SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
+35
Sictorment
Tompus
zjeveni
Andersson
Nihilist
slothmachine
Stenberg
Johan
Seroth
Bestial Death
Kittie
Vargr
Jandelin
Darkfiend
Hammerheart
Äckel
Wolvie
Svullet_Rektum
Rob
Angelgrinder
Geten
Friberg
Sire-Nahvas
Naurbereth
Snikich
piik
pompepg
Jihad
Halonen666
Vitus
Xemtoth
Monoliten
Karate-Molin
Svartesmeden
Atlas Musclecore
39 posters
Sida 5 av 40
Sida 5 av 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Angelgrinder skrev:Ajfan. Låter ju allt annat än kul när svin ska hålla på på det där sättet... Hoppas det löser sig för dig!
minst sagt. hon tycker nämligen inte att jag skulle låtit operera henne när hon blev sjuk, för hon skulle egentligen tagit valpar på henne. men idiotkärringen fattar inte att hon hade dött annars. aja, som sagt. lång historia som inte platsar här.
MEN,
mina hundar ser ut som din gremlin, helt allvarligt. har fått höra det flera ggr
Tråkigt, tråkigt.
Jo, svängde in på din blogg och tyckte mig se något gremlinliknande
Jo, svängde in på din blogg och tyckte mig se något gremlinliknande
Angelgrinder- Antal inlägg : 28
Jag är hungrig hela tiden.. När jag har sovit i mer än 3 timmar och vaknar är jag så hungrig att jag vill spy.. Kan äta tills jag är på gränsen till att spricka, men är hungrig efter en timme igen... SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!! FÖRSVINN!!
@ Piik: Min hund ser också ut som en gremlin en blandras som är skitliten och har exakt samma färger som Mogwai, lite stora öron och ett jävla temperament (nej, det är inte jag som uppfostrat henne)
SÅ JÄVLA FÖRBANNAD PÅ DIVERSE
Gäst- Gäst
Peggyfier skrev:@ Piik: Min hund ser också ut som en gremlin en blandras som är skitliten och har exakt samma färger som Mogwai, lite stora öron och ett jävla temperament (nej, det är inte jag som uppfostrat henne)
"hundnörden kommer fram"
vad är det för ras? måste gå lite OT och fråga.... 8)
piik skrev:Peggyfier skrev:@ Piik: Min hund ser också ut som en gremlin en blandras som är skitliten och har exakt samma färger som Mogwai, lite stora öron och ett jävla temperament (nej, det är inte jag som uppfostrat henne)
"hundnörden kommer fram"
Blandras av en hel del, kommer aldrig ihåg alla men en del var Yorkshire terrier, chihuahua (vadfan är det för namn, kolla på stavningen ) och papillon tror jag... Ganska mysig ibland men vid tillfällen helt galen också!
Gäst- Gäst
Peggyfier skrev:piik skrev:Peggyfier skrev:@ Piik: Min hund ser också ut som en gremlin en blandras som är skitliten och har exakt samma färger som Mogwai, lite stora öron och ett jävla temperament (nej, det är inte jag som uppfostrat henne)
"hundnörden kommer fram"
Blandras av en hel del, kommer aldrig ihåg alla men en del var Yorkshire terrier, chihuahua (vadfan är det för namn, kolla på stavningen ) och papillon tror jag... Ganska mysig ibland men vid tillfällen helt galen också!
hah, ja jävlar vilken blandning. och har den chihuahua i sig så förstår jag om den har ett jävla temprament. INTE MIN FAVORITRAS. jaja, sen är jag ju lite emot hela grejen med blandraser men, thats just me
Ni borde göra en hundtråd! C'mon!
Drygt att höra det där förresten, hoppas drygkärringen ger sig.
Drygt att höra det där förresten, hoppas drygkärringen ger sig.
Gäst- Gäst
Jag hatar den rasen Men då det är min pappas och hans frus hundrar (de har en cocker spaniel också) så har jag inte så mycket att säga till om
Gäst- Gäst
Jag får känslan av att du inte berättar hela historien, piik. Hade gärna hört hunduppfödarens version av det hela.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Svullet_Rektum skrev:Jag får känslan av att du inte berättar hela historien, piik. Hade gärna hört hunduppfödarens version av det hela.
min hund fick livmodersinflammation på sitt första löp och var då inte ens ett år. hon fick opereras, operation var det enda alternativet som gavs. jag hade kontakt med uppfödaren under hela helgen (fredag-söndag). och då sa hon inte ett ord, utan bara "åh vad tråkigt, hoppas det ordnar sig, ring när du hör något mer osv". det här var helgen den 26e september. två månader efter kommer hon och säger att jag har brutit mot kontraktet och ska betala henne 7000 kr. alltså, att hon fick opereras, borde ha gett antibiotika istället. men man behandlar inte hundar med antibiotika längre för livmodersinglammation, för det blir aldrig bra i längden. därför gavs inte det alternativet till mig.
hon säger att beslutet skulle varit hennes om operation, att hon skulle pratat med vetrinären själv. okej, fine, jag visste inte att det var så. men eftersom JAG hade kontakt med henne hela tiden så kunde hon bett om att prata med vet. själv eller plockat upp telefonen och ringt själv. det är försent att komma 2 månader efter. livmodern är borta, trist, men det behövdes göras. vetrinären har även ringt till henne och pratat med henne om detta. att rätt beslut tog osv. men hon väljer att inte lyssna utan bara hänvisar till att jag bröt mot kontraktet av att tagit det "slutgiltiga" beslutet om opreationen.
så jag har skickat in journaler och alla papper till juridiska på SKK så vi ska få ett beslut om jag ska betala eller inte. men INNAN beslutet är tagit så har hon redan skickat ut en faktura, och kommer inte den betalas inom 10 dagar (nu är det 5 dagar kvar) så hamnar det på kronofogden. som, ja gör mig jävligt pissed off. jag fick en påminnelsefaktura, utan att ens fått den "vanliga" först. och jag förstår inte hur hon kan skicka ut någon ens FÖRE vi fått beslutet. så jag sa att jag har fått rådet att ta råd av polisen för "bluff-faktura" eftersom jag inte fick någon annan. då hotade hon med att polisanmäla mig för förtal.
så NEJ, jag har inte gjort något fel. jag agerade för hundens bästa. och JAG betalade alla vetrinärräkningar på lite över 8000 kr.
så JA, uppenbarligen försöker hon blåsa mig på pengar.
så, räcker det eller behöver du veta mera?
så jävla förbannad,
igen.
+ för det första så gick jag aldrig till polisen, och kommer inte att göra. känns jävligt konstigt att störa dom för någon sådan här skitsak. och för det andra så erbjöd jag mig att betala hälften av dom 7000 kr om hon kunde ta sitt ansvar i det hela som uppfödare.
SHOW MUST GO ON.
Senast ändrad av piik den tor 4 feb - 20:35:57, ändrad totalt 2 gånger
Lessen o höra det Sandra, men dä årner sej! Bara o bryta ihop o komma igen, och du svullet_rektum borde känna dig nöjd med det svaret.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Om det stämmer så är det klart riktigt dålig stil av kärringen.
Jag säger inte att du gör det men det finns så jävla många som slänger upp en felaktig bild av någon situation för att få medhåll och sympati på internet. Sånt gör mig jävligt förbannad.
... SÅ JÄVLA FÖRBANNAD.
Jag säger inte att du gör det men det finns så jävla många som slänger upp en felaktig bild av någon situation för att få medhåll och sympati på internet. Sånt gör mig jävligt förbannad.
... SÅ JÄVLA FÖRBANNAD.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Tycker personligen det är bättre och lättare att tro det bästa om folk man inte känner, speciellt då man är i en sådan position att det inte spelar någon roll för ens privatliv om de ljuger eller inte. Du borde pröva!
Fick sitta barnvakt ikväll igen . . . . . . . . . . Inge sugen jag var! Funderar även på att hugga av mig högra lillfingret. Lite småförbaskad (kors i jösse namn!)
Fick sitta barnvakt ikväll igen . . . . . . . . . . Inge sugen jag var! Funderar även på att hugga av mig högra lillfingret. Lite småförbaskad (kors i jösse namn!)
Svullet_Rektum skrev:Om det stämmer så är det klart riktigt dålig stil av kärringen.
... SÅ JÄVLA FÖRBANNAD.
well, det stämmer. men jag tjänar ingenting att försöka övertyga dig om annat. det är inte din åsikt som spelar någon roll på den här tvisten heller. men du frågade efter hela historien och jag svarade.
Jag tycker om dig Piik, det blir en stor Björnkram med luftfärd nästa gång vi träffs. Det kommer ordna sig ska du se.
Pappa Doom skrev:Jag tycker om dig Piik, det blir en stor Björnkram med luftfärd nästa gång vi träffs. Det kommer ordna sig ska du se.
åh, trodde nästan inte det gick att få större björnkramar av dig! nu har vi något att se fram emot!
Har tappat bort min Torture Division t-shirt. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Är SÅ JÄVLA FÖRBANNAD på att varje gång jag hittar en snygg klänning så kan jag inte ha den eftersom att man måste vara storbystad x(
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Steelheart och Slaughter spelar i Stockholm.. 18-årsgräns.. För jävla förbannad (och lissen för den delen). Varför?
Sida 5 av 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Liknande ämnen
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
Sida 5 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet