Säffleröj#2 i Sommar? | 10-16:e Augusti!
+9
Sire-Nahvas
Vitus
Karate-Molin
Halonen666
Naurbereth
pompepg
Jihad
Monoliten
Atlas Musclecore
13 posters
Sida 2 av 4
Sida 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Säffleröj#2 i Sommar? | 10-16:e Augusti!
Början av Augusti är ju den enda tiden då jag hade pallat.
Gäst- Gäst
Jag tycker också början Augusti låter mys, kanske runt andra veckan där eller nått. Ska snacka med Deall
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Hade inte vi annars något på g längre ner i landet i sommar?
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Jag är fan på! Om inte nåt skitfräsigt jobb pajar allt.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
ingen ska nog behöva sova i tält... jag har ju för fan en stor 3a med hur mycket plats som helst för dom som vill. visserligen inte i metalhuset med sebban och deall, men i värsta fall.
Fan va gött! Det enda som hindrar mig är ju i så fall hur det blir med jobb/ekenomi så, men jag vill helt klart dit.piik skrev:ingen ska nog behöva sova i tält... jag har ju för fan en stor 3a med hur mycket plats som helst för dom som vill. visserligen inte i metalhuset med sebban och deall, men i värsta fall.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
piik skrev:ingen ska nog behöva sova i tält... jag har ju för fan en stor 3a med hur mycket plats som helst för dom som vill. visserligen inte i metalhuset med sebban och deall, men i värsta fall.
Säffle är ju inte så blodigt stort heller så vill ni ha över lite sömntutor så gärna för mig
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Lars bor annars också i huset om nån vill slaga på hans soffor.. Annars är ofrivilliga däckningar rätt vanliga hos Kött på hans efterfester!
Jag är bortrest 3:a Augusti till 9:nde Augusti pga. Wacken. Har endast semester då men har blivit lovad att kunna ta strödagar i sommar eller om det bara är några timmar så får en väl pilla iväg å jobba så när det blir skiter jag nog i bara det blir av!
Skåne i slutet på Juni början på Juli om det funkar för dig Mr. Ryder?
Jag är bortrest 3:a Augusti till 9:nde Augusti pga. Wacken. Har endast semester då men har blivit lovad att kunna ta strödagar i sommar eller om det bara är några timmar så får en väl pilla iväg å jobba så när det blir skiter jag nog i bara det blir av!
Skåne i slutet på Juni början på Juli om det funkar för dig Mr. Ryder?
Ah fan, men skulle det funka att man var där någon gång mellan 10:e - 15:e Augusti eller så då?
Funkar säkert bra, har inte fått schema ännu men som sagt kan ta nån dag eller eventuellt ge extra nyckel till nån menas en är på kneget så det är bara att köra hårt när så många som möjligt kan!
Jag tycker att vi först spikar ett datum som verkar vara passande för dem flesta
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Blir nästan precis innan flytten till Lund om det är där 10-15 augusti men det funkar nog
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Någon gång där runt den helgen tycker jag att vi kan spika för tillfället, alla kanske inte kan komma mitt i veckan på en vardag, så när som mellan den 10:e - 13:e och så hem den 15:e (söndag) eller 16:e (måndag) tycker jag verkar vettigt!
Så, folk har lämnat intresse, men vilka tror att de kan just de dagarna? Uppdaterar första inlägget eftersom folk svarar efter det här meddelandet!
Så, folk har lämnat intresse, men vilka tror att de kan just de dagarna? Uppdaterar första inlägget eftersom folk svarar efter det här meddelandet!
får återkomma. men verkar inte troligt att man kan dissa skolan för att komma mitt i veckan för att sedan dra hem på onsdagen. vi får se!
Faen, börjar du plugget SÅ tidigt?Vitus skrev:får återkomma. men verkar inte troligt att man kan dissa skolan för att komma mitt i veckan för att sedan dra hem på onsdagen. vi får se!
Atlas Musclecore skrev:Faen, börjar du plugget SÅ tidigt?Vitus skrev:får återkomma. men verkar inte troligt att man kan dissa skolan för att komma mitt i veckan för att sedan dra hem på onsdagen. vi får se!
ja vet faktiskt inte, antog bara det, haha.
Tippar på att de flesta plugg börjar veckan därpå, eller den efter.
För mig lär det nog gå, Det är ju någon dag innan skolan börjar så jag lär inte jobba då
Halonen666- FÄRS
Om vi spikar det inom närmsta dagarna så passar jag på att lägga in ansökan om semester.. Men då gäller det att det blir spikat...
Tja, om jag ska vara arrangör för det hela trotts att jag inte ens bor där borta så är det spikat enligt mig.
Jag kan ju stå för lokal men är nog bäst om nån annan tar tag i arrangörskapet för om jag känner mitt eget slappa helvete blir det bara bajs av det! Men då slänger jag iväg en ledighetsansökan med lönelappen i slutet på veckan då!
Så det är spikat 10:e till 16:e?
Halonen666- FÄRS
Sida 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Liknande ämnen
» Sommar
» Ingen sommar utan PG - Gyllene Tider 2013
» Äggstockfestivalen i Karlshamn 12-13 Augusti
» Saturnalia Temple, Hellbar Sundbyerg, 28:e Augusti
» Helvetets port. slottskogen Göteborg 20 augusti
» Ingen sommar utan PG - Gyllene Tider 2013
» Äggstockfestivalen i Karlshamn 12-13 Augusti