SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
+27
Bestial Death
Stenberg
Nekronaut
Jihad
pompepg
slothmachine
flutmyrg
Friberg
Jandelin
Hammerheart
Snikich
Monoliten
Svartesmeden
Johan
Karate-Molin
Geten
Wolvie
Svullet_Rektum
Rob
Sire-Nahvas
Vargr
Halonen666
piik
Xemtoth
Vitus
Naurbereth
Atlas Musclecore
31 posters
Sida 34 av 40
Sida 34 av 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Hähöhå hade dock hellre tagit mig en vandring i damernas omklädningsrum. Sista gången på gymmet kanske!
Annars känner jag igen kicken, känner mig aldrig så stark som timmarna efter jag har pumpat! Sjukt härligt är det.
Annars känner jag igen kicken, känner mig aldrig så stark som timmarna efter jag har pumpat! Sjukt härligt är det.
Så du är skitbeatig johan? slår du våran he-man?
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Äeh, har inte hållit på så länge och har inte ätit ordentligt så jag har knappast vuxit märkbart. Men en vacker dag..!
Vill ju inte vara den som är den liksom, men ni skranbyttor kan inte bli sådär biffiga, om ni inte käkar konstiga grejer och äter enorma mängder mat, o tränar röven av er under en lång tid.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Det är sant att man måste ändra hela sin livsstil om man ska se ut som Conan, och jag är för lat och bekväm för att göra det. Jag käkar vad jag vill och dricker mängdvis med öl men tränar för tidigare nämnda anledningar. Jag har alltid varit pinnsmal men har gått upp i vikt som fan det senaste året så det är en till anledning. Jag har haft uppehåll i mitt liv (spelade fotboll tills jag var 15) där jag inte tränat eller motionerat överhuvudtaget och under den tiden har jag alltid varit seg, ofokuserad och allmänt passiv både mentalt och fysiskt. Mer än vanligt då Människokroppen är gjord för att röra på sig och det gör man ju inte så mycket om vardagen i dagens samhälle. Jag rekommenderar för samtliga att syssla med någonting som gör att ni lyfter röver från datorstolen i alla fall några gånger i veckan, man mår så mycket bättre av det.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Jag lyfte skrot som fan tidigare, men sen åkte jag på något jävla skit i halsen som vägrade att ge med sig. Sedan kom jag fram till att det var någon form av stämbandsinfektion. Nu, tio månader senare, när skiten var så gott som borta, åkte jag på något jävla skit i halsen igen. Kanske fel tråd att sitt och klaga i, men vad fan. Att lyfta skrot är i alla fall så jävla härligt! Det är nog fan det bästa som finns, så länge halsjäveln slipper lida.
Bestial Death- Antal inlägg : 782
Ja det är härligt som fan själv. Och så svårt är det inte att förändra kroppen sin, käkar man rätt och tränar ordentligt händer det rätt mycket på ett år. Disciplinen är väl det svåraste.. gött att supa liksom.
E: Mina rårakor. Börjar fan få till dem ordentligt nu, runda, lagom brynta/brända, perfekt salta och underbar konstistens. Så jävla härligt
E: Mina rårakor. Börjar fan få till dem ordentligt nu, runda, lagom brynta/brända, perfekt salta och underbar konstistens. Så jävla härligt
Dricker bärs, lyssnar på funeral doom och snusar. SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!!
Har fått min första riktigt långa sömn sen helgen innan muskelrock, äter kött och stekt potatis nu, ashärligt!
Gäst- Gäst
Reverend Bizarre och Kaffe, snart blir det morgonsnus med. SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!! Föresten ska jag aldrig mera dricka...
Bah så säger dem alla, man ska aldrig säga aldrig om det inte gäller liksom. Du ska väl dricka i helgen? Men ge fan i vardagarna liksom, bara bra det.
Jo fan ska verkligen försöka.Pappa Doom skrev:Bah så säger dem alla, man ska aldrig säga aldrig om det inte gäller liksom. Du ska väl dricka i helgen? Men ge fan i vardagarna liksom, bara bra det.
Every time I wake up sick
I say never again
But then opportunity knocks
And I'm wasted my friend
Ok vi säger såhär då, kommer jag in på msn på en vardag och du är packad så loggar jag ut igen.
Om det inte är "party" då eller?Pappa Doom skrev:Ok vi säger såhär då, kommer jag in på msn på en vardag och du är packad så loggar jag ut igen.
Vardagar
Imorgon tar ditt lyckliga liv slut, sen är det bara att plågas med jobb och bli av med alla dina intressen, bli jävligt bitter och arbeta hårt fram till pensionen, då väntar du bara på att dö.Jandelin skrev:Imorgon så tar man studenten. SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Grattis och välkommen till verkligheten får väll jag också säga.. Även fast att jag tog studenten förra veckan så har jag det kämpigt framför mig nu med arbetsinterjuver hit och dit samt jobbcoach ...
Har också registrerat mig på Statist.se i hopp om att hitta något.. men om man inte heter Persbrandt eller Skarsgård så har man nog ingen vidare tur där.
Har också registrerat mig på Statist.se i hopp om att hitta något.. men om man inte heter Persbrandt eller Skarsgård så har man nog ingen vidare tur där.
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Tycker ju nästan att Sebban har ensamrätt på "välkommen till verkligheten" här på forumet.
Gäst- Gäst
Patent, och hela skiten liksom!
Sida 34 av 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Sida 34 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet