Sommar
+14
Wolvie
piik
Hammerheart
Friberg
Sire-Nahvas
Atlas Musclecore
Vitus
Karate-Molin
Svartesmeden
Naurbereth
Johan
Monoliten
Xemtoth
Geten
18 posters
Sida 3 av 3
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Sv: Sommar
Sommar för mig blir det festivaler och konsert, redan bokat biljett till Metaltown plus så ska man se på Kiss den 13 Juni på Malmö Stadion och dessutom så blir man 20 år i sommar.
Då syns vi på Kiss! Hoppas bara Europe är förband i Malmö också!
Friberg- Antal inlägg : 370
Friberg skrev:Då syns vi på Kiss! Hoppas bara Europe är förband i Malmö också!
Ja det gör vi säkerligen, tyvärr kommer inte Europe vara förband till Kiss i Malmö utan det är Casablanca och Mustasch som kommer vara istället.
Casablanca.... :echmil:
Friberg- Antal inlägg : 370
Grattis i förskott Dave. :.ech:
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Hellbås. Ett avbytarbås som ligger i en inhängnad basebollplan som vi brukade gå till och dricka öl vid innan det var spelningar på Skylten, kanske 2005? Sen sommaren 2007 så började vi hänga där i stort sett varje dag, lyssnade på kassetter i HELLSTEREO (R.I.P.) och drack folköl och käkade salta pinnar. Vi lever fortfarande kvar på de minnena och har försökt återuppliva samma känsla som 2007, men den magin har vi tyvärr inte upplevt sen dess (förutom några enstaka gånger). Det beror nog främst på att Hellbås har växt, vi brukar bli lite för många som drar dit nu för tiden. Sen så har "fyllemagin" försvunnit lite också, har blivit för många slentrianfyllor tycker jag, inget äventyr inblandat!
Nu jävlar är jag dock jävligt taggad! Köpte en ny Hellstereo på Myrorna för 100 spänn och den kan man fan spela HIGH VOLUME på alltså!
Nu jävlar är jag dock jävligt taggad! Köpte en ny Hellstereo på Myrorna för 100 spänn och den kan man fan spela HIGH VOLUME på alltså!
pissmannen- Witchfinder General
- Antal inlägg : 327
!
Fan skulle inte klippt mig alltså!
Grattis Davve! :echmil:
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Moraitis du ser fan ut o komma direkt från 80-talet!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Enligt vadå? The Day After Tomorrow?Geten skrev:WOHO GLOBAL WARMING! Kan ge oss en ny istid.
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Hoppas verkligen nu i April nån gång, att man kan sätta sig i solen med en bärs, vore så jävla underbart!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
pissmannen skrev:
!
Fan skulle inte klippt mig alltså!
Jävlar vilket hår varför klipper sig folk
Gäst- Gäst
Folk blir besatt av Jesus och gör dumma saker. Jag fick den hemska tanken för några dagar sen. Läskigt!
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Det är väl bara att gå ut och görat! Och om det inte är sol så kan du sitta i ett härligt mulet väder med en lätt kylig vårbris i ansiktet 8) Det gjorde vi igår och det gick ju bra.Xemtoth skrev:Hoppas verkligen nu i April nån gång, att man kan sätta sig i solen med en bärs, vore så jävla underbart!
Fast det är ju helt klart härligare när det är varmare.
Xemtoth skrev:Hoppas verkligen nu i April nån gång, att man kan sätta sig i solen med en bärs, vore så jävla underbart!
Ja fyfan, den "premiärdagen" brukar ju bli av i april så det kommer nog snart! Svinhärligt väder idag i Linköping 8) men måste jobba ikväll
Denna är fan assvår...
Lukten av KUNG starköl, svettas, shorts, nu blir det ju första festivalsommarn också (hehehe ) och så är det väl att äta grillat också... Blixtar och dunder, som det ofta blir på sommaren. Långa brunbrända ben (Hoah! 8) )
det är väl en sommar i mitt tycke.
Lukten av KUNG starköl, svettas, shorts, nu blir det ju första festivalsommarn också (hehehe ) och så är det väl att äta grillat också... Blixtar och dunder, som det ofta blir på sommaren. Långa brunbrända ben (Hoah! 8) )
det är väl en sommar i mitt tycke.
Gäst- Gäst
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Sida 3 av 3
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet