Humortråden
+33
patologen
Sictorment
Edenborg
M-Morbid
BIFFonen 666
Naurbereth
Antagonist
Seroth
Nihilist
Johan
Wolvie
Stenberg
Carnated
Jon
Carrion
Bestial Death
Vargr
Halonen666
Hammerheart
Snikich
Svullet_Rektum
Jandelin
Monoliten
Friberg
Jihad
Karate-Molin
pompepg
Svartesmeden
Vitus
Sire-Nahvas
Geten
Xemtoth
Atlas Musclecore
37 posters
Sida 7 av 40
Sida 7 av 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Sv: Humortråden
E nog fan jag asså! HahaAtlas Musclecore skrev:Kribbe som har skrivit den första lappen?
Ska anamma den där förolämpningen förresten, "Hoppas ditt anus får tänder och äter upp dig när du sover.", skulle lätta stämningen i vilket gräl som helst!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Atlas Musclecore skrev:Kribbe som har skrivit den första lappen?
Ska anamma den där förolämpningen förresten, "Hoppas ditt anus får tänder och äter upp dig när du sover.", skulle lätta stämningen i vilket gräl som helst!
Haha, den brukar jag faktiskt köra med rätt ofta.
Bestial Death- Antal inlägg : 782
John O'Reilly hoisted his beer and said, "Here's to spending the rest of me life, between the legs of me wife!"
That won him the top prize at the pub for the best toast of the night!
He went home and told his wife, Mary, "I won the prize for the Best toast of the night." She said, "Aye, did ye now. And what was your toast?" John said, "Here's to spending the rest of me life, sitting in church beside me wife."
"Oh, that is very nice indeed, John!" Mary said.
The next day, Mary ran into one of John's drinking buddies on the street corner.
The man chuckled leeringly and said, "John won the prize the other night at the pub with a toast about you, Mary."
She said, "Aye, he told me, and I was a bit surprised myself. You know, he's only be in there twice in the last four years. Once he fell asleep, and the other time I had to pull him by the ears to make him come."
That won him the top prize at the pub for the best toast of the night!
He went home and told his wife, Mary, "I won the prize for the Best toast of the night." She said, "Aye, did ye now. And what was your toast?" John said, "Here's to spending the rest of me life, sitting in church beside me wife."
"Oh, that is very nice indeed, John!" Mary said.
The next day, Mary ran into one of John's drinking buddies on the street corner.
The man chuckled leeringly and said, "John won the prize the other night at the pub with a toast about you, Mary."
She said, "Aye, he told me, and I was a bit surprised myself. You know, he's only be in there twice in the last four years. Once he fell asleep, and the other time I had to pull him by the ears to make him come."
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Sista 2minuterna är fan underbara!
pompepg- Antal inlägg : 567
Hahaha, Steve Hughes är så jävla skön!
Bestial Death- Antal inlägg : 782
Haha så jävla bra
Kan fan tänka mig att det är en finsk kribbe
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Han är så jävla tråkig, det enda som är kul i den videon är hans imitation av skottar.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Haha typ sådär jag är på hemköp vaHalonen666 skrev:Kan fan tänka mig att det är en finsk kribbe
Halonen666 skrev:Kan fan tänka mig att det är en finsk kribbe
Det där var Kribbe i sin höga person 8).
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
https://www.youtube.com/watch?v=XQHifW6Cxo0
Detta måste de flesta ha sett, annars blir jag förvånad, men har aldrig sett någon posta den så då tar fan jag och gör det istället. Det är så bra.
Detta måste de flesta ha sett, annars blir jag förvånad, men har aldrig sett någon posta den så då tar fan jag och gör det istället. Det är så bra.
Jihad- AIDS
- Antal inlägg : 303
Denna måste ni kolla på asså, fy fan va ja garvade. Jag hoppas det är en ateist som goes troll för att jävlas. Annars förtjänar den där snubben fan en örfil och lite vettig jävla undervisning.
Darkthrone - Sjakk Matt Jesu Krist
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Pappa Doom skrev:
Denna måste ni kolla på asså, fy fan va ja garvade. Jag hoppas det är en ateist som goes troll för att jävlas. Annars förtjänar den där snubben fan en örfil och lite vettig jävla undervisning.
Ja det är ju jävligt synd att vi lever i en fri värld, annars hade det varit helt fritt fram att döda aset.
Det där är en sån där kille, om jag mötte honom på stan, så skulle jag gå fram till honom o säga "Jävla hora".
Han är ju ironisk annars...
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Jag vet. Är man seriös och framstår sådär är man verkligen pantad.Svullet_Rektum skrev:Han är ju ironisk annars...
Xemtoth skrev:Jag vet. Är man seriös och framstår sådär är man verkligen pantad.Svullet_Rektum skrev:Han är ju ironisk annars...
Men det är ju precis som alla fanatiska kristna är också... okej kanske inte alla men många.
Och ja, jag gick på honom... skam.
Eller? Det finns nog faktiskt folk som är så jävla korkade. Jag hoppas för snubbens skull att det är trolling på hög nivå, men fan, man vet aldrig.
Sen några av de argument han framhäver använder faktiskt kreationister.
Sen några av de argument han framhäver använder faktiskt kreationister.
Det var ju upplagt på ett såpass humoristiskt sätt att det inte kan vara seriöst. Följde ju den här youtube-scenen med ateister vs. troende för typ 1-2 år sedan och såg en hel del klipp, och inget ifrån de kristna var någonsin sådär dumt.
/edit
Gick in på hans youtube-profil:
My religion videos are comedies. I am not a Christian. I try to challenge people to question their beliefs and assumptions so that collectively, we can find ways to accept the world "as is" — the bad as well as the good. Reasonable, realistic, intelligent people admit that life is finite, and that there are just some things we do not know. Insecure, conflicted people pump each other up with heartwarming stories that promise eternal life, provided you do as you're told. Which kind of person are you?
/edit
Gick in på hans youtube-profil:
My religion videos are comedies. I am not a Christian. I try to challenge people to question their beliefs and assumptions so that collectively, we can find ways to accept the world "as is" — the bad as well as the good. Reasonable, realistic, intelligent people admit that life is finite, and that there are just some things we do not know. Insecure, conflicted people pump each other up with heartwarming stories that promise eternal life, provided you do as you're told. Which kind of person are you?
Sida 7 av 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Sida 7 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet