Allmäna TV-serietråden.
+25
Karate-Molin
Countess
Xemtoth
pissmannen
M-Morbid
slothmachine
Halonen666
echo666
pompepg
Sire-Nahvas
Svartesmeden
Vargr
Scullicon
Snikich
Tompus
Stenberg
Monoliten
Wolvie
Hammerheart
Johan
Vitus
Svullet_Rektum
Naurbereth
Geten
Atlas Musclecore
29 posters
Sida 7 av 13
Sida 7 av 13 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13
Sv: Allmäna TV-serietråden.
I väntan på en sesång fyra till Merlin då, som jag för iövrigt ska försöka casta till på något sätt.. Så ses det på Sherlock, deckarserie som utspelas i nutid. Dessutom så är det snubben som spelar John Watson som ska spela Bilbo i filmatiseringen.
Hur som helst BBC är verkligen bäst på att göra mysiga brittiska serier ^^
Hur som helst BBC är verkligen bäst på att göra mysiga brittiska serier ^^
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Sons of Anarchy:
What I Expected
What I Got
Besvikelse är nog det enda jag kan uttrycka mig med om det hela. Ingen vill se "Medelålderskris på hjul".
Coolt att se Henry Rollins dock, han är alltid lika asbra.
What I Expected
What I Got
Besvikelse är nog det enda jag kan uttrycka mig med om det hela. Ingen vill se "Medelålderskris på hjul".
Coolt att se Henry Rollins dock, han är alltid lika asbra.
Senast ändrad av Hellbastard den mån 14 feb - 17:22:51, ändrad totalt 1 gång
Gäst- Gäst
Tycker att skådespelarna i Sons of Anarchy inte ser tillräckligt biker-aktiga ut. Nä, håller mig till Biker Mice from Mars!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Den första ordentliga trailern för Game of Thrones. Mina förhoppningar är skyhöga. Om 6 veckor är det dags och det kommer bli epic.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
En ny trailer. :raggare:
Geten- Profeten Geten
är du den enda som bryr sig? haha.
kan inte ett skit om game of thrones. kanske därför det verkar vara en sån typisk tolkien aktig grej.
kan inte ett skit om game of thrones. kanske därför det verkar vara en sån typisk tolkien aktig grej.
Ja, det är väl bara jag på detta forum som läst de fantastiska romanerna. Om ni läst dem skulle ni vara lika tända som jag på Game of Thrones för A Song of Ice and Fire är den bästa fantasy som skrivits enligt mig och bland den bästa litteraturen jag läst oavsett genre. Low on magic, high on intrigue! Politik, familj och krig. Hur man kommer till makten och hur man behåller den. Hur man försöker hålla ihop familjen till varje pris. Ska göra er intresserade om det så blir det sista jag gör!
Conan kan dra när GoT kommer till stan.
Conan kan dra när GoT kommer till stan.
Geten- Profeten Geten
Jag är intresserad redan nu! Moar
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Jag ska idag ge mig i kast med Twin Peaks. En serie som följt med mig ända sedan jag var en liten palt, då min mor, far och äldre syster älskade serien när den kom. Jag har inte sett ett enda avsnitt av serien men har ändå en speciell relation till den på något sätt, går långt tillbaka liksom. Jag vet nästan ingenting om serien alls, varken handling eller jävel, men introt har beskådats hundratals gånger genom åren för den fantastiska musiken, awesome.
Så idag i alla fall, 20-21 år efter serien kom ut så jävlar ska jag börja glo igenom den, har en melankolisk känsla över hela grejen och jag tror det kommer bli en jävla resa med sorg, doom, gloom, sorg, doom och blödiga krokodiltårar. Mina förväntningar är inte så höga kanske, men jävligt konstiga efter allt man hört från så många människor. Fast jag har besparats att få veta vad det handlar om, allt jag känner till är att någon hittas mördad. Tally-ho!
Så idag i alla fall, 20-21 år efter serien kom ut så jävlar ska jag börja glo igenom den, har en melankolisk känsla över hela grejen och jag tror det kommer bli en jävla resa med sorg, doom, gloom, sorg, doom och blödiga krokodiltårar. Mina förväntningar är inte så höga kanske, men jävligt konstiga efter allt man hört från så många människor. Fast jag har besparats att få veta vad det handlar om, allt jag känner till är att någon hittas mördad. Tally-ho!
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Hört att Charlie Sheen ska ersättas av en annan skådis i 2 And A Half men, då kan de lika gärna lägga ner serien istället. Dels för att det är Charlie Sheen som är Charlie Harper, och dels för att serien gått i drygt sju-åtta år och gjort sitt.
I och för sig gillar jag Simpsons som gått ännu längre, men det känns som en annan sak då den är mer satiriskt präglad.
I och för sig gillar jag Simpsons som gått ännu längre, men det känns som en annan sak då den är mer satiriskt präglad.
M-Morbid- Antal inlägg : 1412
Pappa Doom skrev:Jag ska idag ge mig i kast med Twin Peaks. En serie som följt med mig ända sedan jag var en liten palt, då min mor, far och äldre syster älskade serien när den kom. Jag har inte sett ett enda avsnitt av serien men har ändå en speciell relation till den på något sätt, går långt tillbaka liksom. Jag vet nästan ingenting om serien alls, varken handling eller jävel, men introt har beskådats hundratals gånger genom åren för den fantastiska musiken, awesome.
Fan vad avundsjuk!
pissmannen- Witchfinder General
- Antal inlägg : 327
Han till höger ser ordagrant ut som en jävla plog i nyllet.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
@Pissmania: Vad kommer det sig?
Skulle göra mycket för kunna att sudda ut Twin Peaks ur skallen och få se det på nytt!
Aha du menar så, får väl känna mig lyckligt lottad. Känner att det är dags att titta på det i alla fall!
Fyfan för Twin Peaks.
Geten- Profeten Geten
Du gillar ju Lost så
Tänk att jag gör det! Det är bra att veta vad man tycker och inte tycker om så man inte följer andras åsikter.
Geten- Profeten Geten
Du är busig Geto. Drar strax debuten av Twin Peaks då, är fan taggad.
Sida 7 av 13 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13
Sida 7 av 13
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet