Säffleröj#2 i Sommar? | 10-16:e Augusti!
+9
Sire-Nahvas
Vitus
Karate-Molin
Halonen666
Naurbereth
pompepg
Jihad
Monoliten
Atlas Musclecore
13 posters
Sida 1 av 4
Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
Säffleröj#2 i Sommar? | 10-16:e Augusti!
Tja! Hej! Tjo! Tjabba! Tjena! En knark tack!
Vad tror ni om att planera en repris i sommar hos våra hjältar Deall och Sebban? Är själv tänd på tanken, och andra verkade vara det av att utröna ifrån IRL-picstråden, men tänkte att man kunde kolla under lite mer strukturerade former.
Jag vet själv att jag inte kan i Juni, men är i princip redo närsom i Juli eller första halvan av Augusti. Vi får helt enkelt kolla intresset och utverka detaljerna sen!
Vad tror ni om att planera en repris i sommar hos våra hjältar Deall och Sebban? Är själv tänd på tanken, och andra verkade vara det av att utröna ifrån IRL-picstråden, men tänkte att man kunde kolla under lite mer strukturerade former.
Jag vet själv att jag inte kan i Juni, men är i princip redo närsom i Juli eller första halvan av Augusti. Vi får helt enkelt kolla intresset och utverka detaljerna sen!
Senast ändrad av Atlas Musclecore den ons 28 apr - 15:28:38, ändrad totalt 1 gång
Sv: Säffleröj#2 i Sommar? | 10-16:e Augusti!
Första halvan av Augusti låter intressant asså, får snacka lite med DE-ALL.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
BTW, 1337 inlägg på Atlas, Hallelujah Joltcola!
Ah just det! Så länge det inte krockar med Sonisphere i Augusti då, om det blir av. Det är då lördagen den 7:e Augusti.
Juli eller Augusti funkar www.klockren.nu
Säffle - en av världens bästa städer (och nej, jag skämtar inte). Jag är gärna på ifall Pappa Doom släpper in en.
Säffle - en av världens bästa städer (och nej, jag skämtar inte). Jag är gärna på ifall Pappa Doom släpper in en.
Jihad- AIDS
- Antal inlägg : 303
Du är alltid välkommen i mina salar (tja, boning, håla, etta, minilabyrint, kvart).
Nån vecka eller så efter Sonisphere då kanske? Och återigen, ska diskutera saken med Deall också, höra när han kan o så.
Nån vecka eller så efter Sonisphere då kanske? Och återigen, ska diskutera saken med Deall också, höra när han kan o så.
Pappa Doom skrev:Du är alltid välkommen i mina salar (tja, boning, håla, etta, minilabyrint, kvart).
Mjo, Deall känns nästan vital för det hela, så man kan sitta och softa på hans soffa om kvällarna liksom.
Ska ju förhoppningsvis ha hunnit fixa en ny soffa tills dess också!
Om det finns plats, passar, kan, bla bla bla är jag gärna där!
pompepg- Antal inlägg : 567
Om det inte krockar med resan till Israhell eller flytten till Lund så är jag på
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Jag är lätt på igen! Vet dock inte hur det blir med sommar jobb och den delen.. Men den saken märks till slutet av vårterminen
SÅ jag hoppas att jag är lovad en plats hoss almighty Sebban
SÅ jag hoppas att jag är lovad en plats hoss almighty Sebban
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Jag gör inget vettigt i sommar, igen, så jag är på.
Vart jag sover är skitsamma.
Vart jag sover är skitsamma.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Vad sägs om preliminärt sista veckan i Juli (26:e Juli - 1:a Augusti) alternativt andra i Augusti (9-15:e)? Behöver ju inte vara en hel vecka, men ja, en slags tidsram i alla fall!
Båda de datumsramarna funkar för mig =D förstnämnda kanske är bäst.. men men ^_^jag är på.. och skiter i vad kärringen (morsan) hotar mig med den här gången.. >
Det vore mys.. men..
Lite långt att åka till Lund varje dag om jag ska plugga där sen xD men står i lägenhetskö där så no worries! ^_^
Lite långt att åka till Lund varje dag om jag ska plugga där sen xD men står i lägenhetskö där så no worries! ^_^
jag vill gärna göra det men vet som vanligt inte om jag är "hemma" då och vad jag kan göra.
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Deall kan inte sista veckan i juli, det vet jag på förhand, han ska till wacken.
Haha låter som att vi blir ännu fler den här gången, lolz va intressant det ska bli i så fall! Får väl kanske höra med Lars i värsta fall om folk kan kvarta där också. Vill inte behöva säga nej till nån asså. Inte igen.
Vi får väl bruka allemansrätten och dra upp ett par tält någonstans annars, där vi kan hänga om dagarna, och sen får vi varva med vilka som sover i tält eller lägenhet!
hahaha
hahaha
Haha nä fan ingen ska behöva sova i tält.
Jag tycker det är mysigt.Pappa Doom skrev:Haha nä fan ingen ska behöva sova i tält.
Klart det är, men finns det bekvämare alternativ är det klart ni ska få det. Vi kan säga såhär, ingen ska behöva sova i tält
Men i alla fall, att sista veckan där i Juli inte funkar är fan helt ok för min del, är i slutspurten av mina sommarstudier då egentligen, så då kan jag fokusera på det och slippa ha den bördan på mina axlar senare.
Mitten av Juli fyller både min morsa och storebror år, och skulle ju gärna vara med och fira dem, men om det skulle bli så att det inte fungerar i Augusti så går det nog att ordna i alla fall.
Mitten av Juli fyller både min morsa och storebror år, och skulle ju gärna vara med och fira dem, men om det skulle bli så att det inte fungerar i Augusti så går det nog att ordna i alla fall.
Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
Liknande ämnen
» Sommar
» Ingen sommar utan PG - Gyllene Tider 2013
» Äggstockfestivalen i Karlshamn 12-13 Augusti
» Saturnalia Temple, Hellbar Sundbyerg, 28:e Augusti
» Helvetets port. slottskogen Göteborg 20 augusti
» Ingen sommar utan PG - Gyllene Tider 2013
» Äggstockfestivalen i Karlshamn 12-13 Augusti
» Saturnalia Temple, Hellbar Sundbyerg, 28:e Augusti
» Helvetets port. slottskogen Göteborg 20 augusti
Sida 1 av 4