Autopsy
+21
M-Morbid
Karate-Molin
pompepg
Xemtoth
Johan
Tompus
Andersson
slothmachine
ElectricWizard
Stenberg
Sictorment
piik
Sire-Nahvas
pissmannen
Halonen666
Hammerheart
Monoliten
Atlas Musclecore
Bestial Death
Vitus
Carrion
25 posters
Sida 6 av 10
Sida 6 av 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sv: Autopsy
Tog ni bandnamnet från Draconian Times av Paradise Lost?
M-Morbid- Antal inlägg : 1412
Var som fan! När bildades Draconian då?
Nice! Spelat i bandet sedan starten eller?
Åh fan! Men tillbaka till Autopsy, hehe.
Tycker Chris Reifert är en grym trummis, coolt med en growlande batterist!
Tycker Chris Reifert är en grym trummis, coolt med en growlande batterist!
Tycker det är rätt ballt att Chris pallar growla så grisigt trots att han lirar trummor samtidigt. Lungkapacitet deluxe.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Att hans röst fortfarande är så djup efter så många år är också ganska speciellt.
Schuldiners röst var inte lika bra mot slutet av sin karriär om man nu ska jämföra de båda.
Schuldiners röst var inte lika bra mot slutet av sin karriär om man nu ska jämföra de båda.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Fast jag tror Schulinder ändrade på sitt growlande medvetet. Han kan inte bara ha blivit så... kass (skulle jag vilja säga) helt plötsligt. Fast kanske inte, har ingen koll.
Xemtoth skrev:Tycker det är rätt ballt att Chris pallar growla så grisigt trots att han lirar trummor samtidigt. Lungkapacitet deluxe.
Som fan, en av de bästa growlarna enligt mig, både stilmässigt och tekniskt sett.
Inte alla heller som fortfarande kan growla så djupt och starkt fortfarande heller nu han är över 40, så respekt fan.
Ingen info om när nya plattan släpps? Skulle väl komma nu i vår?
Eric Cutler postade precis det här på facebook:
"I will be away for awhile. Due to a rare medical condition, I must undergo surgury next week. I hope to be well and walking by late April. AUTOPSY will stay on course as I do not anticipate missing any fun or mayhem. Macabre Eternal is completely done and it should be out in Europe in May and June for the rest of the world. It will destroy, no fucking doubt. Updates to come..."
"I will be away for awhile. Due to a rare medical condition, I must undergo surgury next week. I hope to be well and walking by late April. AUTOPSY will stay on course as I do not anticipate missing any fun or mayhem. Macabre Eternal is completely done and it should be out in Europe in May and June for the rest of the world. It will destroy, no fucking doubt. Updates to come..."
I see.
Ska bli spännande att höra nya plattan. Får väl se vad som händer med Cutler då? Hoppas frisknar till snabbt!
Ska bli spännande att höra nya plattan. Får väl se vad som händer med Cutler då? Hoppas frisknar till snabbt!
Krya på dig Eric! The Tomb Within tyckte jag var bra så man ser extra mycket fram emot nya fullängdaren när EP:n var så bra!
Fast jag tycker den låter lite mycket Abscess. Autopsy ska ju vara Autopsy och Abscess ska vara Abscess.
Men den låter mer Autopsy än vad jag trodde den skulle göra så jag tänker inte klaga alldeles för mycket.
Men den låter mer Autopsy än vad jag trodde den skulle göra så jag tänker inte klaga alldeles för mycket.
Kan hända, men båda banden är bra och drivs av Chris Reifert så har inga problem med det direkt.
Själva Ep'n verkar ju vara slut i vinylformat :[
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Man borde ju inte vara förvånad. Är ju Autopsy liksom!
Nej exakt, gäller att vara först till kvarn! ;D
Någon som sett DVD:n The Dark Crusades där man ser replokalklipp från 1988 där en liten grabb kommer in?
"Vi glömde ge honom öronproppar, så han är med all säkerhet döv idag. I övrigt hoppas vi han mår fint." - Chris Reifert
Någon som sett DVD:n The Dark Crusades där man ser replokalklipp från 1988 där en liten grabb kommer in?
"Vi glömde ge honom öronproppar, så han är med all säkerhet döv idag. I övrigt hoppas vi han mår fint." - Chris Reifert
Jag börjar vrida ganska mycket på mig när jag ser sådant. Är stenhård öronproppsbög så det är därför.
Fattar inte hur folk kan repa utan hörselskydd!?!
Live kan variera dock.
Fattar inte hur folk kan repa utan hörselskydd!?!
Live kan variera dock.
Ah OK, tycker nästan lite synd om ungen, men morsan till ungen får skylla sig själv lite som lät honom gå in i repan utan öronproppar, tänker jag.
Ja håller med, i alla fall jag vill kräma på rejält i repan så man vill ju inte riskera hörseln.
Ja håller med, i alla fall jag vill kräma på rejält i repan så man vill ju inte riskera hörseln.
De borde ha tryckt mera ex av Ep'n
Man kan ju kräma på mera emd öronproppar så man känner basen i kläderna!
Det är najs
Man kan ju kräma på mera emd öronproppar så man känner basen i kläderna!
Det är najs
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Sida 6 av 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sida 6 av 10
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet