Offtopic
+27
Andersson
Jandelin
Bestial Death
Carnated
pissmannen
Nihilist
flutmyrg
Stenberg
Jihad
Johan
Svullet_Rektum
Svartesmeden
Seroth
Sire-Nahvas
Naurbereth
Wolvie
Vitus
Friberg
Hammerheart
Halonen666
pompepg
Geten
Karate-Molin
Xemtoth
Vargr
Atlas Musclecore
Monoliten
31 posters
Sida 20 av 40
Sida 20 av 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Sv: Offtopic
Fick mycket beröm över körningen Det blev lyckat med andra ord
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Fan va gött!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Tog över ett år för mig att ta körkortet från att jag började ta teorilektioner... men det var det fan värt. Så otroligt skönt att kunna ta bilen om man ska någonstans istället för den äckliga kollektivtrafiken. Snabbare, bekvämare, man kan ösa på med musik och ibland även billigare nu när det kostar så mycket att åka kollektivtrafik.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Svullet_Rektum skrev:Tog över ett år för mig att ta körkortet från att jag började ta teorilektioner... men det var det fan värt. Så otroligt skönt att kunna ta bilen om man ska någonstans istället för den äckliga kollektivtrafiken. Snabbare, bekvämare, man kan ösa på med musik och ibland även billigare nu när det kostar så mycket att åka kollektivtrafik.
Det är fan något jag ser fram emot när jag fått kortet!
Lyssna på vilken musik man vill utan att morsan klagar o köra iväg när man vill
I've been looking for freedom!!
Halonen666- FÄRS
Svullet_Rektum skrev:kostar så mycket att åka kollektivtrafik.
Du är det något jag lärt mig så är det att folk är handikappade när det gäller att hitta billiga resor, söker man så finner man. Det går o åka så förbannat billigt så du fattar inte. Sen kostar ju inte bara bensin/dieseelllllllll när man kör bil, det är ju även slitskador och levnadsJÄVEL som går åt när man kör som man får räkna in. Nån jävla gång ska även jag ta körkort, men jag hatar fan att vara på vägarna.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Mina föreldrar har aldrig klagat på vad jag lyssnat på i vilket fall så.
Farsan brukar ju itne klaga men morsan gör och det är hon jag övningskör med.. Får ju inte spela Bathory, Autopsy
Halonen666- FÄRS
Nu snackar inte tågresor en längre bit utan pendling till plugget eller bara kortare sträckor där det är alltid är ett fast pris. Sen visst kostar det med försäkring, parkering och sånt. Ibland blir det billigare men det är även värt att lägga ut några extra slantar för att slippa kollektivtrafiken.
Minns dagen jag klarade uppkörningen. Stack hem, satte mig i bilen direkt och brännde iväg med Iron Maiden på högsta volym och jycken i baksätet. Första gången jag körde helt ensam. En fantastisk känsla.
Minns dagen jag klarade uppkörningen. Stack hem, satte mig i bilen direkt och brännde iväg med Iron Maiden på högsta volym och jycken i baksätet. Första gången jag körde helt ensam. En fantastisk känsla.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Svullet_Rektum skrev:
Nu blir man ännu mera peppad att skaffa sig det förbannade kortet
Halonen666- FÄRS
Själv kuggade jag uppkörningen idag! ARGH! Men the evil always return.......
pissmannen- Witchfinder General
- Antal inlägg : 327
Fy fan uppkörningen är ju ganska dyr med
Bättre lycka nästa gång!
Bättre lycka nästa gång!
Halonen666- FÄRS
fan vad surt, alex. med det är bara att komma igen (och kedja fast dom jävlarna i THE RACK)
Så det är så Moraitis heter? Alex?
Den kommer ju vapenklassificeras som allt annat. I Sverige är de redan förbjudet med något starkare än 50 mW har jag för mig.
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Förresten är det bara två dagar till Kungabröloppet! Om två dagar så störtas monarkin, om det finns något hopp i mänskligheten!
Gäst- Gäst
Tycker någon ska kasta bomber!
Det jag hatar mest med det hela spektaklet är media och regeringens jävla försök att få det till en folkfest, genom att basunera ut DROTTNINGHORAN SKA GIFTA SIG!!! ÅH HERREGUD DET ÄR EN STOR DAG FÖR SVERIGE, SOM ALDRIG ANNARS ÄR PATRIOTISKT, ALLA SKA FIRA, DE SOM INTE FIRAR ÄR FIENDER TILL STATEN OCH VÅR SVENSKA DEMOKRATI!!! AAAAAAH
Det jag hatar mest med det hela spektaklet är media och regeringens jävla försök att få det till en folkfest, genom att basunera ut DROTTNINGHORAN SKA GIFTA SIG!!! ÅH HERREGUD DET ÄR EN STOR DAG FÖR SVERIGE, SOM ALDRIG ANNARS ÄR PATRIOTISKT, ALLA SKA FIRA, DE SOM INTE FIRAR ÄR FIENDER TILL STATEN OCH VÅR SVENSKA DEMOKRATI!!! AAAAAAH
Gäst- Gäst
Skrikandet ovan gjorde mig sugen på alkohol.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Nej nej, det kommer nog inte hända!
@Geten: It's a pleasure to be at your service
@Geten: It's a pleasure to be at your service
Gäst- Gäst
Sida 20 av 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Sida 20 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet