SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
+35
Sictorment
Tompus
zjeveni
Andersson
Nihilist
slothmachine
Stenberg
Johan
Seroth
Bestial Death
Kittie
Vargr
Jandelin
Darkfiend
Hammerheart
Äckel
Wolvie
Svullet_Rektum
Rob
Angelgrinder
Geten
Friberg
Sire-Nahvas
Naurbereth
Snikich
piik
pompepg
Jihad
Halonen666
Vitus
Xemtoth
Monoliten
Karate-Molin
Svartesmeden
Atlas Musclecore
39 posters
Sida 39 av 40
Sida 39 av 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Sv: SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Klokt.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
river en bit papper om jag ens behöver ett bokmärke.
läser oftast ut böcker på 2-3 dagar när jag väl börjar läsa på en bok.
tog The Dirt på en dag.
läser oftast ut böcker på 2-3 dagar när jag väl börjar läsa på en bok.
tog The Dirt på en dag.
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Om man använder något blir det första bästa pappersbit som ligger skräpandes, men för det mesta brukar jag bara komma ihåg sidnumret.
Gäst- Gäst
Peggyfier skrev:Om man använder något blir det första bästa pappersbit som ligger skräpandes, men för det mesta brukar jag bara komma ihåg sidnumret.
Jo, samma här. Men jag har den här dumma benägenheten att inte slutföra mitt läsande, så en bok kan bli liggande ett par veckor ibland och så kommer jag inte ihåg exakt vart jag var senast.
skulle inte ens klara det 2 timmar eller 20 minuterPeggyfier skrev:Om man använder något blir det första bästa pappersbit som ligger skräpandes, men för det mesta brukar jag bara komma ihåg sidnumret.
Sire-Nahvas- Fast Taker
Verkar ha ett ganska selektivt men hyfsat bra sifferminne och så länge jag läser hyfsat kontinuerligt så funkar det. Fast ja, blir ju lite jobbigt om man lägger ifrån sig boken en längre tid.
Gäst- Gäst
Tågbiljetter, dasspapper, bokmärke...ja, det mesta funkar. Senast körde jag dock en biljett.
pompepg- Antal inlägg : 567
Idag på lunchrasten så tittade jag på VHS porr för första gången på länge, som jag skrev i "så jävla härligt tråden". Men när jag tröck in bandet, så spotta den ut den igen, och upprepades typ 10 gånger och jag blev SÅ JÄÄÄVLA FÖRBANNAD!!!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Fyfan alltså! Såg en rätt fin porrfilm på Repulsive när jag var där i somras. "Morsan, rör inte mina kompisar 2" hette den har jag för mig.
Där var det fan ingenting plastigt, inget rakat utan bara förhistorisk rå-grottmilf porr!
Där var det fan ingenting plastigt, inget rakat utan bara förhistorisk rå-grottmilf porr!
Gäst- Gäst
Hellbastard skrev:"Morsan, rör inte mina kompisar 2"
Det där var fan dagens garv, jävla porrfilmstitlar. Haha!
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Cheerleader-nurses då?
Sire-Nahvas- Fast Taker
ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Var meningen att jag ska flytta den 26 till nytt boende nu säger dem helt plötsligt att jag inte kan flytta in förens första december vilket gör att det skiter sig för mig.
Har beställt säng från IKEA som kommer den 29 till den adressen och mitt inneboende som är min enda flytthjälp med bil ska operera höften och får inte köra bil på flera veckor.
Var meningen att jag ska flytta den 26 till nytt boende nu säger dem helt plötsligt att jag inte kan flytta in förens första december vilket gör att det skiter sig för mig.
Har beställt säng från IKEA som kommer den 29 till den adressen och mitt inneboende som är min enda flytthjälp med bil ska operera höften och får inte köra bil på flera veckor.
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Äsch då, det ordnar sig ska du se! För så stod det på min medaljong jag fick av skolan när jag gick ur högstadiet "Dä årner sej"
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Var en kärring som sprang runt o bajsad på ICA idag. Bajskorvar lite här o var, speciellt i mejeriet och vid schampot, nån hade trampat i det med. Jävla skitkärring, den där jävla stanken, Vemfan går runt o bajsar i en jävla affär?! SÅ INÅTHELVETETS JÄVLA FÖRBANNAD!!
Va, skojar du eller? En tant som bajsade inne i en mataffär? Det är fan det roligaste jag hört på länge!
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Det här låter ju helt fantastiskt.
patologen- Antal inlägg : 365
Jag gillar veckans avsnitt av Kribbe vs. Kärringarna. *hämtar popcorn*
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Nej jag är seriös.Stenberg skrev:Va, skojar du eller? En tant som bajsade inne i en mataffär? Det är fan det roligaste jag hört på länge!
Geten: Av nån anledning är det kärringarna som frambringar pure hate hos mig. Brukar gå runt o höra Merciless - Pure Hate, Repugnant - Morbid Ways, eller Merciless - The Dying World i min skalle om dagarna.
Du borde höra The Gonk istället!
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Pappa Doom skrev:Äsch då, det ordnar sig ska du se! För så stod det på min medaljong jag fick av skolan när jag gick ur högstadiet "Dä årner sej"
Det gjorde det också, ringde och bråkade lite så om jag inte får boendet till utsatt datum får jag bo i ett dubbelt så stort rum på samma våning tillfälligt
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Senila gamla älskar fan sånt, bajsa, äta bajs, leka med sin kateter etc.
En gång såg jag en gammal man som var så påtänd så hans flin gick verkligen upp i taket.
Önskar dock att jag fick se det...
En gång såg jag en gammal man som var så påtänd så hans flin gick verkligen upp i taket.
Önskar dock att jag fick se det...
Gäst- Gäst
Sida 39 av 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Liknande ämnen
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
Sida 39 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet