glass!
Jävaaarr vad gött det var
SÅ JÄVLA HÄRLIGT
Jävaaarr vad gött det var
SÅ JÄVLA HÄRLIGT
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Fyfan! Sitter och lyssnar på ett väldigt gammalt Mortau-rehearsal tape som jag bandat. Back in the old days! Så jävla coolt. Saknar fan den tiden, allt var så bra då. Sen gick det utför med tiden..
Sida 25 av 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Sida 25 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet