Helgäventyr
+16
Rob
Sire-Nahvas
Karate-Molin
Monoliten
Hammerheart
Snikich
Vitus
Svullet_Rektum
Atlas Musclecore
piik
Xemtoth
Vargr
Thermoss
Naurbereth
Halonen666
Geten
20 posters
Sida 1 av 5
Sida 1 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Helgäventyr
Så vad ska ni ta er till denna helg? Själv ska jag åka till Fjollträsk för att dricka öl och se Graveyard. Kul, kul.
Ni kan uppdatera varje vecka. Kanske berätta vad ni råkade ut för, osv.
Ni kan uppdatera varje vecka. Kanske berätta vad ni råkade ut för, osv.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Sv: Helgäventyr
Graveyard, grejer!
Idag ska jag inte göra något, imorgon blir det krök med några polare hemma hos mig, för att lyssna på Sabbath och bli redigt dragna! Alltid roligt!
Idag ska jag inte göra något, imorgon blir det krök med några polare hemma hos mig, för att lyssna på Sabbath och bli redigt dragna! Alltid roligt!
Gäst- Gäst
Idag ska jag sitta o försöka göra klart en låt som jag håller på med.
På lördag ska vi till morsans polare o käka och sova över 8)
På lördag ska vi till morsans polare o käka och sova över 8)
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Ska dra på restaurang i Malmö med morsan och resten av familjen imorrn...Hon fyller ju år som sagt.
Får sen dra igenom första Sabbath plattan, bara för att salutera den!
Får sen dra igenom första Sabbath plattan, bara för att salutera den!
Gäst- Gäst
Säger samma som föregående talare fasst ska på resturang i Stockholm då..
Imorgon ska jag kolla på klänning till studenten och gymma..
Imorgon ska jag kolla på klänning till studenten och gymma..
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Jag ska till Västerås imorgon och se Godhate och Entrench på Godhates releaseparty.
Thermoss- Antal inlägg : 66
Ikväll utgång med klasspolare. Imorn är det födelsekalas för brorsan och, kanske om jag hinner, dra till kribbe på kvällen och fira hans dag.
Söndag blir nog en lugn dag tror jag.
Söndag blir nog en lugn dag tror jag.
Blir väll att ta det lugnt, imorgon bitti ska jag käka tårta och dra till systemet 8) Sen hoppas jag väll att jag ska kröka med, annars sitter jag själv o dricker öl framför datorn.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Jag kommer antagligen hem vid 6/7 så jag kommer kanske och joinar dig och dricker lite bars 8)
Jävligt kass kväll idag. Blev inte ens full och inga brudar fick man..
gjorde inte ett skit i fredags, bara tog det lugnt och somnade vid halv 23. eller, jag köpte ijoförsig nya kameran i fredags! nikon d90, så sjukt bra. jävligt nöjd, I like. så nu är man.... 5-siffrigt fattigare, men värt varenda krona.
i lördags var jag ute och pimlplade hela dagen och sen fest hemma för black sabbath, det var kul. mycket öl, kommer inte ihåg allt riktigt, men ös var det.
idag ska jag bara vara backdrunk hela dagen, förutom när jag ska försöka ta mig ut på en långpromenad idag. dom lovade sol och fint väder = foto!
i lördags var jag ute och pimlplade hela dagen och sen fest hemma för black sabbath, det var kul. mycket öl, kommer inte ihåg allt riktigt, men ös var det.
idag ska jag bara vara backdrunk hela dagen, förutom när jag ska försöka ta mig ut på en långpromenad idag. dom lovade sol och fint väder = foto!
Helt värdelöst. Allt jag gjorde var o drack öl, åt piråg och tittade på Ronny o Ragge, fan vill ju ha en kanon monster fylle fest Men men, fan gör man. Dock blev jag skitglad när Johan Ericson o Piik skickade ett "Grattis på 20års dagen" till migVargr skrev:Jag kommer antagligen hem vid 6/7 så jag kommer kanske och joinar dig och dricker lite bars 8)
Min 20årsdag var middag med familjen och huvudvärk hela kvällen... Vad ska man begära egentligen?
Men som jag har sagt, kommer och firar dig i efterskott senare i månaden!
Men som jag har sagt, kommer och firar dig i efterskott senare i månaden!
Yes Atlas, efter jag kommit hem från skeeeeåååååuune så kan vi nog ordna något. Gräll Von Kafziel ville också att jag skulle spela in nå jävla skit åt honom, nå Black/Sludge/Doom/Stoner bajs eller fan det var.
Gräs är gratis 8)
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Han har slutat med den jävla skiten.
Var ute i Malmö med ett gäng och vi gick runt i gasmasker på stan. Sjukt kul! Ett gäng i 30-årsåldern kom fram och var helt begeistrade.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Helt värdelöst. Allt jag gjorde var o drack öl, åt piråg och tittade på Ronny o Ragge, fan vill ju ha en kanon monster fylle fest Men men, fan gör man. Dock blev jag skitglad när Johan Ericson o Piik skickade ett "Grattis på 20års dagen" till mig
jag skickade också hälsning! betyder inte jag något, din jävel?
I helgen har ja käkat pizza och grillmat med Davve. vi har druckit öl och white russians. snackat skit, firat black sabbath dagen, sett på wrestling och the warriors! har varit ashärligt 8)
Xemtoth skrev:
Helt värdelöst. Allt jag gjorde var o drack öl, åt piråg och tittade på Ronny o Ragge, fan vill ju ha en kanon monster fylle fest Men men, fan gör man. Dock blev jag skitglad när Johan Ericson o Piik skickade ett "Grattis på 20års dagen" till mig
Vitus skrev: sett på wrestling och the warriors!
IGEN?!?!
Jag har haft en mycket motiverande helg på jobbet... eller inte... Trodde aldrig att dagen skulle ta slut, så givande arbete som verkligen stimulerar, , samt ett stycke personal som man jobba med som hade en dålig dag och ställde sig på tvären hela tiden bara för att. Tråkigt med medelålders-kvinnor som kan allt, vägrar lyssna, avbryter innan en ens hunnit få fram 2 ord, slänger ord i mun på en, anklagar en falskt inte mot mig utan mot brukaren hela dagen, försöker vända brukaren mot mig samt är allmänt otrevlig! Å nästa helg blir det 6 helger i rad som en har jobbat! Jag behöver en riktig krök-helg!! Nu jävlar blir det snart en fet iaf! Halleluljah!!!
Jo klart det betyder något Vitus! Blev glad av alla, men att Johan ericson som är min idol, var delaktig i att gratta mig kändes bara overkligt
Skickade fan OCKSÅ en hälsning... Men men.
Ja, som Vitus skrev, har vi vart hemma hos honom och haft det jävligt najs. Ser fram emot mitt nästa besök alltså!
Ja, som Vitus skrev, har vi vart hemma hos honom och haft det jävligt najs. Ser fram emot mitt nästa besök alltså!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Jag fick butloads med sms, men ja davve, nu har du en anledning att bjuda hem mig till dig igen
Sida 1 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sida 1 av 5
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet