Helgäventyr
+16
Rob
Sire-Nahvas
Karate-Molin
Monoliten
Hammerheart
Snikich
Vitus
Svullet_Rektum
Atlas Musclecore
piik
Xemtoth
Vargr
Thermoss
Naurbereth
Halonen666
Geten
20 posters
Sida 3 av 5
Sida 3 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Helgäventyr
Det räknas, men alltså, stod du och snackade med han i person direkt sådär, bredvid, framför, bakom? Det är för fan Wino vi snackar om, jag är nyfiken
Gäst- Gäst
Ja, han kom fram till oss och inledde samtalet med: hey guys! Jävla trevlig snubbe, fick en doomkram av honom också! Så nu är det Wino och Rob Lowe man fått doomkramar av, vem blir nästa?
Gäst- Gäst
Close-up båten, här kommer jag! Sonic Syndicate, fuck yeah!
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Eviscerator skrev:Ja, han kom fram till oss och inledde samtalet med: hey guys! Jävla trevlig snubbe, fick en doomkram av honom också! Så nu är det Wino och Rob Lowe man fått doomkramar av, vem blir nästa?
Räknas inte mina doomkramar?
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Nja, inte riktigt.
Dina kramar ser jag mer som en sexuell laddning som utbryts i ren fysisk kraft.
Dina kramar ser jag mer som en sexuell laddning som utbryts i ren fysisk kraft.
Gäst- Gäst
Blir väll spelning imorgon, lite förkrök hos mig efter jobbet sen dra å kröka på spelningen. Sen slaggar jag hos Vargr. Lördag vet jag inte, kanske kröka igen?
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Denna helgen lär jag stanna hemma men det bliR nog spännande i alla fall...
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Fick fan också Krama robert. Sen stog jag o kramade Erik, en av bröderna hårdrock asså. Skumt det var. Allt jag behövde säga var "iron maiden, världens hårdaste band". Hm.Eviscerator skrev:Ja, han kom fram till oss och inledde samtalet med: hey guys! Jävla trevlig snubbe, fick en doomkram av honom också! Så nu är det Wino och Rob Lowe man fått doomkramar av, vem blir nästa?
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Alltså ljög du kribbe? Du tycker ju Iron Maiden är det mest överskattade band som finns
Men vem vill inte krama bröderna hårdrock haha
Men vem vill inte krama bröderna hårdrock haha
Blir att festa o mysa i Örebro med kalle o gänget 8)
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Helgen kommer börja med storstryk på karate träningen och avslutas med trevlig (sne) fylla.... hoppas jag iaf.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Skulle vart i Vänersborg vid denna tidpunkt, men SJ ställde in min resa. Ska nog chilla järnet.
Puff ikväll. Morsan fyller år imorgon - tårta där (yay!), en polare har 30 årsfest - öl där (yay!). Söndag: Repa, ta en puff, sova och påbörja några förberedelser till jobb/praktik blablablabaaaaaaaaaaaaaalaaaaalalalalalalol!
Jihad- AIDS
- Antal inlägg : 303
Härlig kväll igår måste jag säga. Först någon öl på krogen innan jag och en polare mötte upp Kribbe mfl och gick på thrash-spelning. Sen drog vi med en brud till Max och käka. Efter det drog hon med oss till nån krog där hennes polare va. Sen stack vi hem till en av dom och efterkröka. Kom hem runt 6 i morse. Vaknade i samma säng som kribbe och den där bruden låg på golvet
Ikväll kanske man ska dra till raggarsvinet eller nåt. Får se.
Ikväll kanske man ska dra till raggarsvinet eller nåt. Får se.
Igår möblerade jag om hela rummet med nya grejer från IKEA, sen käkade vi på Valvet, drog hem till mig och söp och läste rasistskämt, sen stack vi till en korridorsfest på Delphi och blev dyngraka, drog hem till en kompis och rökte på, jag fick munchies som fan och stack till donken och käkade 18 nuggets och 4 cheeseburgare. Sen stack jag hem och såg tjejerna vinna curlingen.
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
var hos kalle i örebro, hade sjukt roligt. har dock inte varit såhär bakis på ritkigt länge, det sög satan att sätta sig i bilen och köra dom 17 milen hem. men lyckades....
tack alla forumiter för en trevlig lördag i örebro!
tack alla forumiter för en trevlig lördag i örebro!
Igår blev det en till redig fylla, denna gången med två korridorskompisar. Vi satt i köket och kollade på melodifestivalen och drack varje gång Måns sa ett pissigt skämt eller Dolphan drog en awesome one liner. Sen skrattade vi röven av oss för andra bidraget såg ut som Ozzy. Sen va vi redigt tankade och masade oss iväg till Sparta där vi raidade två korridorer fram och tillbaka, tills min ena kompis blev så tankad att vi andra va tvungna att hjälpa henne hem. All in all, good fylla.
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Sida 3 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sida 3 av 5
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet