Offtopic
+27
Andersson
Jandelin
Bestial Death
Carnated
pissmannen
Nihilist
flutmyrg
Stenberg
Jihad
Johan
Svullet_Rektum
Svartesmeden
Seroth
Sire-Nahvas
Naurbereth
Wolvie
Vitus
Friberg
Hammerheart
Halonen666
pompepg
Geten
Karate-Molin
Xemtoth
Vargr
Atlas Musclecore
Monoliten
31 posters
Sida 1 av 40
Sida 1 av 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Sv: Offtopic
Seriöst och påträngande, som i att en stjärtgosse vill tränga in sin fallos i din anal?
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Man får väl helt enkelt ta det som en komplimang om en homosexuell säger så, det är ju ändå det och inget annat.
@Sebban
Haha! Jovisst om det finns sådana rättframma bögar så. Syftade annars mer på om någon kommer fram och raggar på mig och menar allvar med det.
Komplimang, njae..
Haha! Jovisst om det finns sådana rättframma bögar så. Syftade annars mer på om någon kommer fram och raggar på mig och menar allvar med det.
Komplimang, njae..
Syftar du på det kribbe fick höra eller om en stjärtgosse frågade om han fick tränga in sin fallos i din anal?
I kribbes fall så var det väl en komplimang men om jag vore kribbe skulle jag inte ta emot det som en komplimang. Det andra fallet behöver jag väl inte ens kommentera
I kribbes fall så var det väl en komplimang men om jag vore kribbe skulle jag inte ta emot det som en komplimang. Det andra fallet behöver jag väl inte ens kommentera
Bara för att sexualiteten har en inverkan på vad han tycker är snyggt/vackert gör alltså hans åsikt är värre än att du tycker att en tjej är snygg?
Jag sa att jag själv inte skulle ta emot sådana kommentarer som en komplimang. Det är ju rent individuellt för mig liksom. Jag skulle inte klandra honom om han tyckte det, det gör ju inte mig nåt om han gör det.
Det handlar ju om vad jag prioriterar och värdesätter mest. Klart jag uppskattar mer om en brud sa nåt positivt till mig än om en kille sa samma sak. Men det är ju för att jag är hetero också.
Det handlar ju om vad jag prioriterar och värdesätter mest. Klart jag uppskattar mer om en brud sa nåt positivt till mig än om en kille sa samma sak. Men det är ju för att jag är hetero också.
När jag fick höra det var det bara mera "Jaså du tycker det" Inget mera. Tog inte direkt åt mig med andra ord, antar att det är liknande för han.Atlas Musclecore skrev:Vad jag undrar är vad du skulle ta det som.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
@atlas
Sa jag inte det? Som kribbe säger så tar jag det inte som nåt speciellt. Alltså inte som en komplimang.
Men din jämförelse av om en kille tyckte jag var snygg och om jag tyckte en tjej va snygg har väl lite olika utgångspunkter? Lite svårt att jämföra det eftersom jag självklart anser mina åsikter vara bra medan jag lättare kan fördöma andras. Annars vore det ju inte mina åsikter om jag inte höll med dom.
Men okej. Jag skulle tycka att hans åsikt var värre än att jag tyckte en brud var snygg.
Sa jag inte det? Som kribbe säger så tar jag det inte som nåt speciellt. Alltså inte som en komplimang.
Men din jämförelse av om en kille tyckte jag var snygg och om jag tyckte en tjej va snygg har väl lite olika utgångspunkter? Lite svårt att jämföra det eftersom jag självklart anser mina åsikter vara bra medan jag lättare kan fördöma andras. Annars vore det ju inte mina åsikter om jag inte höll med dom.
Men okej. Jag skulle tycka att hans åsikt var värre än att jag tyckte en brud var snygg.
Jag utgick ifrån utgångspunkten: sexualitet. Har det någon inverkan på en individs åsikt?
Jaha... Nu kanske jag är med
Nej, sexualiteten har väl ingen betydelse för en persons åsikter. Där spelar faktorer som erfarenhet/lärdomar in. Det är väl snarare så att ens åsikter påverkar sexualiteten?
Men nu måste jag fan sova... Men skriv ett svar du så svarar jag imörra när jag ser det.
Nej, sexualiteten har väl ingen betydelse för en persons åsikter. Där spelar faktorer som erfarenhet/lärdomar in. Det är väl snarare så att ens åsikter påverkar sexualiteten?
Men nu måste jag fan sova... Men skriv ett svar du så svarar jag imörra när jag ser det.
Tycker det var lite ohyfsat av dig Atlas att bara dra mitt i konversationen utan att säga adjö
Såg inte det
Angående bögar så har jag en kompis som verkligen är stereotyp-bögen, helt underbart roligt. Han är kvinnlig, gillar schlager och allmänt... Jah.
Gäst- Gäst
och allmänt bög?
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Dvs bög?
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Bandbredd Över Genomsnittet?
Geten- Profeten Geten