SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
+27
Bestial Death
Stenberg
Nekronaut
Jihad
pompepg
slothmachine
flutmyrg
Friberg
Jandelin
Hammerheart
Snikich
Monoliten
Svartesmeden
Johan
Karate-Molin
Geten
Wolvie
Svullet_Rektum
Rob
Sire-Nahvas
Vargr
Halonen666
piik
Xemtoth
Vitus
Naurbereth
Atlas Musclecore
31 posters
Sida 31 av 40
Sida 31 av 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Spelar man single player så köttar necro som satsar på enbart melee-skellies allt. Plöjde igenom normal och halva nightmare utan några svårigheter alls.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Vakna o såg det här, SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Nu har man köpt ravioli, hämtat ut muskelpengar och fixat internet bank, SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!!!
Efter en galet hetsig dag så är börjar jag lugna ner mig, har matinköp avklarade, får vg i matte b trots att jag bara chillat hela året och får mvg i engelskan så man är ju lite nöjd. Muskelrock imorgon. Fixar sista grejerna nu. Fyfan så härligt!
Gäst- Gäst
Ja! Muskelrock imorgon och allt är fixat förutom lite käkköp. SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
pompepg- Antal inlägg : 567
Drar igenom Nirvana 2002! Såååå Jääääävla braaaa!
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
jag skrattade som fan åt detta för jag fattar absolut ingenting...Atlas Musclecore skrev:Ah fan, SGH var mitt egna gille! Hade en snubbe som pindelbottade och hittade massa cool loot som jag fick gratis - vilket jag vart glad för, hatade att MF'a.
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Fick G på ett prov jag inte övat ett skit på. Så jävla härligt!
HAR TAGIT STUDENTEN!!!
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!!
Fast börjar ju plugga arkeologi (förhoppningsvis i Lund) i höst så är ju inte direkt helt fri från pluggandet för all framtid x)
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!!
Fast börjar ju plugga arkeologi (förhoppningsvis i Lund) i höst så är ju inte direkt helt fri från pluggandet för all framtid x)
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Fan i Lund! Se till att gå med i min nation så blir det förtentakrök, eftertentaskrök, undertentakrök helgkrök, vardagskrök, lovkrök och avslutningskrök!
Fan vad härligt! Fixat studiotid till mitt band, Nu jävlar blir det rövmanglande demo om en månad!
Fan vad gött! Du får höra av dig i tid så man kan boka en demo
Halonen666- FÄRS
Jo fan, förut hade jag problem med att fixa line up, nu har jag det. blir 2-3 låtar och en riktigt jäkla grym cover, troligtvis släppt på Aural offerings
Jag hoppas att du får några demos som man kan köpa av dig
Halonen666- FÄRS
Svullet_Rektum skrev:Fan i Lund! Se till att gå med i min nation så blir det förtentakrök, eftertentaskrök, undertentakrök helgkrök, vardagskrök, lovkrök och avslutningskrök!
Då ska ja komma ner och dra ihop alla kröken till ett krök, så ska jag dra ner dig i en djup källare, två flaskor vin, ett flak öl, en dvärgarmé, en orcarmé, en regelbok, så ska vi försöka lösa det här som två män, men med en stor gnutta kärlek i tvisten. Det gillar jag Hade det inte varit för att man måste plugga så hade universitetsliv varit ganska skoj asså, men jag skulle aldrig palla. Grattis till studenten ni som tar den, eller välkommen till verkligheten rättare sagt, nu börjar HELVETET på allvar
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Muskelrock är över, sitter hemma hos the one and only - Vitus! Så jefla härligt.
Vill också liksom. Hoppas ni haft det gött.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Jag ska rosta dina halvpaltar i sina egna rustningar och plocka era skäggstrån ett för ett med pincett! You cannot stop the power of the mighty greenskin horde! WAAAAGH!!!
Hittade för övrigt en torrent med Dark Omen som funkar felfritt på Xp och tydligen till Vista och 7 också: http://isohunt.com/torrent_details/83298217/dark+omen?tab=summary
Alla inställningar är redan klart så det är bara att köra igång. Om det flimrar in game så är det bara att tabba ut och tabba in igen. Givetvis hittar man den här guldklimpen mitt i en tentavecka....
Hittade för övrigt en torrent med Dark Omen som funkar felfritt på Xp och tydligen till Vista och 7 också: http://isohunt.com/torrent_details/83298217/dark+omen?tab=summary
Alla inställningar är redan klart så det är bara att köra igång. Om det flimrar in game så är det bara att tabba ut och tabba in igen. Givetvis hittar man den här guldklimpen mitt i en tentavecka....
Svullet_Rektum skrev:Fan i Lund! Se till att gå med i min nation så blir det förtentakrök, eftertentaskrök, undertentakrök helgkrök, vardagskrök, lovkrök och avslutningskrök!
Låter riktigt najs! xD
Om jag väll kommer in då.. sen måste ja veta vad det är för nation förstås
Tills att man kommit iväg och pluggar väntar resa till värdelöst arbetssökande ,Israhell resa, Säffle (om det nu skulle bli något ?) och jobb på Sonisphere
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Hagamannen är grejer!
Friberg- Antal inlägg : 370
Fick se Ross The Boss med Scott Columbus, samt Pagan Altar, längst fram! Setlists för varsit band med, och Pagan Altars var signerat! Fick chansen att prata med terry, samt ta en bild med honom, fyfan va härligt det är! SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!!
Spelade han några gamla Manowardängor eller?
Sida 31 av 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Sida 31 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet