Anguish - Doom Metal
+20
Sire-Nahvas
Countess
Karate-Molin
Scullicon
savopipo
Evilkillerrrrrr
Tompus
ElectricWizard
Halonen666
Monoliten
pompepg
Bestial Death
Atlas Musclecore
Svullet_Rektum
Vitus
Carrion
Hammerheart
Geten
Vargr
Xemtoth
24 posters
Sida 12 av 13
Sida 12 av 13 • 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13
Sv: Anguish - Doom Metal
Då ska inte du dra till Heavy Days in Doomtown? Eller ska Orlaxx spela där?
Countess- Antal inlägg : 1265
Nix, det skall vi icke. Och nej, det verkar inte så. Kanske kan dra dit någon av de första dagarna, förutsatt att Black Oath-Alex kan få in mig på gästlistan då, och att de spelar då dvs. Tänkte sticka till Stockholm på fredagen och ta hand om Atlas och träffa Arabas.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
2012 Lineup.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Men Vitus... Det äru ju DOOOOOOOOOOOOOOM!
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Gillar Ralles och Davids bistra uppsyn, ironFACE alltså. Vem var den nya basisten?
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Bestial Death, va.
Vitus: Jag var så groteskt bakfull. Hade ju vart på "firmafest" och hade sovit 4 timmar och krökat i 15 timmar i sträck så.. Jag var trasig, är fan fortfarande bakfull.
Sebban: Bestial Death är Anguish nya basist, som davve sade. Han heter förövrigt också Anton som förra basisten och nya basisten är också "muskeldude". Ett år till i Anguish och Anton ser ut som gamla Anton!
Sebban: Bestial Death är Anguish nya basist, som davve sade. Han heter förövrigt också Anton som förra basisten och nya basisten är också "muskeldude". Ett år till i Anguish och Anton ser ut som gamla Anton!
Ja men fan, det har du ju sagt förr, minnet som spelar mig spratt som vanligt.
Fast gamla Anton var väl blond?
Skvätte vatten på Bestial Death (Nya Anton då) när Acolytes spelade i Norrköping, inne på dass. Skulle jag nog inte gjort, haha.
Skvätte vatten på Bestial Death (Nya Anton då) när Acolytes spelade i Norrköping, inne på dass. Skulle jag nog inte gjort, haha.
Gamla Anton var blond ja!
Han kunde nog haft ihjäl dig alltså, ett under att han inte haft ihjäl mig när vi har krökat, har vart så jävla odräglig mot honom att jag förtjänat spö, haha!
Han kunde nog haft ihjäl dig alltså, ett under att han inte haft ihjäl mig när vi har krökat, har vart så jävla odräglig mot honom att jag förtjänat spö, haha!
Hammerheart skrev:Fast gamla Anton var väl blond?
Hahahahaha! Varför inte? Inte gjorde väl jag något speciellt farligt tillbaka?
Bestial Death- Antal inlägg : 782
Aeh, men du skulle ju börja brottas och ha dig. Så fick ju ge mig till sist när jag insåg att jag var i underläge.
Hahaha, det har jag inget minne av! Minns typ bara att jag typ morrade till när du stänkte vatten, men mest var jag grinig för att du stod och bankade på dörren som en besatt när jag satt och försökte skita i lugn och ro.
Sånt kan driva en till vansinne, att skita är heligt.
Grejen var att du hade vart inne på dass i typ en kvart, så vi trodde ju du hade däckat där. Så vi knackade först. (Det var flera av oss som skulle på dass, då b.la jag och Kribbe, han fick pissa i dasset och jag pissade i handfatet... Jag vet, jag är ett svin) Sedan så svarade du ju inte heller, så jag dyrkade upp låset och så gick vi in helt enkelt.
På tal om inget, Anton du ser fan bred ut som en jävla bulldozer, var ju inte spec länge sen du såg ut som mig i kroppen.
För att gå någorlunda ontopic så, vilka har planer att komma antingen till Uppsala den 5e maj och ser Anguish, Hands of Orlacs eller den 7e maj i Stockholm för att se Jex Thoth, Saturnalia Temple och Anguish?
För att gå någorlunda ontopic så, vilka har planer att komma antingen till Uppsala den 5e maj och ser Anguish, Hands of Orlacs eller den 7e maj i Stockholm för att se Jex Thoth, Saturnalia Temple och Anguish?
Ja, det finns inget bättre, så länge man slipper stressa.Monoliten skrev:Sånt kan driva en till vansinne, att skita är heligt.
Haha, jaja. Jag försökte i alla fall skynda mig! Och jag svarade visst!Hammerheart skrev:Grejen var att du hade vart inne på dass i typ en kvart, så vi trodde ju du hade däckat där. Så vi knackade först. (Det var flera av oss som skulle på dass, då b.la jag och Kribbe, han fick pissa i dasset och jag pissade i handfatet... Jag vet, jag är ett svin) Sedan så svarade du ju inte heller, så jag dyrkade upp låset och så gick vi in helt enkelt.
Hehe. Det är helt enkelt ett resultat av stenhårt lyftande och MYCKET mat. Har ju gått från 66 till 87 pannor sedan oktober 2010.Xemtoth skrev:På tal om inget, Anton du ser fan bred ut som en jävla bulldozer, var ju inte spec länge sen du såg ut som mig i kroppen.
Vinylen är här.
En svarting för endast 150 SEK
En limiterad döing för 160 SEK
T-shirt (S-XL) 100 SEK
CD 80 SEK
+Frakt
Skicka beställning till Anguishdoom@hotmail.com
En svarting för endast 150 SEK
En limiterad döing för 160 SEK
T-shirt (S-XL) 100 SEK
CD 80 SEK
+Frakt
Skicka beställning till Anguishdoom@hotmail.com
Tog en av de limiterade döingarna och en tröja, jag.
Tompus- Antal inlägg : 657
Gott de! Det går fan åt mest av dom. Någonstans verkar det ha startat en nekrofil-trend tror jag.
Det är så det ska vara!
Tompus- Antal inlägg : 657
Är sugen på en svart vinyl och en tisha. Men har ganska begränsad ekonomi just nu. Me nska till Stockholm om två veckor. Om jag har stålar då, kanske man kan fixa något? Antar att någon av er ska på Pentagram-giget liksom.
Det är möjligt att någon ska. Jag själv kommer nog inte och vad beträffar de andra vet jag ännu ej. David är det nog mest troligt att du får se där, så vill du ha ett snabbt svar kan du ju höra av dig till honom och fråga om han ska dit. Om jag kommer ihåg det på söndag kan jag fråga honom.
Blev en tischa!
pompepg- Antal inlägg : 567
Sida 12 av 13 • 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13
Liknande ämnen
» Aniara - Doom Metal
» Acolytes of Moros - Doom Metal
» Grief - Black/Doom Metal
» Paean - Estonian Progressive Death/Doom Metal
» Methane: Groove/Thrash Metal / Southern Metal
» Acolytes of Moros - Doom Metal
» Grief - Black/Doom Metal