SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
+35
Sictorment
Tompus
zjeveni
Andersson
Nihilist
slothmachine
Stenberg
Johan
Seroth
Bestial Death
Kittie
Vargr
Jandelin
Darkfiend
Hammerheart
Äckel
Wolvie
Svullet_Rektum
Rob
Angelgrinder
Geten
Friberg
Sire-Nahvas
Naurbereth
Snikich
piik
pompepg
Jihad
Halonen666
Vitus
Xemtoth
Monoliten
Karate-Molin
Svartesmeden
Atlas Musclecore
39 posters
Sida 10 av 40
Sida 10 av 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Sv: SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Fan alltså någon jävel utanför har på något sätt lyckats få till så att det ekar RixFM musik i hela jävla området och mitt rum har direkt ventilation ut så allt skit kommer in hit. KL 4 PÅ NATTEN. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Gött med lite trevlig nattamusik!
Jag vaknar som vanligt 20 minuter innan väckarklockan ringer... SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!
Jag vaknar som vanligt 20 minuter innan väckarklockan ringer... SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!
Tycker det är mycket skönare att vakna naturligt än av väckarklockan själv, och blir glad om det händer.
What he said ^
Jag har störda problem med att vakna och komma upp på morgonen. Så jävla förbannad!
Jag har störda problem med att vakna och komma upp på morgonen. Så jävla förbannad!
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Jo, det är allt gött å vakna naturligt men inte när man ska upp och jobba. Är kanske mitt undermedvetna stress som får mig att vakna till då jag vet att jag måste upp en bestämd tid. Sover dåligt som fan om man vet att man ska upp och har alltid gjort detta dock hjälper det om man tar en fet innan man lägger sig!
Birmingham förlora på stopptid samt jag fick inte se matchen då jag som vanligt sluta jobbet då matchen sluta!!!! SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!
Birmingham förlora på stopptid samt jag fick inte se matchen då jag som vanligt sluta jobbet då matchen sluta!!!! SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!
Är SÅ JÄVLA FÖRBANNAD på min morsa och hennes gubbe som alltid ska lägga sig i mitt liv.. de försöker just nu få mig att inte åka till Örebro..>
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Va? Varför?
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Dem har kontroll behov som med allt annat x(.. men skiter i dem är myndig och kan ta sånna beslut själv..
Fy fan... men som du säger, du är myndig så du har all rätt att åka.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Har lärt mig bättre än att lyssna på dem , åker oavsett..
They can't stop me let'em try 8)
They can't stop me let'em try 8)
Åker från Malmö 16:11, eller var tänkt o göra det. Tåget blev försenat till 16:50. Det var väll okej tänkte jag. Sen krånglade allt på vägen hela tiden, jag fick byta tåg för tåget gick sönder, och all jävla skit. När jag väl var framme i Stockholm skulle ett extratåg komma o hämta oss, men för helvete, tågfanskapet blev ju inställt. Då var det ca 30 skitsura Uppsalare som gapade om att dem ville hem (kul att kundservice bögen ropar "Hur många uppsalare är det?", tänkte på davve då) Jag hade beräknat att komma hem 22:00 typ. Jag kom hem 05:45. KUL! Inte fan kan jag jobba då, så fick smsa min chef om hur det låg till... alltså jag finner inte ord för hur brutalt jävla förbannad jag är just nu..... SÅ JÄÄVLA FÖRBANNAD!!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
fyFAN, kribbe. känns som jag hade en jävla tur att jag kom hem ifrån skåne utan krångel.
Hoppas det går fint till Linköping nu i helgen... Fast ja, jag reser ju med buss.
Vad ska du dit o göra?Atlas Musclecore skrev:Hoppas det går fint till Linköping nu i helgen... Fast ja, jag reser ju med buss.
Vitus: Ja det hade du lätt! Neråt till skåne var det inget direkt problem, 30 min försenade allt som allt, det kunde jag överleva.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Jag lider med SJpersonalen, fy fan vilket helvete de ska ha varje dag på jobbet nu asså
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Hoppas jag fan. Dags att någon (något i detta fallet) sätter idioterna på plats! Kan man inte göra sitt jobb, så får man fan ta mig stå för konsekvenserna. Då menar jag inte bara själva personalen, utan personerna som (egentligen skulle) underhålla tågen, järnvägarna, och anpassa tåget efter detta klimatet. Det är likadant VARJE vinter, så tro inte att detta är en särskilt unik händelse.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Witchryder skrev:Hoppas jag fan. Dags att någon (något i detta fallet) sätter idioterna på plats! Kan man inte göra sitt jobb, så får man fan ta mig stå för konsekvenserna. Då menar jag inte bara själva personalen, utan personerna som (egentligen skulle) underhålla tågen, järnvägarna, och anpassa tåget efter detta klimatet. Det är likadant VARJE vinter, så tro inte att detta är en särskilt unik händelse.
AYE! AYE! *högaffel i ena handen, tänd fackla i den andra*
Gods business... Witchryding!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Fast att det inte finns nog med personal och att det brister i infrastrukturen är Banverkets och politikernas fel. Främst är det infrastrukturen som fallerar då.
SJ kan fan suga röv.. Förseningar och inställda tåg i all ära men jag tror inte jag har lyckats köpa en biljett problemfritt från SJ de senaste 2 åren!!! Inte första gången man inte fått beställningsnummer nu och lär inte va den sista.. Har även råkat ut för att inte kunna ta ut biljetten då det är låst till automaten. Vem fan är ledig på kontorstid egentligen? Då förväntas man betala dubbelt? Jävla sug system..
Nu har jag inte fått bekräftelse mail med beställningsnummer så en kan ta ut biljetterna för resorna till Götet å Örebro, inge jätteskräll direkt kanske. Resan till Örebro har de dessutom inte ens tagit pengar för fast jag fick en bekräftelseskärm där det står tack för inköpet eller motsvarande.. Att det sen ska kosta pengar för å ringa in.. Skrev ett mail går.. fast inte fanns det till nått sånt ärende så jag skrev bara till random "kategori" (jag lovar alla mail dippar ner i samma inbox) igår nån gång på dagen.. tror du man får svar eller? Jävla SJ..
Nu har jag inte fått bekräftelse mail med beställningsnummer så en kan ta ut biljetterna för resorna till Götet å Örebro, inge jätteskräll direkt kanske. Resan till Örebro har de dessutom inte ens tagit pengar för fast jag fick en bekräftelseskärm där det står tack för inköpet eller motsvarande.. Att det sen ska kosta pengar för å ringa in.. Skrev ett mail går.. fast inte fanns det till nått sånt ärende så jag skrev bara till random "kategori" (jag lovar alla mail dippar ner i samma inbox) igår nån gång på dagen.. tror du man får svar eller? Jävla SJ..
Witchryder skrev:Hoppas jag fan. Dags att någon (något i detta fallet) sätter idioterna på plats! Kan man inte göra sitt jobb, så får man fan ta mig stå för konsekvenserna. Då menar jag inte bara själva personalen, utan personerna som (egentligen skulle) underhålla tågen, järnvägarna, och anpassa tåget efter detta klimatet. Det är likadant VARJE vinter, så tro inte att detta är en särskilt unik händelse.
Hycklare
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Dags att privatisera skiten!!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Sida 10 av 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Liknande ämnen
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
Sida 10 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet